• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    Hahah the fight will continue after school :Y)


    Doesn't mean Vale won't switch 'offline' though, to annoy Nate. ;D


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Doesn't mean Vale won't switch 'offline' though, to annoy Nate. ;D


    Evilllll hmmm hahaha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Izno nog voor misschien iets van een enemy/mensen die hem het lastig maken/pesten en iemand die het wel oké vindt om met hem om te gaan.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    Ik heb Izno nog voor misschien iets van een enemy/mensen die hem het lastig maken/pesten en iemand die het wel oké vindt om met hem om te gaan.



    Ik heb mijn drie kerels voor je? :'D


    Nathan zou hem absoluut the worst vinden denk ik hahahahhaha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)


    Ik heb mijn drie kerels voor je? :'D


    Nathan zou hem absoluut the worst vinden denk ik hahahahhaha

    That could be interesting though, haha.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    (...)
    That could be interesting though, haha.



    Heheeh :'D

    Evan is denk ik iets te onschuldig voor Izno en Ronnie is nog in de maak al denk ik dat hij niets tegen de jongen zou hebben en ze gerust samen wat kunnen roken enzo, misschien dat daar een vriendschap zou kunnen ontstaan? (hij word een redelijk chille dude hahah )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)


    Heheeh :'D

    Evan is denk ik iets te onschuldig voor Izno en Ronnie is nog in de maak al denk ik dat hij niets tegen de jongen zou hebben en ze gerust samen wat kunnen roken enzo, misschien dat daar een vriendschap zou kunnen ontstaan? (hij word een redelijk chille dude hahah )

    Sounds good, yes.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Trouwens, ik denk dat ik voor Jamie nog een 'loser' zoek waar hij aardig tegen is als er niemand bij is maar als er iemand bij is, dan is het een asshole :')

    En dan laat ik het daarbij qua relaties verder ^^ - althans ik neem aan dat hij de rest van de populaire ook wel zal kennen maar dat zien we dan vanzelf wel hoe dat loopt

    xJess schreef:
    Trouwens, ik denk dat ik voor Jamie nog een 'loser' zoek waar hij aardig tegen is als er niemand bij is maar als er iemand bij is, dan is het een asshole :')

    En dan laat ik het daarbij qua relaties verder ^^ - althans ik neem aan dat hij de rest van de populaire ook wel zal kennen maar dat zien we dan vanzelf wel hoe dat loopt


    Taylor? ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    xJess schreef:
    Trouwens, ik denk dat ik voor Jamie nog een 'loser' zoek waar hij aardig tegen is als er niemand bij is maar als er iemand bij is, dan is het een asshole :')

    En dan laat ik het daarbij qua relaties verder ^^ - althans ik neem aan dat hij de rest van de populaire ook wel zal kennen maar dat zien we dan vanzelf wel hoe dat loopt


    Sowieso kent de populaire squad elkaar ^^ je kan ook gerust impressies bedenken, maar hoeft niet ^^


    Ik maak vanavond Ronnie af, en plaats 3 impressielijstjes ^^ (pray for me) en ik heb nog een boel in te halen op quizlet, maar eerst voor school werken vandaag :') *rip*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga morgen op vakantie en ik heb nog niets ingepakt (rip) dus ik ga tussen het pakken door mijn jongen posten en impressies bedenken en ahhh stress

    E: in mijn vakantie kom ik gewoon posten!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 11:08 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Okay so for Joey ;
    Beste vriend/vriendin;
    Iemand die hem pest;
    een kamer genootje;

    En voor Elysia zoek ik alleen;
    een beste vriend/vriendin
    kamergenootje


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zoek voor Noah en Taylor in ieder geval nog een kamergenootje en een beste vriend/vriendin ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Ik zoek voor Noah en Taylor in ieder geval nog een kamergenootje en een beste vriend/vriendin ^^


    Ik heb Jamie die nog kamergenoot loos is? ^^

    xJess schreef:
    (...)

    Ik heb Jamie die nog kamergenoot loos is? ^^

    Yess is goed ^^


    Spinning around, I'm weightless.