• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname (I'll add this one later + usernaam veranderingen na 25 april)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    Hufflepuff


    • Laleah
    • J0Y
    • Plunkett
    • Abatutu
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    Slytherin


    • Necessity
    • Courferre
    • Hale
    • Martinez
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    Ravenclaw


    • Ristridin
    • Wildfowls
    • Danvers
    • Maim
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano





    (Als iemand toevoegingen heeft voor het topic, lemme know!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:15 ]

    Ga jij de app downloaden?

    94.1% (48 stemmen)
     
    JA!!

    5.9% (3 stemmen)
     
    Nee..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb uiteindelijk toch voor Ravenclaw gekozen (‘: Ik vind het best wel leuk, alleen jammer dat het bijvullen van energie inderdaad zo lang duurt.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ben ik de enige die het stom vind dat je verplicht vrienden bent met Rowan?

    ik vind haar stom en vervelend...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slaat het spel automatisch op?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ii kan het spel niet vinden in de appstore
    Ok ik heb hem gevonden maar wat een onzin zeg? Je moet iOS 10 hebben,
    Ja doeiii

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 13:29 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Sankofa schreef:
    (...)

    Ja en ik vind het jammer dat de energie zo snel leegloopt, dat je zelf niet kan rondlopen etc. Zo jammer.


    Jup, door die kleine dingetjes mis ik wel een beetje de hogwarts feeling zeg maar


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ga vanmiddag echt spelen en dan kijken hoe het allemaal zit. Momenteel ben ik pas bij het nieuwe toverstok gebeurte (':


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Maim schreef:
    Slaat het spel automatisch op?

    Ja, kan zijn dat je ietsjes terug moet maar over het algemeen slaat hij alles automatisch op


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het echt leuk :’). Ik ben HP spellen op m’n DS gewend dus dit is qua stijl wel veel beter.
    Heb verder nog niet veel complicaties enzo gehad met het energielevel, ik ben dan ook nog niet zo ver haha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Martinez schreef:
    (...)
    Ja, kan zijn dat je ietsjes terug moet maar over het algemeen slaat hij alles automatisch op


    Oke top!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Ik vind het echt leuk :’). Ik ben HP spellen op m’n DS gewend dus dit is qua stijl wel veel beter.
    Heb verder nog niet veel complicaties enzo gehad met het energielevel, ik ben dan ook nog niet zo ver haha

    Ik snap je precies, daarbij had ik het al niet veel beter verwacht want het is gratis en een app..
    Meestal heb je dit soort dingen dan, die mensen willen er ook aan verdienen


    Life is a beautiful struggle

    Dit doet me zo hard denken aan die Kim Kardashian-app lol.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik hoor zo veel negatiefs!
    Gelukkig kan ik alleen al genieten van in een universe zitten waar ik van houd, dus waarschijnlijk zal het voor mij wel meevallen xD


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ah niet zo negatief guys! Dit is ook hun eerste app maybe en het is net uit, je kan niet zeggen dat er geen verbetering in komt gaandeweg. Dat komt vast nog wel. Geef die app ook even proeftijd haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je kan trouwens in elke locatie 1 energie-ding vinden :’D. En begin vooral niet aan een les van 7 uur als je nog maar 5 energiedingen hebt want dan moet je dus wachten lol


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb al een huiself gepest. Vond ie niet leuk. 😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •