• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname (I'll add this one later + usernaam veranderingen na 25 april)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    Hufflepuff


    Laleah
    J0Y
    Plunkett
    Abatutu
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    Slytherin


    Necessity
    Courferre
    Hale
    Martinez
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    Ravenclaw


    Ristridin
    Wildfowls
    Danvers
    Maim
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano





    (Als iemand toevoegingen heeft voor het topic, lemme know!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:15 ]

    Ga jij de app downloaden?

    94.1% (48 stemmen)
     
    JA!!

    5.9% (3 stemmen)
     
    Nee..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Derks schreef:
    (...)

    Nee, m'n telefoon kan gewoon die hele app niet downloaden

    Kan je hem dan alsnog niet later via een apk downloaden? Dat gaat namenlijk anders dan wanneer je hem download uit de Play of App store

    Laleah schreef:
    Damn guys hahaha in een uur meer dan 20 mailtjes ofzo xD RUSTAAAAHG :')

    sorry we're just excited :'))


    Life is a beautiful struggle

    Meh waarom heb ik hem niet. D: Ik heb Android trouwens...


    One Who Travels A Higher Path.

    Gooi me maar bij Slytherin ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Papiliones schreef:
    Meh waarom heb ik hem niet. D: Ik heb Android trouwens...

    Kan zijn dat je telefoon niet compatibel is, maar als je even wacht zou je de apk kunnen downloaden.
    Wat je ook zou kunnen proberen is bij Jam City inc, kijken zo heb ik hem gevonden want bij zoeken vond hij hem nog niet.

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 10:02 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik zie m niet in de App Store?
    Ik word sowieso AroonCat in Huflepuff


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    Ik zie m niet in de App Store?
    Ik word sowieso AroonCat in Huflepuff

    Even zoeken naar JimCity inc, zo heb ik hem ook gevonden! Hij staat namelijk nog niet bij zoeken


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Even zoeken naar JimCity inc, zo heb ik hem ook gevonden! Hij staat namelijk nog niet bij zoeken


    JimCity inc? Zoeken in de App Store of op safari? De App Store kent het niet, alleen Jam City maar dat is iets anders xD


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    JimCity inc? Zoeken in de App Store of op safari? De App Store kent het niet, alleen Jam City maar dat is iets anders xD

    Grapje, ik bedoel ook Jam City, als je daar tussen de apps kijkt dan staat hij aan het einde (:


    Life is a beautiful struggle

    Laleah schreef:
    Damn guys hahaha in een uur meer dan 20 mailtjes ofzo xD RUSTAAAAHG :')


    Waarvan krijg je al die mailtjes?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Martinez schreef:
    (...)
    Grapje, ik bedoel ook Jam City, als je daar tussen de apps kijkt dan staat hij aan het einde (:


    Gevonden, thanks! :D


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Martinez schreef:
    (...)
    Kan zijn dat je telefoon niet compatibel is, maar als je even wacht zou je de apk kunnen downloaden.
    Wat je ook zou kunnen proberen is bij Jam City inc, kijken zo heb ik hem gevonden want bij zoeken vond hij hem nog niet.


    Je hebt gelijk! Ik heb de app ook gevonden, maar mijn telefoon is niet compatibel ervoor. Alleen snap ik niet waarom. Ik zal dan wel op de apk wachten, want dan werkt hij wel. Was ook zo met PokemonGo :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb al een avatar gemaakt. Toen moest ik mezelf dwingen om weer aan het werk te gaan. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Ik heb al een avatar gemaakt. Toen moest ik mezelf dwingen om weer aan het werk te gaan. :')

    Ik wil ook echt beginnen maar liever na stage anders kan ik me niet meer inhouden xD


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Waarom zegt ie bij mij: unable to play unlimited beta? En dan dat ik moet wachten tot hij in mijn regio beschikbaar is ofzo?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Waarom zegt ie bij mij: unable to play unlimited beta? En dan dat ik moet wachten tot hij in mijn regio beschikbaar is ofzo?


    Yup dat heb ik ook. Ik heb de apk vorm gevonden, maar geen idee. XD


    One Who Travels A Higher Path.