• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fonollosa schreef:


    Ik zoek voor Sami nog:
    Best friend (v) Siënna
    Best friend (m)
    Iemand die dit hopeloze geval bijles geeft, waardoor ze tenminste elk jaar over gaat
    Iemand die ze helpt met talen bc she gets that
    Roomie
    Ex
    Other stuff



    Taylor?


    Spinning around, I'm weightless.

    Fonollosa schreef:


    Ik zoek voor Sami nog:
    Best friend (v) Siënna
    Best friend (m)
    Iemand die dit hopeloze geval bijles geeft, waardoor ze tenminste elk jaar over gaat
    Iemand die ze helpt met talen bc she gets that
    Roomie
    Ex
    Other stuff


    I've got Clyde for male best friend? c;


    How far is far

    Ik vind het ergens wel jammer dat exen/crushes nu wel kunnen, want dat zorgt wel gelijk voor een soort cliques en ik heb mijn personage er juist op geschreven dat hij niet persé relaties nodig heeft om mee te beginnen. Dus nu heb ik een beetje het idee dat ik achter ga lopen als ik Izno niet gelijk opgooi om iemands ex te zijn.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    Ik vind het ergens wel jammer dat exen/crushes nu wel kunnen, want dat zorgt wel gelijk voor een soort cliques en ik heb mijn personage er juist op geschreven dat hij niet persé relaties nodig heeft om mee te beginnen. Dus nu heb ik een beetje het idee dat ik achter ga lopen als ik Izno niet gelijk opgooi om iemands ex te zijn.


    Hoezo? Ik zoek ook niet veel diepe relaties hoor, ik denk dat dat prima kan


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Got Taylor for ya

    @Elentiya Taylor voor iets? ^^


    They could be Friends?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ashryver schreef:
    (...)

    Hoezo? Ik zoek ook niet veel diepe relaties hoor, ik denk dat dat prima kan

    Omdat ik al langer RPG en ik uit ervaring weet dat, ondanks exen afgesproken worden als "gewoon exen" en crushes "niks hoeven te betekenen" er toch altijd best wel snel ORPGs door ontstaan of groepjes van ingewikkelde relaties waar je niet zo makkelijk tussen komt als je die niet hebt.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    Ik vind het ergens wel jammer dat exen/crushes nu wel kunnen, want dat zorgt wel gelijk voor een soort cliques en ik heb mijn personage er juist op geschreven dat hij niet persé relaties nodig heeft om mee te beginnen. Dus nu heb ik een beetje het idee dat ik achter ga lopen als ik Izno niet gelijk opgooi om iemands ex te zijn.


    Evan heeft ook geen ex of andere relaties dan vrienden enzo ;3 het draait ook niet echt om de lovestory hier dus dat zou eigenlijk echt geen probleem moeten zijn ( ik zal mensen er ook op wijzen als ik het te orpg vind)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Illyrians schreef:
    (...)
    Omdat ik al langer RPG en ik uit ervaring weet dat, ondanks exen afgesproken worden als "gewoon exen" en crushes "niks hoeven te betekenen" er toch altijd best wel snel ORPGs door ontstaan of groepjes van ingewikkelde relaties waar je niet zo makkelijk tussen komt als je die niet hebt.


    Ik rpg ook al eh, 9 jaar? En soms is het niet zo. Het ligt aan de personen met wie je speelt. Ikzelf spreek ook liever geen exen af om die reden maar ik geloof ook wel dat Saar persoonlijk iedereen gaat cockblocken die die richting op gaat


    Spinning around, I'm weightless.

    Alright, we'll see, then.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik bood Jamie ook alleen aan omdat veel vrouwelijke rollen een ex zoeken en in mijn ogen wil een ex niet zeggen dat Jamie daar constant bij is tho. Juist niet :') die zou hij juist ontlopen

    Maar ik snap je wel tho

    Ashryver schreef:
    (...)

    Ik rpg ook al eh, 9 jaar? En soms is het niet zo. Het ligt aan de personen met wie je speelt. Ikzelf spreek ook liever geen exen af om die reden maar ik geloof ook wel dat Saar persoonlijk iedereen gaat cockblocken die die richting op gaat



    Yess ik ga ook niet meteen mensen gaan lastig vallen als hun personages bv verliefd worden, maar als ze enkel naar elkaar toetrekken, niet mee doen in groepsactiviteiten etc dan word ik cockblocker number 1 :') ook moeten jullie je vrij voelen om je personages overal heen te sturen als dat hun ding is, ik vind het altijd wel leuk als er onverwachtse wendingen komen, gesprekken onderbroken worden enzovoort hahah het gaat voornamelijk over katakter evolutie en de fun die iedereen heeft in het rpg'en ^^ Daarbij heb ik in de story ook een boel npc's uitgevonden waar jullie ook zeker gebruik van mogen maken als jullie dat willen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xJess schreef:
    Ik heb Jamie wel in de aanbieding als ex voor iemand?


    Sami? c;

    Ashryver schreef:
    (...)

    Taylor?


    Sounds good!

    Riggs schreef:
    (...)
    I've got Clyde for male best friend? c;


    Ooh yesss ^^


    El Diablo.

    Voor mij is het grotendeels ook eigenlijk puur een stukje aanvullen van het personage, en niet eens zozeer om er perse iets mee te moeten doen (in het geval van een crush bijvoorbeeld).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Voor mij is het grotendeels ook eigenlijk puur een stukje aanvullen van het personage, en niet eens zozeer om er perse iets mee te moeten doen (in het geval van een crush bijvoorbeeld).


    Spinning around, I'm weightless.

    ..... mt...


    Look deep into nature and then you will understand everything better