• Hier komt nog een lay-out


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mocht iemand zich geroepen voelen Beau op te gaan zoeken — hij ligt in z'n boxershort in z'n kamer op bed (strak van de speed).


    Amari schreef:
    Mocht iemand zich geroepen voelen Beau op te gaan zoeken — hij ligt in z'n boxershort in z'n kamer op bed (strak van de speed).


    Staat z'n boxershort strak van de speed? (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    (...)

    Staat z'n boxershort strak van de speed? (wbw)


    Het is Beau, so. . .


    Mededeling

    Hierbij wil ik laten weten dat Arsonist door privé omstandigheid minder / niet op Quizlet zal komen in de aankomende periode (tot wanneer is onbekend).
    Hierdoor wordt haar rol tijdelijk inactief.


    ^Wat jammer!

    Iemand voor Amara dan?

    Eerst en vooral wil ik me verontschuldigen voor mijn plotse en vooral langdurige afwezigheid.
    Ik wil hier graag echter een beetje uitleg aan geven.
    De voornaamste reden dat ik plots niet meer online kwam was gebrek aan inspiratie, gevolgd door op den duur niet meer durven online komen uit angst voor reacties net omdat ik dan wel online was maar niet postte vanwege het gebrek aan inspiratie. (Dat is geen verwijt naar jullie toe, absoluut niet, maar een flaw van mezelf dat ik het heel moeilijk heb mensen teleur te stellen en dan verkeerde beslissingen maak.)
    Dat heeft me echter aan het denken gezet want het is volgens mij niet echt gezond dat ik hierdoor stress ervoer, dat het schrijven van posts ergens gaandeweg als een druk gaan aanvoelen is in plaats van als ontspanning (again; completely my own damn fault).
    Achteraf bekeken is die stop wel goed geweest voor mij, want ik heb terug motivatie gevonden om mijn huishouden wél stevig aan te pakken en niet de kantjes ervanaf te lopen, en bovendien is het ook mijn relatie ten goede goede gekomen want mijn vriend en ik hebben weer meer oog voor elkaar - zeg nou zelf; erg gezellig is het niet als je samen een serie aan het kijken bent en je partner zit om de vijf minuten hun telefoon te checken om te kijken als er al een post voor hen op Quizlet staat.
    MAAR ik besef ook dat ik dit compleet verkeerd aangepakt heb en jullie dit al minstens een week had moeten zeggen - verklaring hiervoor cirkelt echter weer naar mij eerste zin toe. Dus bij deze nogmaals mijn excuses, ik hoop dat ik geen kwaad bloed gezet heb want dat was zeker niet de bedoeling.

    Mijn beslissing is dan ook om voortaan minder actief te zijn en meer tijd in real life te spenderen, om te vermijden dat Quizlet weer mijn leven overneemt.
    Ik doe mijn best om snel aan de slag te gaan met Midas.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mijn excuses voor de plotselinge afwezigheid.

    Ik vind deze RPG echter veel te leuk om hem zomaar op te geven, dus ik neem Candy graag weer in gebruik en ga mijn best doen asap te posten. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I am so sorry for Midas. Dat is zijn mening, niet de mijne.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik hop dat Fin goed is en je er iets mee kan. Anders hoor ik het wel en pas hem met liefde aan (:


    Bowties were never Cooler

    He's sassy. I like it.
    Midas zal wel zoiets hebben van "what crawled up your butt - wait don't answer" omdat ie zo knorrig reageert :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ghehehe, and so it starts (";

    [ bericht aangepast op 29 juni 2018 - 22:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Y'all ready for a cockblocking Midas? (wbw)

    @IrisWestAllen, als mijn post straks een beetje te vrij geschreven is naar Fin toe geef je maar een gil.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    He#s really nice! Well, not as a person but as a post (:


    Bowties were never Cooler

    He tries to be a nice person :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wil hier graag nog verder op reageren, maar ik vraag me af of het nog nut heeft?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.