• Beste users,

    Papiliones (Filiz) en Rhyme (Danique), wij zijn nu al meer dan een half jaar jullie nieuwe bemiddelaars. En met dit topic wilden wij even vertellen hoe ons de eerste maanden als bemiddelaar zijn bevallen. In augustus zijn wij dankzij jullie stemmen aan deze nieuwe functie begonnen, en hebben ons best gedaan onszelf te bewijzen! :Y)


    Hallo lieve Users!

    Waar moet ik beginnen? Ik vind het best moeilijk om een berichtje te schrijven, hoe ik het als bemiddelaar doe en vind. Laten we beginnen bij het begin. Om heel eerlijk te zijn, had ik nooit gedacht of verwacht dat ik bemiddelaar zou worden, omdat er gewoon ijzersterke tegenstanders tussen zaten. Ik had echt zoiets van: Wat ben ik in godsnaam aan het doen? Maar ik deed mijn best en ik wilde ook erg graag bemiddelaar worden. Vervolgens kreeg ik een mailtje van Quizlet dat ik bemiddelaar was geworden, toen de uitslag er was op Quizlet. Je moest mijn gezicht eens zien. XD Ik kon het echt niet geloven en ik heb mezelf dan ook een aantal keren geknepen in mijn arm, maar ik was écht bemiddelaar. Ik voelde mij echt zo blij, zo enthousiast en ik kon niet wachten om eraan te beginnen. En natuurlijk om ontzettend veel van het team, mijn functie en van de samenwerking te leren. Ik kan echt serieus zeggen dat ik veel dingen heb geleerd in mijn opleidingsfase en dat ik weer nieuwe dingen heb geleerd, die ik kan meenemen naar de volgende stappen in het leven. Al moet ik wel zeggen dat ik het ontzettend spannend/eng vond, want iedereen wilt natuurlijk weten hoe het achter de schermen gaat en hoe het eruit ziet. En in de eerste week staarde ik naar mijn username, vanwege het blauwe kleurtje, want dat gebeurt niet zomaar. Ik kon het niet geloven, dus het was zeker wennen de eerste paar weken van mijn nieuwe functie én mijn nieuwe kleurtje.

    Daarnaast wil ik zeggen dat ik mijn baantje als bemiddelaar nog steeds erg leuk vind. Het varieert heel erg, soms zijn er periodes dat het stil is, maar andere momenten is het weer druk, dat we bezig zijn met ruzie's oplossen. Ik had altijd een bepaald idee gehad hoe het achter de schermen zou gaan, maar het is beter dan verwacht en ook anders. Ook als je iets niet weet, dat ze voor je klaar staan en je willen helpen. Je ziet dat iedereen echt zijn best doet om Quizlet een mooier site te maken en dat ze veel doen voor de website. Ik wil ook erbij zeggen: dat ik ook erg blij ben om met Margot en Danique samen te werken. Margot, maar ook de andere mods hebben ons opgeleid tot goede bemiddelaars. Danique, met haar heb ik de hele tijd opgetrokken, aangezien we samen in hetzelfde bootje zaten, haha. Dus zij was/is een goede teamgenoot en wij konden ook goed van elkaar leren. ^^

    Intussen zijn wij nu al 7 maanden bemiddelaar en wat gaat de tijd hard. Het is abnormaal snel voorbij gegaan. Danique en ik hebben zeker een plekje in het team gevonden. Ook wil ik hiermee zeggen, met dit berichtje wil ik de mensen die op mij hebben gestemd, bedanken en mij het vertrouwen gaven dat ik een goede bemiddelaar zou zijn/worden. Dus dank jullie wel! Ik ben er echt blij mee! ^^

    Liefs,
    Filiz



    Hallo iedereen ^^
    Op het moment dat mijn naam een blauw kleurtje kreeg, moest ik daar in eerste instantie heel erg aan wennen. Soms keek ik op het forum, zag ik dat een blauw kleurtje had gereageerd, en bedacht me pas twee seconden later dat ik dat zelf was. Haha, dat was best wel gek om heel eerlijk te zijn. Ik was natuurlijk ontzettend blij en alle felicitaties waren ontzettend lief. Pas de dag na de bekendmaking (ik was toen vrij) heb ik eerlijk gezegd de tijd genomen om alles eens rustig door te nemen, en te kijken wat er allemaal te doen was. Ik denk eerlijk gezegd dat het bemiddelaarschap minder overweldigend is dan het moderatorschap, maar toch komen er nieuwe dingen op je af. En toch erg leuk allemaal!
          In de maanden erna heeft Margot (Beaudelaire) en een aantal moderators (Bianca, Melissa, Froukje en Chloë -- hoop echt dat ik nu niemand vergeet) en Erica natuurlijk echt goed voor ons klaargestaan. We werden als nieuwe bemiddelaars echt verwelkomt in het team! Waar ik ook een vraag had, die mocht ik zo stellen. Daarnaast werd onze opleiding erg serieus genomen, waardoor ik veel geleerd heb. Ik moet wel zeggen dat ik even moest zoeken voor een plekje, maar ik denk dat Filiz en ik die zeker gevonden hebben in het team! Ook Filiz was natuurlijk een goede teamgenoot. Doordat we samen door de opleiding moesten, konden we heel erg aan elkaar optrekken. En zijn zo volgens mij op en top bemiddelaars geworden! :Y)

    Groetjes,
    Danique




    Wij zijn heel erg blij met onze functie! En hopen hier nog lang verder aan te mogen werken ^^
    Mocht jijzelf om een of andere reden de behoefte hebben aan onze hulp, stuur dan vooral een berichtje. Wij als bemiddelaars staan open voor jou en zullen je helpen waar nodig.

    Waar mag ik mee naar een bemiddelaar komen?
    * Ruzie of problemen met een andere user
    * Ruzie of problemen met een mod/crewlid
    * het oneens zijn met de gang van zaken van de crew.


    Lieve groetjes,
    De bemiddelaars (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Waarom is de andere bemiddelaar zo snel gestopt? Kan dat verteld worden? Vind het jammer dat ik mee deed aan de verkiezingen en het niet werd en eentje die het wel werd snel stopte. I mean ik snap het soms gebeuren er dingen maar wel jammer! Ik ga straks jullie stukjes lezen, ben benieuwd!


    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    Waarom is de andere bemiddelaar zo snel gestopt? Kan dat verteld worden? Vind het jammer dat ik mee deed aan de verkiezingen en het niet werd en eentje die het wel werd snel stopte. I mean ik snap het soms gebeuren er dingen maar wel jammer! Ik ga straks jullie stukjes lezen, ben benieuwd!


    Ik kan heel goed je teleurstelling begrijpen, wij vinden het zelf ook jammer dat ze gestopt is.
    Helaas kan ik je alleen niet veel vertellen over het vertrek van Marleen. Dat is namelijk aan haarzelf of ze dat wil vertellen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Ik kan heel goed je teleurstelling begrijpen, wij vinden het zelf ook jammer dat ze gestopt is.
    Helaas kan ik je alleen niet veel vertellen over het vertrek van Marleen. Dat is namelijk aan haarzelf of ze dat wil vertellen.


    Is gewoon echt een bummer want de andere kandidaten en ik waren volgens mij super committed en dan wint iemand die snel stopt. Sad face. Hoe dan ook heb nog niet met jullie te maken gehad maar ik vind jullie allebei super tof en aardig en een aanwinst voor de crew!


    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    (...)

    Is gewoon echt een bummer want de andere kandidaten en ik waren volgens mij super committed en dan wint iemand die snel stopt. Sad face. Hoe dan ook heb nog niet met jullie te maken gehad maar ik vind jullie allebei super tof en aardig en een aanwinst voor de crew!


    Dankjewel voor het compliment (:
    En ik denk dat iedereen zich super goed heeft ingezet tijdens de verkiezingen. Als ik het zo hoorde toen, wilde iedereen er echt de volle 100% voor gaan.
    Helaas kan ik er op dit moment niets aan veranderen hoe dingen zijn gelopen. ):

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 10:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Dankjewel voor het compliment (:
    En ik denk dat iedereen zich super goed heeft ingezet tijdens de verkiezingen. Als ik het zo hoorde toen, wilde iedereen er echt de volle 100% voor gaan.
    Helaas kan ik er op dit moment niets aan veranderen hoe dingen zijn gelopen. ):


    Precies, weet je nooit vooraf!


    The truth is out there.

    You go girls! *O*

    Go Filiz! Go Danique! (blush) Jullie zijn een verrijking voor het team!


    Ik wil een tuin vol egels