• Ja hoor, daar is Anna weer met een nieuwe suggestie.
    Ik zag in dit topic dat er al eens was voorgesteld om het forum privé te maken voor alles en iedereen behalve leden van Quizlet. Dit is verworpen omdat er gedacht werd dat Quizlet er minder leden door zou krijgen.
    Nu wil ik voorstellen om deze suggestie te heroverwegen, omdat ik het wel een fijn idee zou vinden dat niet jan en alleman alle berichten op het forum kan zien. Daarnaast heb ik toch niet het idee dat er een stijgende lijn te zien is in het ledenaantal van deze site, dus wat maakt dat dan nog uit, right?
    Het resultaat van deze suggestie is dat mensen niet op het forum kunnen en dus niets kunnen lezen indien ze geen lid zijn van Quizlet en ik ben hier heel erg voor. Dus lieve mods (wie gaat hier eigenlijk over?) misschien dat jullie dit kunnen heroverwegen?

    Liefs.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mantis schreef:
    Ook suggestie in de chat, tijdslot op berichten dus dat je niet sneller dan bepaalde secondes berichten kan sturen, en elke keer als je blijft doorspammen wordt het tijdslot groter. Dus langer wachten,


    Dit is er al^
    Niet hele grote tijdlimieten maar aangezien ik zelf heel veel berichten achter elkaar stuur in de chat zou ik dit juist niet fijn vinden

    Vind het een heel goed idee dat je zelf in zou kunnen stellen of je het topic openbaar maakt of niet


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    voor ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Necessity schreef:
    Een aantal subfora waarop gevoelige informatie gedeeld wordt afschermen zou ik een goed idee vinden voor de privacy. Ik zou niet alles afschermen, en zeker de stories/quizzen/lijstjes etc niet.


    +1


    A to the Z

    Het topic waarnaar je refereert is het mijne. Ben erg blij dat je dit initiatief hebt genomen en er zoveel mensen voor zijn. Ik dus absoluut ook.


    ars moriendi

    CieI schreef:
    voor ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hooverphonic schreef:
    1000% voor!


    26 - 02 - '16

    Ik ben er om eerlijk te zijn tegen, want er komen nog nieuwe leden, dat is gewoon een feit. Bovendien vind ik het bijzonder jammer dat mensen dan niet meer kunnen kijken op het forum, terwijl dat vaak toch een eerste zet is naar het account aanmaken. Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien een optie dat je zelf kunt aanduiden of een topic zichtbaar moet zijn voor anderen? Zoals je dat met je profiel kunt doen, maar dan per topic? Of een subforum dat niet leesbaar is voor niet-leden? Dat lijken me beter opties dan heel het forum niet leesbaar te maken, in elk geval. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het wel een goed idee, misschien kunnen we dan trolls voorkomen op topics over mensen die terminaal ziek zijn.(no_chears)

    Mathilda schreef:
    Ik ben er om eerlijk te zijn tegen, want er komen nog nieuwe leden, dat is gewoon een feit. Bovendien vind ik het bijzonder jammer dat mensen dan niet meer kunnen kijken op het forum, terwijl dat vaak toch een eerste zet is naar het account aanmaken. Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien een optie dat je zelf kunt aanduiden of een topic zichtbaar moet zijn voor anderen? Zoals je dat met je profiel kunt doen, maar dan per topic? Of een subforum dat niet leesbaar is voor niet-leden? Dat lijken me beter opties dan heel het forum niet leesbaar te maken, in elk geval. (:

    Ik snap je punt, maar zijn de meeste fora niet gewoon afgesloten voor niet-leden om de privacy van haar gebruikers te beschermen? Ik vind dat zelf niet meer dan normaal.


    ars moriendi

    Om op je laatste vraag te antwoorden: Rutger beslist hierover, logischerwijs. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mathilda schreef:
    Ik ben er om eerlijk te zijn tegen, want er komen nog nieuwe leden, dat is gewoon een feit. Bovendien vind ik het bijzonder jammer dat mensen dan niet meer kunnen kijken op het forum, terwijl dat vaak toch een eerste zet is naar het account aanmaken. Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien een optie dat je zelf kunt aanduiden of een topic zichtbaar moet zijn voor anderen? Zoals je dat met je profiel kunt doen, maar dan per topic? Of een subforum dat niet leesbaar is voor niet-leden? Dat lijken me beter opties dan heel het forum niet leesbaar te maken, in elk geval. (:


    Dat zijn inderdaad opties die hier al een anata, keer genoemd werden.
    En misschien om de sticky’s etc. wel leesbaar te houden, en ook met bepaalde dingen als ‘als je je aanmeldt krijg je toegang tot heel het forum’, ofzoiets.
    Er zijn natuurlijk ook mensen die denken, ik kan (bijna) alles zonder account, dus hoef ik me ook net aan te melden.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Eens! Geeft toch wat meer privacy (:


    And then we'll see it.

    ik ben voor :)

    als je zusje of je broertje boos is op je... zal ik maar afstand houden! kleine zusjes of broertjes kunnen best harde dingen doen als ze boos zijn. dat beteken ik ben voor....:)

    Hooverphonic schreef:
    1000% voor!


    26 - 02 - '16