• Het valt mij op dat Q veel stiller is. Er wordt naar mijn idee minder gepost. Ligt het aan mij of is Q een beetje aan het uitsterven??


    Aan niets denken is ook denken.

    Het is met hele grote vlagen stil, maar af en toe is het hier nog wel heel actief.
    Eigenlijk zodra er leuke topics zijn of acties of controverses leeft het weer op.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vind ik ook! Hopelijk gewoon door de vakantie :D


    A to the Z

    Ahaa oke, goed om te weten. Nou ja, ik blijf hier nog wel hangen


    Aan niets denken is ook denken.

    Het viel mij inderdaad ook op dat het de afgelopen weken behoorlijk stil is, ja. In elk geval op het forum. Maar goed, gaat vast weer over. Het zijn inderdaad elke keer vlagen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naja, niet alleen de afgelopen weken. Tot ong. een jaar geleden was ik mod op Q, toen was er ook al regelmatig gesprek over hoe het stil wordt. Maar goed, er zijn nog mensen, dus zo'n vaart loopt het niet volgens mij ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Onderschat de invloed van het weer ook niet. Vandaag wordt al een pak meer gepost dan de afgelopen week.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Onderschat de invloed van het weer ook niet. Vandaag wordt al een pak meer gepost dan de afgelopen week.


    Laten we dan maar hopen op wat kloteweer de komende week :')

    Maar behalve op het forum is de chatroom (die normaal al weinig gebruikt werd) ook extreem dood de laatste tijd. Laten we hopen dat het na de vakantieperiode weer wat gezelliger wordt hier!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wrm niet in de vakantie? Iedereen lekker niksen? (of iedereen op vakantie...)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ik ga sws lekker posten hier in de vakantie


    Aan niets denken is ook denken.

    Muizlet schreef:
    Wrm niet in de vakantie? Iedereen lekker niksen? (of iedereen op vakantie...)


    Mensen gaan op vakantie, zijn op plaatsten met slecht berijk, nemen hun computers niet mee, zijn druk met andere dingen... er zijn vast wel redenen genoeg voor inactiviteit denk ik.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik denk zelf ook vaak is het wel zo nodig hier een topic over te maken, en misschien moeten mensen die dit idee ook hebben juist wel topics gaan maken, terug naar de dagen dat refreshen nog de lijst veranderde. Nu zijn er gewoon topics waar het laatst voor een uur geleden is gereageerd op de eerste pagina xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Muizlet schreef:
    Wrm niet in de vakantie? Iedereen lekker niksen? (of iedereen op vakantie...)
    Dat is over het algemeen met de meeste sites, niet enkel Q. Het lijkt logischer dat de vakantie drukker zou moeten zijn, maar het is ook logisch dat men op vakantie gaat en meer plannen maakt dan een avond op de computer te zitten. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Clapton schreef:
    Ik denk zelf ook vaak is het wel zo nodig hier een topic over te maken, en misschien moeten mensen die dit idee ook hebben juist wel topics gaan maken, terug naar de dagen dat refreshen nog de lijst veranderde. Nu zijn er gewoon topics waar het laatst voor een uur geleden is gereageerd op de eerste pagina xD

    ah memories


    Life is a beautiful struggle

    Ja, dit heeft waarschijnlijk te maken met het mooie weer en de vakantie. En ook het WK voetbal of zo. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volgens mij is dit al jaren zo en lijkt het erger nu het WK gaande is en veelal mensen in hun vakantietijd zitten (:


    26 - 02 - '16