• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Weer een reactie van mij is niet bedoeld dat ik heel dit topic vol spam, maar ik wil jou gewoon even zeggen dat jij een super tof persoon bent. Ik las net je topic -ik heb bewust niets geplaatst omdat ik -ondanks dat ik sommige dingen sterk herken- ik zelf even vaag ben en niet zo goed ben in dit soort dingen, en ik wilde voorkomen dat ik zo’n kutreactie zou plaatsen van ‘hé, bou wat vervelend voor je heel veel sterkte’, omdat je daar niets aan hebt en ik wil je niet ontmoedigen- Ik heb het idee dat je door een hele vervelende en moeilijke periode gaat en juist daarom vind ik dat je het moet weten dat je echt een geweldige meid bent. Ondanks dat ik je niet vaak gesproken heb, en ik je niet fantastisch ken, heb ik overduidelijk die indruk door hoe vaak ik jou voorbij zie komen en je steeds weer een warme glimlach op mijn gezicht tovert. Jij weet altijd vrolijkheid te brengen, en wat leven te scheppen hier. Jij, samen met vele anderen lieve actieve users, waar jij er absoluut zeker bij in de top staat, maakt deze site een hele leuke plaats en maakt ook de rede dat ik hier zo vaak kom. Ik vind het super leuk hoe vaak jij actief bent, hoe veel leuke en lieve reacties jij plaatst, hoe jij kan opschieten met mensen hier, en hoe ik zeker weet dat er super veel mensen zijn die om jou geven.
    Ik vind het heel vervelend dat je door zo’n tijd gaat, want zoeits verdien jij echt niet. Ik wil je oprecht duidelijk maken dat je het absoluut waard bent en dat je echt een hele lieve toffe meid bent (H)(H)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ken je niet echt, maar vind je profiel echt super grappig. En aan je tekstje te zien denk ik ook wel dat je een ongelofelijk lief persoon bent!


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Ayo die quote op je pf is echt sterk, vind ik tof!


    What’s tasty in Busan?

    Die quote is zo waar. En ik blijf t gek vinden dat je zo dichtbij woont en we elkaar niet kennen. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda ik vind je echt heel aardig


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je smaak qua series is echt top hahah (:


    I just caught the wave in your eyes

    Volgens mij heb jij echt humor hahah.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Blij je te zien op deze website, en nog blijer te weten dat je een fan bent van Shawn Mendes!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    I like your signature!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind je nieuwe appearance heel leuk. Vooral je profile pic!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 13:45 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je signature is toch van Yellow van Coldplay? Absolutely love that song, dus great taste haha + je verhaal Waterdamp heb ik een tijdje terug gevolgd en vond 'm echt top (:


    I just caught the wave in your eyes

    Je lijkt mij een erg vriendelijk persoon!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Hey, Lonnieponnie, leuk kind! Je liefde voor 5sos is echt inspiring en je hebt een fucking pretty face. I like you.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ANNA JIJ DROPJE. Je bent geweldig, ontzettend lief en behulpzaam, een van de meest getalenteerde persoon ooit en I like you. Je verdient alle liefde van deze wereld.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphine, je bent zo knap en cute. I WANT TO HUG YOU. LET'S CUDDLE. YOU ARE ADORABLE AND YOU'RE AN AMAZING WRITER. LOTS OF LOVE. BYE.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    look at the stars, look how they shine for you;