• Als je Anne's facebook in de gaten houdt, dan wist je dit waarschijnlijk al, maar er is eindelijk wat vooruitgang met de TV serie die komen gaat. *O*
    Lees hier meer.
    Ik kijk er in ieder geval al echt naar uit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet alle boeken heb gelezen - maar ik heb de meesten al wel in bezit, dus voordat de serie er is, zal ik vast al wel bij zijn lol.
    Ik ben zo benieuwd wie ze gaan kiezen voor de rol van Lestat. Hopelijk een nieuw gezicht en geen acteur die al heel bekend is.

    Wie is er nog meer fan? ^^

    Ik zag het inderdaad al, maar ik ben zo bang dat het een aanfluiting is ten opzichte van de boeken.


    [ heaven knows ]

    Laguna schreef:
    Ik zag het inderdaad al, maar ik ben zo bang dat het een aanfluiting is ten opzichte van de boeken.

    Ik heb er dit keer wel vertrouwen in aangezien Anne het niet compleet uit handen geeft, maar zelf bepaald samen met haar zoon. ^^

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ik heb er dit keer wel vertrouwen in aangezien Anne het niet compleet uit handen geeft, maar zelf bepaald samen met haar zoon. ^^

    Dat ziet er inderdaad al een stuk rooskleuriger uit. Toch, er zijn genoeg films en/of series geweest waar de schrijver zelf nog dingen mocht bepalen en het uiteindelijk op niets uitkwam. Ik kan behoorlijk kritisch zijn over zulke dingen, maar we zullen zien. In elk geval, ik ben er wel nieuwsgierig naar.


    [ heaven knows ]