• STUPID CUPID 💕

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 25 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Benu - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Shadowsinger - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Jailbird - Naam - Leeftijd - FC - The Bookwurm
    💗 J0Y - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Naam - Leeftijd - Audreyana Michelle - The Rebel

    DUDES
    💙 User - Naam - Leeftijd - FC - The Funny One
    💙 Fonollosa - Naam - Leeftijd - FC - The Male Slut
    💙 Suzuya - Naam - Leeftijd - FC - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Marlow - Naam - Leeftijd - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One
         


    Hierbij ook de ex-en.
    Male slut - dumb af
    Asshole - bookwurm
    Funny one - rich bitch
    Disney prince - rebel
    Always a little drunk - virgin
    Socially crippled - femme fatale

    [ bericht aangepast op 14 april 2018 - 23:25 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dat mag ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik probeer vanavond met Nani te reageren, maar school liep enorm uit, dus het wordt krap


    Bowties were never Cooler

    Neem je tijd. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Had er nog iemand een personage die niets te doen had op het moment? ^^

    ^ Je char kan altijd aansluiten bij Delia en Nate?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xJess schreef:
    Had er nog iemand een personage die niets te doen had op het moment? ^^

    Technisch gezien staat Kenai te limbo'en,,,, Maar hij is met niemand


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hm Owen zal in deze staat niet snel een 'groepje' opzoeken :') en ik denk ook niet dat hij bij de limbo blijft hangen gezien Chloë hem dan alsnog kan zien - maar anders kijk ik morgen wel even wat ik ermee doe.

    xJess schreef:
    Hm Owen zal in deze staat niet snel een 'groepje' opzoeken :') en ik denk ook niet dat hij bij de limbo blijft hangen gezien Chloë hem dan alsnog kan zien - maar anders kijk ik morgen wel even wat ik ermee doe.


    Als je graag wilt schrijven zou ik in principe Kenai kunnen laten zien dat Owen weg liep en dat Kenai er bezorgd achteraan gaat?
    Ik weet niet of je dat bevalt? ^^


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    (...)

    Als je graag wilt schrijven zou ik in principe Kenai kunnen laten zien dat Owen weg liep en dat Kenai er bezorgd achteraan gaat?
    Ik weet niet of je dat bevalt? ^^


    Oh als je dat zou willen doen, klinkt prima tho :')

    xJess schreef:
    (...)

    Oh als je dat zou willen doen, klinkt prima tho :')

    Ik moet alleen even weten of hij langs Bay is gelopen, of dat hij een andere uitweg heeft genomen...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    (...)
    Ik moet alleen even weten of hij langs Bay is gelopen, of dat hij een andere uitweg heeft genomen...


    Ahm, wat voor jou beter uitkomt? ^^

    xJess schreef:
    (...)

    Ahm, wat voor jou beter uitkomt? ^^

    Het maakte voor mij op zich niet veel uit ^^. Alleen ik wilde Kenai niet weer iemand laten negeren xd. Dat schaad zijn Disney Prince status *insert dat rare seductive face emoji ding*


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    (...)
    Het maakte voor mij op zich niet veel uit ^^. Alleen ik wilde Kenai niet weer iemand laten negeren xd. Dat schaad zijn Disney Prince status *insert dat rare seductive face emoji ding*


    Dan is hij langs de andere uitgang, dan hoeft hij niemand te negeren haha

    Op een boot is toch niet echt een uitgang ;x ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Op een boot is toch niet echt een uitgang ;x ?

    Er zijn toch verschillende openingen/deure/whatever die naar het recreatiedek leiden? Of weet ik niet hoe ene boot in elkaar zit...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you