• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aaaaaah Hans Zimmer. Aaaaaaah, Lisa Gerard. Ik wil gaan. (cat)


    Stenenlikker

    Ik wil niet meer leren olee oleeeee


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dat was even leuk. 😊
    En dan zometeen snel eten en door naar boogschieten. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    oke blijkbaar als je deactiveert en je bent nog ingelogd op andere apparaten, ben je gewoon weer actief en ingelogd als die pagina zich herlaadt op dat andere apparaat

    maar nu dan voor het echie, denk ik? en het dan gewoon ook helemaal volhouden want 8 jaar gewoonte is er lastig uit te krijgen maar ja een vol jaar van 'wat de fuck doe ik hier nog eigenlijk' moet je toch wel eens een knoop doorhakken denk ik. idk. het was leuk schatten patatten, misschien steek ik mn neus hier nog eens terug met een boekenupdate, maar tot die tijd vind ik het wel even tijd of zo

    ajuu <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Doe niet alsof je heilige Maria bent terwijl je Judas praktijken uithaalt.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Alex, je moest dit hoofdstuk met Hephaistion delen en niet helemaal voor jezelf gaan opeisen!
    Waneer personages hun eigen leven gaan leiden, damn.


    Stenenlikker

    Pfffffff so annoyed


    The truth is out there.

    Bij dezen ben ik koos tandloos I guess. Well, fuck.


    She's imperfect but she tries

    Ik ga echt van ‘daten is tof een relatie zou ik niet tegenhouden’ naar ‘Hell no ik houd van m’n vrijgezellen leven’ in 0,3 seconden.


    To do or not to do?
    Nah, it might be too obvious..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben geen schaap hoor. Ik loop niet mee omdat iedereen dat van me verwacht. Heb ik zin om jou uitleg te geven: sure ik doe het, maar als ik denk nah: dan negeer ik je gewoon. Zie me nu eens los van alles wat ik kan en niet kan, ik ben ook gewoon een mens die graag leuk wordt gevonden (no_chears)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    GAHHHHHHHH. Not doing so fab atm. Not doing fab AT ALL.


    The truth is out there.

    Pepper, don’t fucking disappoint me.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hallo ik ben niet klaar voor het volwassen leven ik heb elke dag bijna een paniekaanval omdat ik het allemaal niet aankan, moet je nagaan als ik dan ook nog al die volwassen shit over me heen krijg. No thanks :W


    — Inner peace, it's hard to find. —