• [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 20:18 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik snap helemaal niks van die spoiler want interpunctie..of beter gezegd, een gebrek daaraan.... snap jij het zelf wel? :9~

    but on topic

    IK HAAT GROEPSPROJECTEN MET MIJN LEVEN

    Zo.

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 10:16 ]


    oi, suzy

    Wat een azijzeiker. Maar ik snap hem aan de ene kant wel. Je geeft aan het eind pas aan wat ervan vind en dat had je idd echt in het begin moeten doen of meteen de docent aanspreken dat het niet lekker loopt.
    Als je duidelijk hebt aangegeven dat je het jaar gewoon afmaakt, dan moet die vent echt even goed nadenken. Als het hem niet duidelijk was, dan zou ik hetzelfde denken: "oh die gaat toch stoppen, verwacht er maar niet teveel van".
    Ik snap de frustratie maar al te goed en ik heb ook een hekel aan groepsprojecten > ligt er wel heel erg aan met wie ik ze moet maken en wat voor een soort project het is.

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 10:23 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Wat een azijzeiker. Maar ik snap hem aan de ene kant wel. Je geeft aan het eind pas aan wat ervan vind en dat had je idd echt in het begin moeten doen of meteen de docent aanspreken dat het niet lekker loopt.
    Als je duidelijk hebt aangegeven dat je het jaar gewoon afmaakt, dan moet die vent echt even goed nadenken. Als het hem niet duidelijk was, dan zou ik hetzelfde denken: "oh die gaat toch stoppen, verwacht er maar niet teveel van".
    Ik snap de frustratie maar al te goed en ik heb ook een hekel aan groepsprojecten > ligt er wel heel erg aan met wie ik ze moet maken en wat voor een soort project het is.

    Ik snap de frustratie dat ik minder heb gedaan, maar hij heeft me letterlijk niet meer laten doen. Het ligt bij mij ook echt compleet aan met wie ik een project met doen. Vorig blok ging het helemaal prima, maar nu...


    There are poems inside of you that paper can't handle