• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    dubbel

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 20:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Aye, Vale is af!

    Ik zoek nog:
    – Zijn slachtoffers*
    * Ik ben van plan verschillende gradaties slachtoffers te hebben, gezien Vale natuurlijk niet iedereen op dezelfde manier haat, dus bij een iemand houdt hij het alleen op nare opmerkingen, terwijl hij een ander misschien fysiek pest.

    – Zijn roomie (al vindt hij alleen slapen ook helemaal prima)
    – Misschien een aantal vrienden? Of tja "vrienden" - gezien hij pretty much iedereen stom vindt
    – Ik zoek nog een iemand (naast Pippa) die hij wel oprecht mag en als gelijke zie denk ik, not sure yet
    – Mensen die hij niet perse pest, maar die hem niet mogen, of een wederzijdse haat tussen die twee | Nathan

    Ik sta open voor dingen die er niet bij staan, al ben ik waarschijnlijk wat gelimiteerd met Vale omdat hij een shit-persoonlijkheid heeft, ahahah.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 20:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb Joseph voor een slachtoffer, He's been through quite something, so hij kan Vale er ook nog wel bij hebben

    En ik heb dan Elysia, maar aangezien is een all round 'pls don't Bully people' kind of person


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb Genevieve als slachtoffer maar ze is niet op haar mondje gevallen en zal zichzelf wel verdedigen


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Amren schreef:
    Aye, Vale is af!

    Ik zoek nog:
    – Zijn slachtoffers*
    * Ik ben van plan verschillende gradaties slachtoffers te hebben, gezien Vale natuurlijk niet iedereen op dezelfde manier haat, dus bij een iemand houdt hij het alleen op nare opmerkingen, terwijl hij een ander misschien fysiek pest.

    – Zijn roomie (al vindt hij alleen slapen ook helemaal prima)
    – Misschien een aantal vrienden? Of tja "vrienden" - gezien hij pretty much iedereen stom vindt
    – Ik zoek nog een iemand (naast Pippa) die hij wel oprecht mag en als gelijke zie denk ik, not sure yet
    – Mensen die hij niet perse pest, maar die hem niet mogen, of een wederzijdse haat tussen die twee.

    Ik sta open voor dingen die er niet bij staan, al ben ik waarschijnlijk wat gelimiteerd met Vale omdat hij een shit-persoonlijkheid heeft, ahahah.


    Jamie maybe als "vriend" of als iemand die hij oprecht mag?

    Ik heb Todd, maar hem zal het niet heel veel doen als je nare woorden zegt. Hij zal naar je luisteren en dan zijn schouders ophalen, maar fysiek doet wel echt wat met hem


    Look deep into nature and then you will understand everything better

    Amren schreef:
    Aye, Vale is af!

    Ik zoek nog:
    – Zijn slachtoffers*
    * Ik ben van plan verschillende gradaties slachtoffers te hebben, gezien Vale natuurlijk niet iedereen op dezelfde manier haat, dus bij een iemand houdt hij het alleen op nare opmerkingen, terwijl hij een ander misschien fysiek pest.

    – Zijn roomie (al vindt hij alleen slapen ook helemaal prima)
    – Misschien een aantal vrienden? Of tja "vrienden" - gezien hij pretty much iedereen stom vindt
    – Ik zoek nog een iemand (naast Pippa) die hij wel oprecht mag en als gelijke zie denk ik, not sure yet
    – Mensen die hij niet perse pest, maar die hem niet mogen, of een wederzijdse haat tussen die twee.

    Ik sta open voor dingen die er niet bij staan, al ben ik waarschijnlijk wat gelimiteerd met Vale omdat hij een shit-persoonlijkheid heeft, ahahah.


    Got both of mine, ik ga nu douchen Want ik heb het stervenskoud dus ik kijk zo, tenzij jij al wat weet ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Zijn er trouwens nog mede-losers die relaties zoeken? Ik heb namelijk nog niet zoveel voor Genevieve en sta best wel voor wat open.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nathan en Vale sowieso enemies, misschien dat hij Evan pest op een bepaalde graad je mag kiezen welke en Ronnie waarmee hij het redelijk zou kunnen vinden perhaps?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    EiIonwy schreef:
    Zijn er trouwens nog mede-losers die relaties zoeken? Ik heb namelijk nog niet zoveel voor Genevieve en sta best wel voor wat open.


    Aurora ^^


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    EiIonwy schreef:
    Zijn er trouwens nog mede-losers die relaties zoeken? Ik heb namelijk nog niet zoveel voor Genevieve en sta best wel voor wat open.


    Taylor altijd


    Spinning around, I'm weightless.

    Amren schreef:
    Aye, Vale is af!

    Ik zoek nog:
    – Zijn slachtoffers*
    * Ik ben van plan verschillende gradaties slachtoffers te hebben, gezien Vale natuurlijk niet iedereen op dezelfde manier haat, dus bij een iemand houdt hij het alleen op nare opmerkingen, terwijl hij een ander misschien fysiek pest.

    – Zijn roomie (al vindt hij alleen slapen ook helemaal prima)
    – Misschien een aantal vrienden? Of tja "vrienden" - gezien hij pretty much iedereen stom vindt
    – Ik zoek nog een iemand (naast Pippa) die hij wel oprecht mag en als gelijke zie denk ik, not sure yet
    – Mensen die hij niet perse pest, maar die hem niet mogen, of een wederzijdse haat tussen die twee.

    Ik sta open voor dingen die er niet bij staan, al ben ik waarschijnlijk wat gelimiteerd met Vale omdat hij een shit-persoonlijkheid heeft, ahahah.


    Ik heb Eden?


    En is er nog iemand voor haar qua post?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ je mag haar altijd bij Elysia droppen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elentiya schreef:
    (...)

    Ik heb Eden?


    En is er nog iemand voor haar qua post?


    Je mag Jamie wel meenemen in je post?

    @xJess, laten we het voor nu op "vrienden" houden? Misschien dat het zich kan ontwikkelen. ^^
    @Sav, zou je Joseph erg gepest willen laten worden door Vale of oppervlakkig? En Elysia zou hij denk ik negeren, gezien zij zijn pestgedrag afkeurt. Misschien dat ze elkaar beiden dan niet mogen?
    @Britt, aan jou ook: zou je Taylor erg gepest willen laten worden door Vale of oppervlakkig? En Noah misschien ook "vrienden" - tenzij hij Vale niet kan uitstaan natuurlijk.
    @Jennifer, Eden zou eventueel ook wel iemand kunnen zijn met wie hij het oprecht kan vinden, maar gezien hij natuurlijk wel een vreselijke gozer tegen de meesten is, weet ik niet of dat bij Eden zou passen.
    @Emzee, sowieso zou Vale hem echt wel een rare gast vinden, dus hem fysiek pesten zou best wel eens kunnen denk ik.


    That is a perfect copy of reality.