• En niet zomaar een. Al langere tijd kamp ik met een gevoel van psychische vermoeidheid, ben ik emotioneel en prikkelbaar, ben ik niet de persoon die ik wil zijn.
    De stap om hulp te zoeken lijkt zo groot. Misschien komt het ook wel doordat ik bang ben dat ik volgepropt wordt met pillen en de boodschap krijg niet geholpen te kunnen worden als ik die weiger.

    Zijn er mensen die dit herkennen?

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 9:04 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb hier geen ervaring mee, sorry.
    Veel succes en sterkte in ieder geval!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Lieve schat,

    Ik weet zo erg wat je voelt, zelf heb ik het gevoel gehad dat alles zoveel erger zou worden en dat ik hun tijd zou verdoen als ik ze er mee lastig viel. Alsof ze niet weten wat ze met me aan moeten.

    Als je behoefte hebt om te praten, twijfel niet stuur me een pb'tje ookal is het 3 uur s'ochtends.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    Lieve schat,

    Ik weet zo erg wat je voelt, zelf heb ik het gevoel gehad dat alles zoveel erger zou worden en dat ik hun tijd zou verdoen als ik ze er mee lastig viel. Alsof ze niet weten wat ze met me aan moeten.

    Als je behoefte hebt om te praten, twijfel niet stuur me een pb'tje ookal is het 3 uur s'ochtends.


    Ik ben onderhand zo vaak in gaten gevallen dat ik niet te blij durf te zijn wanneer het goed gaat, want juist dan gaat het weer mis. En ik baal zo van zaken die invloed hebben, maar waar ik niks aan kan veranderen. Zoals de (r)overheid die bezig is een wet naar binnen te drukken zodat werkgevers mij onder het minimumloon mogen betalen, waardoor ik mijn recht op pensioen kwijtraak. Ik kan slechts petities tekenen en hopen op een wonder en dat voelt zo waardeloos :c