• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname (I'll add this one later + usernaam veranderingen na 25 april)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    Hufflepuff


    • Laleah
    • J0Y
    • Plunkett
    • Abatutu
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    Slytherin


    • Necessity
    • Courferre
    • Hale
    • Martinez
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    Ravenclaw


    • Ristridin
    • Wildfowls
    • Danvers
    • Maim
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano





    (Als iemand toevoegingen heeft voor het topic, lemme know!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:15 ]

    Ga jij de app downloaden?

    94.1% (48 stemmen)
     
    JA!!

    5.9% (3 stemmen)
     
    Nee..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Yup dat heb ik ook. Ik heb de apk vorm gevonden, maar geen idee. XD


    Iemand idee hoe te fixen? XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Waarom zegt ie bij mij: unable to play unlimited beta? En dan dat ik moet wachten tot hij in mijn regio beschikbaar is ofzo?

    Ik zou proberen om hem even te verwijderen en opnieuw te installeren.


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ik zou proberen om hem even te verwijderen en opnieuw te installeren.


    Gedaan, maar het werkt niet. In ieder geval bij mij niet. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Gedaan, maar het werkt niet. In ieder geval bij mij niet. D:


    Bij mij ook niet :O


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Gedaan, maar het werkt niet. In ieder geval bij mij niet. D:


    Laleah schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet :O


    Hmm dan zou ik het niet weten, ik kan wel even researchen voor jullie, maar ik ben bang dat dat nog niet gaat lukken aangezien het spel net nieuw is.. Dus waarschijnlijk zou je dan nog even moeten wachten..

    Maar Leah, jij hebt toch gewoon via de play store gedownload en niet via een apk?


    Life is a beautiful struggle

    Laleah schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet :O


    Intussen al een paar keer gedaan, maar nee. Ik heb wel wat onderzoek gedaan. Ik weet natuurlijk niet wanneer officiële launche komt, maar we moeten daarop wachten. Want het is nog niet overal beschikbaar. Ik had dat dus ergens gelezen.

    Ik had verder ook nog een filmpje gezien dat je iets anders moest downloaden om het spel via daar te krijgen, maar dat vertrouw ik niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mijn personage heet Shay Hall, en heeft zojuist 10 punten verdiend voor Ravenclaw.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Martinez schreef:
    (...)

    Hmm dan zou ik het niet weten, ik kan wel even researchen voor jullie, maar ik ben bang dat dat nog niet gaat lukken aangezien het spel net nieuw is.. Dus waarschijnlijk zou je dan nog even moeten wachten..

    Maar Leah, jij hebt toch gewoon via de play store gedownload en niet via een apk?


    Ja gewoon via playstore, daarom verbaas ik me er zo over!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja gewoon via playstore, daarom verbaas ik me er zo over!

    Ja dat is wel een beetje gek dan.. Zal even voor je kijken


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ja dat is wel een beetje gek dan.. Zal even voor je kijken


    Thanks so much! Ik kan niet zoveel op mn werk nu haha


    Trouwens, iemand een idee hoe ik makkelijk de punten bij kan houden zonder in de war te raken? XD want als iedereen blijft sturen: ik heb nu 10 punten verdient, dan weet ik niet hoe ik dat goed kan bijhouden zonder dingen dubbel te tellen en
    So idea's? Want vind het wel leuk, zo'n quizlet scoreboard ^^

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 11:21 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Thanks so much! Ik kan niet zoveel op mn werk nu haha


    Trouwens, iemand een idee hoe ik makkelijk de punten bij kan houden zonder in de war te raken? XD want als iedereen blijft sturen: ik heb nu 10 punten verdient, dan weet ik niet hoe ik dat goed kan bijhouden zonder dingen dubbel te tellen en
    So idea's? Want vind het wel leuk, zo'n quizlet scoreboard ^^

    Misschien een vaste dag waarop iedereen zijn punten van de hele week doorgeeft?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij heeft al meer dan 100.000 downloads! Hij is bij net aan het installeren, spanneeend


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hufflepuff _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeeeh, voeg mij ook maar toe, ben net begonnen met spelen ^^
    Ik ben een Ravenclaw en heb mijn personage Evelyn Winter genoemd :)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wel jammer dat je moet wachten tot je energie weer is bijgevuld om verder te spelen. :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."