• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amren schreef:
    @xJess, laten we het voor nu op "vrienden" houden? Misschien dat het zich kan ontwikkelen. ^^
    @Sav, zou je Joseph erg gepest willen laten worden door Vale of oppervlakkig? En Elysia zou hij denk ik negeren, gezien zij zijn pestgedrag afkeurt. Misschien dat ze elkaar beiden dan niet mogen?
    @Britt, aan jou ook: zou je Taylor erg gepest willen laten worden door Vale of oppervlakkig? En Noah misschien ook "vrienden" - tenzij hij Vale niet kan uitstaan natuurlijk.
    @Jennifer, Eden zou eventueel ook wel iemand kunnen zijn met wie hij het oprecht kan vinden, maar gezien hij natuurlijk wel een vreselijke gozer tegen de meesten is, weet ik niet of dat bij Eden zou passen.
    @Emzee, sowieso zou Vale hem echt wel een rare gast vinden, dus hem fysiek pesten zou best wel eens kunnen denk ik.


    Ik heb Aurora nog btw.


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Amren schreef:
    @xJess, laten we het voor nu op "vrienden" houden? Misschien dat het zich kan ontwikkelen. ^^
    @Sav, zou je Joseph erg gepest willen laten worden door Vale of oppervlakkig? En Elysia zou hij denk ik negeren, gezien zij zijn pestgedrag afkeurt. Misschien dat ze elkaar beiden dan niet mogen?
    @Britt, aan jou ook: zou je Taylor erg gepest willen laten worden door Vale of oppervlakkig? En Noah misschien ook "vrienden" - tenzij hij Vale niet kan uitstaan natuurlijk.
    @Jennifer, Eden zou eventueel ook wel iemand kunnen zijn met wie hij het oprecht kan vinden, maar gezien hij natuurlijk wel een vreselijke gozer tegen de meesten is, weet ik niet of dat bij Eden zou passen.
    @Emzee, sowieso zou Vale hem echt wel een rare gast vinden, dus hem fysiek pesten zou best wel eens kunnen denk ik.


    Ik had Genevieve ook al 2x aangeboden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ja sorry het is zo spammerig dat ik dingen over het hoofd zie. ;x
    Onder welke groepen vallen Genevieve en Aurora?


    That is a perfect copy of reality.

    Genevieve is een nerd (en gepassioneerd met alles wat in de zee leeft)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Genevieve is een nerd (en gepassioneerd met alles wat in de zee leeft)


    Dit alles is Aurora meer van de talen. :p


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    @adoxo & Eilonwy, wat zouden jullie van Vale willen? Ik weet echt niet meer wat jullie voorgesteld hadden sorry haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Deem, Tay kan wel een erge pester gebruiken haha, I think I like that idea. Noah kan denk ik wel met 'm overweg ja ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Demi, dat kan opzich wel, denk ik. Misschien dat dat voor hun anders een punt is waarop het botst, dat het verder wel goed gaat tussen hen, maar op dat punt niet?


    Ik heb overigens niet terug gelezen, maar als iemand Eden in een post kan betrekken, oid, heel graag! Ik heb vanavond de fut niet meer op te schrijven.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 22:25 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Demi, dat kan opzich wel, denk ik. Misschien dat dat voor hun anders een punt is waarop het botst, dat het verder wel goed gaat tussen hen, maar op dat punt niet?


    Ik heb overigens niet terug gelezen, maar als iemand Eden in een post kan betrekken, oid, heel graag! Ik heb vanavond de fut niet meer op te schrijven.


    Klinkt helemaal prima. ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Ohhh mag Siënna trouwens ook nog bij de Party committee ?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Relaties voor Beth:
    - Roomie
    - Slachtoffers
    - Iemand met wie ze redelijk overweg kan
    - Iemand die ze graag mag, maar dit graag wil verbergen

    Dit is wat ik zo even kan bedenken, maar suggesties zijn altijd welkom! (:

    Oh, en omdat ze in een club moet zit ze bij de yearbook peoples

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 22:51 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Solmeron schreef:
    Ohhh mag Siënna trouwens ook nog bij de Party committee ?


    yush ! c:

    JudithSuzann schreef:
    Relaties voor Beth:
    - Roomie
    - Slachtoffers
    - Iemand met wie ze redelijk overweg kan
    - Iemand die ze graag mag, maar dit graag wil verbergen


    Dit is wat ik zo even kan bedenken, maar suggesties zijn altijd welkom! (:

    Oh, en omdat ze in een club moet zit ze bij de yearbook peoples


    Got my 3 boys for ya ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gooi Vale ook maar bij de yearbook committee. ^^


    That is a perfect copy of reality.

    JudithSuzann schreef:
    Relaties voor Beth:
    - Roomie
    - Slachtoffers
    - Iemand met wie ze redelijk overweg kan
    - Iemand die ze graag mag, maar dit graag wil verbergen

    Dit is wat ik zo even kan bedenken, maar suggesties zijn altijd welkom! (:

    Oh, en omdat ze in een club moet zit ze bij de yearbook peoples

    I've got Hunter and Clyde? c:


    How far is far

    @Forgarty, ik denk dat het tussen Beth en Nathan heel erg kan botsen gezien ze allebei toch niet zulke lieverdjes zijn. Maar ze zo nu en dan toch een wapenstilstand kunnen hebben? Evan zou zeker bij de slachtoffers vallen kmdat hij een 'makkelijk' doelwit is. Ronnie weet ik niet zo goed, heb jij daar ideeen bij? Het kan bij Ronnie wel zo zijn dat hij misschien iets meer weet van haar leven, omdat zijn vader decaan is enzo

    @Riggs, Hunter zal (helaas voor hem) toch wel met de grond gelijk gemaakt worden haha. Ik denk dat van zowel Beths als Clydes kant het behoorlijk uit de hand kan lopen zo nu en dan. Maar net als bij Ronnie, kan bij Clyde het wel zo zijn dat hij misschien iets meer weet van haar leven, omdat zijn vader decaan is en zich misschien versproken heeft of wat dan ook

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 23:15 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light