• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sumner schreef:
    (...)

    Ik heb Mirella voor je! Mijn vrouwelijke Gleek komt er vanmiddag aan, tho. (:


    Ik weet niet of Mirella echt degene is waar hij super comfortabel mee zou zijn ^^ Wat wel zou kunnen is dat ze vroeger dachten dat ze twins waren haha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Voor Beth zoek ik eigenlijk alleen 1 persoon bij wie ze zich iets meer op haar gemak voelt. Iemand die ze dus al wat langer kent, en die nket zo bang is voor haar. Voor de eest zal ze eigenlijk iedereen wel afzeiken (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik ben er vanavond trouwens niet, gezien ik zo een idee ga pitchen voor een Tim Burton tentoonstelling! So wish me luck ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Hunter nu ook open staan voor relaties! (Tenminste als hij is goed gekeurd?) Ik zoek voor hem dus ook een soort van beste vriend/vriendin.


    How far is far

    WheeIer schreef:
    Ik ben er vanavond trouwens niet, gezien ik zo een idee ga pitchen voor een Tim Burton tentoonstelling! So wish me luck ^^

    Oeh niceee, Good luck!


    How far is far

    Riggs schreef:
    Ik heb Hunter nu ook open staan voor relaties! (Tenminste als hij is goed gekeurd?) Ik zoek voor hem dus ook een soort van beste vriend/vriendin.


    I like him hahah :'D Ik heb eventueel Evan voor je (since he likes spiderman ;') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    (...)

    I like him hahah :'D Ik heb eventueel Evan voor je (since he likes spiderman ;') )

    Haha yes, dat zie ik tbh wel helemaal voor me ja :Y)


    How far is far

    WheeIer schreef:
    Ik ben er vanavond trouwens niet, gezien ik zo een idee ga pitchen voor een Tim Burton tentoonstelling! So wish me luck ^^

    That's absolutely amazing. Ik hou echt van Tim Burton!

    Also ik heb Izno voor iedereen, vooral om mensen te vervelen/boos te maken.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Geen idee wie wat zoekt want ik heb nog niet bijgelezen - shame on me - maar ik heb Jamie voor de geïnteresseerden? ^^

    WheeIer schreef:
    Ik zoek voor Evan soweiso een beste vriend waar hij super quircky tegen kan doen enzo :'D

    Nathan komt woensdag!


    Ik heb Joey en Elysia eventueel?

    Dat geldt voor iedereen trouwens! Ik heb vanmiddag eerst een bezoek aan iets vanuit de uni, maar dan ga ik zelf ook even nadenken ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Iemand voor Eden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oke ik zoek voor Jamie toch wel een beste vriend en eventueel beste vriendin :')
    Crush twijfel ik nog over omdat we dus niet te diep erop in mogen gaan ^^

    Benu schreef:
    Iemand voor Eden?


    Sami? c:


    El Diablo.

    [center][/center]

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Sami? c:


    Yes, altijd. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Psst weten jullie misschien nog leuke namen voor NPC's ? ^^ Ik ga enkele leerkrachten maken en clubleiders ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH