• Want ja, deze gozer zag ik net op twitter. En ik kan ook niet echt aanwijzingen vinden dat het een troll is.
    En dit soort mensen mogen van mij rechtstreeks naar heropvoedingsinstituut.


    En er zijn nog meer van dit soort walgelijke uitspraken. Just how.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haha, deze vent komt uit Roemenië, waar het gemiddelde salaris rond de 500 euro per maand ligt. Typisch weer. Denk dat zijn "biljoen" ook alleen maar komt van een rottig bijbaantje in Londen, zoals iedere "rijke vent" daar ;').


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Het maakt me nog niet eens zozeer uit of die nou wel of geen geld heeft, zijn manier van denken is gewoon waanzinnig eng xd


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kan echt heel slecht tegen zulke rare mannetjes. :')


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    FireKeeper schreef:
    Het maakt me nog niet eens zozeer uit of die nou wel of geen geld heeft, zijn manier van denken is gewoon waanzinnig eng xd


    Ja dat zeker lol, maar het is wel weer typisch zo'n persoon die zulke claims loopt te maken. Alsof 'tie het gemaakt heeft en dus 'weet' dat zijn gedachtewormen gelijk hebben :')
    Ik heb ook altijd zin om zulke personen een flinke klap te verkopen, haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    /

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    you need to die


    oi, suzy

    Uit welke eeuw komt hij? Vrouwen zijn niks waard?! Als we een tijdmachine ooit uitvinden sturen we hem wel terug naar de middeleeuwen. Ik durf te wedden dat meneer dan ineens beseft hoeveel vrouwen waar zijn en dat zijn gedrag zeer ongepast is.

    Ik zeg niet dat elke man slecht is, maar sommigen begrijp ik echt totaal niet en zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen.


    Physics is awesome



    26 - 02 - '16

    Ik, ehm, weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen? What did I just read?

    What the actual fuck?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ah, ja, charmante vent. Verbijsterend dat de vrouwen zich nog niet aan zijn voeten werpen, met al die geweldige feiten van hem. (krul)

    Weet je, enerzijds weet ik dat er rare, rare types op aarde rondlopen en kan ik dat best van me af laten glijden (en moet ik eerlijk toegeven dat dit soort berichten me niet eens meer verbazen, al zou het mooier zijn als dat wel zo was), en anderzijds... maakt het me toch altijd een beetje bang dit soort dingen te zien. Niet op een directe manier, per se. Een paar berichten op Twitter zijn nogal whatever in het grote geheel der dingen, maar mensen die dit soort onzin posten zijn ook bestaande individuen buiten het internet om die in de echte wereld nog steeds met deze briljante inzichten rondlopen, zelfs als ze het op straat misschien iets minder hard zouden schreeuwen. Ik word niet zo heel blij van het idee dat dit iemands baas is, of neef, of persoon waar je gedwongen een ongemakkelijk gesprek mee hebt in de bus omdat hij maar niet de hint oppikt dat je niet wilt praten. En om eerlijk te zijn dan nog niet eens alleen vanwege zijn belachelijke uitspraken over vrouwen - de sprong van misogynie naar racisme en allerlei andere nare shit is heel, heel klein, want als je eenmaal hebt besloten dat vrouwen minderwaardig zijn, is het niet zo moeilijk te geloven dat je ook beter bent dan mensen met een andere huidskleur of seksuele oriëntatie of religie of voorkeur voor pastasaus, voor mijn part. Het zou me weinig verbazen als deze Tristan zich wel thuis voelt in alt right. Dit soort tweets op zichzelf zijn niets waard, want het is maar een verzameling woorden, maar het is de gigantische rode vlag die zoiets vormt die me vooral heel erg dwars zit (en het feit dat dit soort dingen gezegd zien worden andere mensen met vergelijkbare ideeën een hart onder de riem steekt, want dat is wel het allerlaatste wat er naar mijn idee zou moeten gebeuren, maar dat is nog weer een heel ander gesprek).

    Idk, onnodig lang verhaal waar niemand op zat te wachten. tl;dr: Hij is inderdaad een creep, ew.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ^ Oké, precies dat dus. Like, het zijn maar tweets maar die mensen bestaan en lopen los op de wereld en verspreiden dit soort ideeën en ik kan gewoon letterlijk niet geloven dat ze real zijn. Maarja, niets aan je toe te voegen eigenlijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Als ik Twitter had gehad had ik er waarschijnlijk op gereageerd:
    "Oh yeah! You're my guy. Every womans dream is to be just a vessle for your future child."

    -don't know if vessle is the right word there, but OK. (En de woordvolgorde klopt ergens niet...)
    Volgens mij kun je op deze mensen alleen reageren met heeeeel veeeeeeel sarcasme

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 10:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Awh, arm kereltje. Ik heb echt heel veel medelijden met hem tbh. Ik vind het echt heel sneu dat hij nog nooit in zijn leven echt een connectie heeft gehad met een ander persoon, laat staan een vrouw. Je zou maar je leven moeten leiden met zo'n waarneming.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    FireKeeper schreef:
    ^ Oké, precies dat dus. Like, het zijn maar tweets maar die mensen bestaan en lopen los op de wereld en verspreiden dit soort ideeën en ik kan gewoon letterlijk niet geloven dat ze real zijn. Maarja, niets aan je toe te voegen eigenlijk.


    [ heaven knows ]

    Square schreef:
    Ah, ja, charmante vent. Verbijsterend dat de vrouwen zich nog niet aan zijn voeten werpen, met al die geweldige feiten van hem. (krul)

    Weet je, enerzijds weet ik dat er rare, rare types op aarde rondlopen en kan ik dat best van me af laten glijden (en moet ik eerlijk toegeven dat dit soort berichten me niet eens meer verbazen, al zou het mooier zijn als dat wel zo was), en anderzijds... maakt het me toch altijd een beetje bang dit soort dingen te zien. Niet op een directe manier, per se. Een paar berichten op Twitter zijn nogal whatever in het grote geheel der dingen, maar mensen die dit soort onzin posten zijn ook bestaande individuen buiten het internet om die in de echte wereld nog steeds met deze briljante inzichten rondlopen, zelfs als ze het op straat misschien iets minder hard zouden schreeuwen. Ik word niet zo heel blij van het idee dat dit iemands baas is, of neef, of persoon waar je gedwongen een ongemakkelijk gesprek mee hebt in de bus omdat hij maar niet de hint oppikt dat je niet wilt praten. En om eerlijk te zijn dan nog niet eens alleen vanwege zijn belachelijke uitspraken over vrouwen - de sprong van misogynie naar racisme en allerlei andere nare shit is heel, heel klein, want als je eenmaal hebt besloten dat vrouwen minderwaardig zijn, is het niet zo moeilijk te geloven dat je ook beter bent dan mensen met een andere huidskleur of seksuele oriëntatie of religie of voorkeur voor pastasaus, voor mijn part. Het zou me weinig verbazen als deze Tristan zich wel thuis voelt in alt right. Dit soort tweets op zichzelf zijn niets waard, want het is maar een verzameling woorden, maar het is de gigantische rode vlag die zoiets vormt die me vooral heel erg dwars zit (en het feit dat dit soort dingen gezegd zien worden andere mensen met vergelijkbare ideeën een hart onder de riem steekt, want dat is wel het allerlaatste wat er naar mijn idee zou moeten gebeuren, maar dat is nog weer een heel ander gesprek).

    Idk, onnodig lang verhaal waar niemand op zat te wachten. tl;dr: Hij is inderdaad een creep, ew.


    Inge had tijd over

    Also, nu weet ik eindelijk wat tldr betekent x)

    Ben het overigens hartgrondig met je eens.


    oi, suzy