• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik had echt zin in m'n avocado, bleek hij helemaal verrot te zijn... Toen maar een eitje gebakken.


    I saw the angel in the marble and carved until I set him free

    Aan de jongens die net bij de snackbar uitgebreid aten en vervolgens opstonden en langs de prullenbak liepen maar hun afval gewoon lieten staan. Why.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bijna een uur op een consult met de kaakchirurg moeten wachten, en binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Als het nou goed nieuws was geweest had ik er vrede mee gehad, maar waarom moeten verdomme alle vier mijn verstandskiezen eruit -_-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Een zusje hebben dat eet als een eend, zoals wij dat zeggen. Hoe tf krijg je bonen zo ver van je bord af. Waarom zie je ze niet liggen (of rather, wil je ze niet zien liggen) en ruim je ze zelf niet op.

    Andere mensen hebben geen zin om jouw opgedroogde gerimpelde boontjes tussen de stoelen vandaan te vissen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Catmint schreef:
    Bijna een uur op een consult met de kaakchirurg moeten wachten, en binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Als het nou goed nieuws was geweest had ik er vrede mee gehad, maar waarom moeten verdomme alle vier mijn verstandskiezen eruit -_-

    Gezellig D:. Bij mij moesten ze er ook allemaal uit. Gister zijn bij mij de laatste twee eruit gehaald


    Seasons will change, but I shall remain

    Docenten die zo snel door hun hoorcollege (van fucking 150 slides) heen gaan dat je het niet bij kan houden met schrijven en je thuis alsnog alles moet doornemen. Like, dat was niet mijn insteek toen ik vanmorgen naar je college toe kwam, dude.


    oi, suzy

    Mensen die iemand de schuld van iets geven wat ze uiteindelijk zelf doen.

    Ja ik kijk naar jou broertje!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Het Nederlandse klimaat dat binnen drie weken van diepvriestemperatuur naar vakantie in de tropen gaat. Damn.


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    Het Nederlandse klimaat dat binnen drie weken van diepvriestemperatuur naar vakantie in de tropen gaat. Damn.

    Sankofa schreef:
    Het Nederlandse klimaat dat binnen drie weken van diepvriestemperatuur naar vakantie in de tropen gaat. Damn.


    That is a perfect copy of reality.

    Waarom kunnen mensen niet begrijpen dat je je gewone fiets NIET mee mag nemen in de trein tijdens het spitsuur.
    GA WEG MET JE FREAKING FIETS! Het is al freaking druk en dan wil je ook nog je fiets kwijt.
    Zo voel ik me ook tegenover mensen met een vouwfiets.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mezelf die geen motivatie heeft om fucking shit te doen voor de toets van Latijn. En mezelf in general. En toetsen van Latijn in general.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Je weet dat het voorjaar/zomer wordt als iedere kale, klusvader naar buiten gaat met een boor. De hele dag door.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Brendon schreef:
    Waarom kunnen mensen niet begrijpen dat je je gewone fiets NIET mee mag nemen in de trein tijdens het spitsuur.
    GA WEG MET JE FREAKING FIETS! Het is al freaking druk en dan wil je ook nog je fiets kwijt.
    Zo voel ik me ook tegenover mensen met een vouwfiets.


    Same


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil hier weg ik trek het niet meer za laten mij gewoon vallen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known