• STUPID CUPID 💕

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 25 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Benu - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Shadowsinger - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Jailbird - Naam - Leeftijd - FC - The Bookwurm
    💗 J0Y - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Naam - Leeftijd - Audreyana Michelle - The Rebel

    DUDES
    💙 User - Naam - Leeftijd - FC - The Funny One
    💙 Fonollosa - Naam - Leeftijd - FC - The Male Slut
    💙 Suzuya - Naam - Leeftijd - FC - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Marlow - Naam - Leeftijd - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One
         


    Hierbij ook de ex-en.
    Male slut - dumb af
    Asshole - bookwurm
    Funny one - rich bitch
    Disney prince - rebel
    Always a little drunk - virgin
    Socially crippled - femme fatale

    [ bericht aangepast op 14 april 2018 - 23:25 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Shadowsinger schreef:
    Op een boot is toch niet echt een uitgang ;x ?


    Nou ik nam aan dat het feest in een overdekt gedeelte was en naar mijn idee was de 'uitgang' de weg naar het dek aka buiten :')

    xJess schreef:
    (...)

    Nou ik nam aan dat het feest in een overdekt gedeelte was en naar mijn idee was de 'uitgang' de weg naar het dek aka buiten :')


    Ik dacht juist andersom, hahaha oeps.


    That is a perfect copy of reality.

    Of waar staat iedereen eigenlijk.. Want ik heb misschien een heel ander beeld dan iemand anders..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wel zoals ik het in gedachten had is het recreatiedek buiten :p
    Zoals het beschreven is door de spelers neem ik aan dat het limbodansen eerder schuin over de bar is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    In dat geval vlucht hij dan naar een binnenruimte als die aanwezig is? En anders gewoon naar de reling en dan zo ver mogelijk van de rest vandaan :')

    Ik dacht ook dat het buiten was gezien ik Dee over de reling heb laten hangen ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In mijn ogen is het ook buiten op het dek..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    xJess schreef:
    In dat geval vlucht hij dan naar een binnenruimte als die aanwezig is? En anders gewoon naar de reling en dan zo ver mogelijk van de rest vandaan :')


    Laat ons zeggen dat het feestje aan het voorste gedeelte van het schip is en Owen nu langs de zijkant idd aan de reling staat.
    Kleine mopperpot.(Owen, niet jij)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Wel zoals ik het in gedachten had is het recreatiedek buiten :p
    Zoals het beschreven is door de spelers neem ik aan dat het limbodansen eerder schuin over de bar is.

    Wacht het limbo dansen is niet op het dek zelf, maar op de bar? :'D *trekt Kenai er gauw af*


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Laat ons zeggen dat het feestje aan het voorste gedeelte van het schip is en Owen nu langs de zijkant idd aan de reling staat.
    Kleine mopperpot.(Owen, niet jij)


    Haha laten we dat ervan maken :')

    Ik ben gewoon een zeef de laatste tijd dus ik heb er waarschijnlijk gewoon overheen gelezen of het is niet blijven hangen ;D

    Suzuya schreef:
    (...)
    Wacht het limbo dansen is niet op het dek zelf, maar op de bar? :'D *trekt Kenai er gauw af*


    Uhm no. :')
    Het limbodansen is schuin over de bar (en met bar bedoel ik zo'n rieten tiki hut achtige bar)
    Man ik moet echt gedetailleerder gaan werken.
    Sorry guys :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Schuinover als in schuin tegenover?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wellp.. Ik hoop dat mijn stukje tekst dan nog enigzins klopt met alles..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ben ik al aan de beurt met Walt? Ik ben even het overzicht kwijt. :W


    Maji schreef:
    Ben ik al aan de beurt met Walt? Ik ben even het overzicht kwijt. :W


    Nani heeft iedereen shotjes gegeven... Maar volgens mij is Jade nu en is de post volgorde:

    Jade
    Walt
    Bay
    Nani

    Corrigeer me als ik het fout heb of iets in de post niet klopt


    Bowties were never Cooler