• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Actually it hurts like Hell that we had such hard days and we survived that but you still don’t do anything about something that’s hurting me like shit even though you said you would. I guess you don’t care enough after all.


    I feel so lost. Gelukkig ben ik morgenavond waarschijnlijk eventjes weg. Heb dat toch wel heel erg nodig. Ik weet met de dag minder watik met deze situatie en mezelf aan moet. Sigh. 🙁
    En dan mis ik Sheila nog meer. Al helemaal als de herinnering van vandaag van FB cute foto's van Sheila met badeend laten zien. ❤
    Gelukkig weten de boerboels ook precies hoe ze me kunnen troosten en opvrolijken. Vind dat wel fijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh okay, en toen was ik ziek, why am I at school


    obsessive rage

    Ok mwup. Ik heb het verzonden.


    She's imperfect but she tries

    Ik moet echt eens t-shirts gaan shoppen. :') Dit weekend!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Laleah schreef:
    (...)

    But I love you! (flower)

    :$ you're so sweet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh betaal mij gewoon uit stelletje **** ik heb er hard voor gewerkt en het is al twee dagen voorbij de tiende. You have to pay. That's the deal you made.


    At the end we're all cursed

    oh jeetje help


    all because i liked a girl

    Fielding schreef:
    (...)

    Mag ik met je mee?

    OTOFT: vet lief van ze. 😊 maar verder ben ik overal klaar mee. Mijn hoofd wordt steeds voller en ik weet niet waar ik t moet zoeken en hoe ik t moet oplossen. Ugh. I really, really hate this. :/


    dat spreekt uiteraard voor zich ^^

    //
    Ik mis legit wel een soort schrijfmaatje. Iemand met wie ik m’n ideeën kan delen, die met me mee wil denken en advies kan geven. Meh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tinder messages make me want to die.


    kindness is never a burden.

    FireKeeper schreef:
    (...)

    dat spreekt uiteraard voor zich ^^

    //
    Ik mis legit wel een soort schrijfmaatje. Iemand met wie ik m’n ideeën kan delen, die met me mee wil denken en advies kan geven. Meh.


    Yay! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is zo eng wanneer je ziet dat je werk je belt. Like, help what have I done wrong. :')

    Okay w a t???


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    FireKeeper schreef:


    //
    Ik mis legit wel een soort schrijfmaatje. Iemand met wie ik m’n ideeën kan delen, die met me mee wil denken en advies kan geven. Meh.

    I FEEL YOU


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I'm done.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16