• Maar je zelf geen account hebt en degene van wie je zo af en toe mag lenen niet online is. HAHA HUILEN.

    Hooi!(:

    Ik zit dus hier gezellig in Noorwegen. Maar mn huisgenoten hebben me vannacht lekker wakker gehouden, gedeelte van mijn brood opgegeten en mn plank in de koelkast ingenomen en ik werd laat wakker (want ik kon dus ook pas laat slapen) met enorme koppijn.

    Ben vandaag aan de studie geweest sindsdat een van de redenen helemaaal naar Noorwegen te komen is omdat ik thuis geen mogelijkheid krijg tot studeren waardoor ik na mn weken in Noorwegen mn 3e herkansing heb van de kynologisch instructeur opleiding. Beetje jammer tochwel.

    Dus ik heb hier op mn kamertje mn mobiel en puzzelboekjes en mn studiemap ter vermaak en thats it. 😅


    Maar Bergen is echter wel echt reuze mooi! Ben al op sleeptouw genomen, heb al lekker gewandeld met mn camera en ga dinsdag of woensdag met de kabelbaan tussen de bergen in! 😍

    Zijn jullie wel eens in Noorwegen geweest? Of wat is jullie favoriete vakantieland/plek en waarom?

    Liefs!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yo, ik kan je redder in nood zijn met betrekking tot films/series kijken, als je wilt. Het enigste is, heb je wifi/internet daar? Zo ja, muhhahaha dan stuur ik je een link. ^^

    Verder is het niet netjes dat die huisgenoten van je helft van je brood hebben opgegeten en dat ze jou plank hebben ingenomen. Ik zou daar echt wel iets over zeggen. :'D Maar ik ben toch wel blij dat je het leuk hebt daar en dat je leuke dingen aan het doen bent. Dat is het belangrijkste natuurlijk! En met je studie kom je er wel! Nu heb je tijd om lekker te studeren en dan daarna haal je het makkelijk!

    Nee, ik ben niet in Noorwegen geweest, al wil ik daar ook eens een keer naar toe. Het schijnt daar erg mooi te zijn. ^^ Sowieso is mijn favoriete land Oostenrijk. Waarom? Als je daar bent, dan zegt het al genoeg. :Y) Nu wil ik daar weer heen. :c


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik herkende je niet met je (inmiddels misschien niet meer zo nieuwe) username
    En toen zag ik noorwegen en dacht ik ahhhh
    Nu weet ik meteen wel waarom je erheen ging 😂 ik ben heeeeel benieuwd naar de foto’s! Noorwegen is een land waar ik echt nog enorm graag heen zou willen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.