• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh ja MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb eindelijk mijn FC keuze gemaakt, Cindy Kimberly :Y)


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Ik heb eindelijk mijn FC keuze gemaakt, Cindy Kimberly :Y)


    Die is echt love :o (H)


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Ik probeer Stevie een niet-standaard cheerleader mean girl te maken en ik hoop dat ze niet too dramatic wordt. Ik doe mijn best haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay, ik denk dat ik klaar ben, maar mezelf kennende verander ik alles sowieso nog wel 300 keer, so bear with me


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jamie is zo goed als af, ik moet alleen nog een status verzinnen want daar kom ik niet helemaal uit.. als iemand suggesties heeft? :Y)

    Ik wil mijn girl waarschijnlijk 'de slut' maken. en ik wil voor nu Alissa Violet fc, maar ik weet het nog niet 100% zeker. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    I am back from school ! :'D who needs help, what did I miss?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mocht het trouwens helpen voor jullie rollen beter te verdiepen, het is niet zo dat relaties afspreken echt verboden is. Je kan gerust met een mede populaire meid, of geek of nerd etc even afspreken hoe hun rollen eruit komen te zien zodat ze niet veel minsverstanden etc ervan komen.

    Het is gewoon zo dat ik niet wil dat iedereen nu al zijn relatielijst gaat vervolledigen als nog niet eens alle rollen af zijn ^^ Maar ga nu niet meteen kijken voor crushed/ fwb / Long lost pals etc als het niet meteen invloed gaat hebben op je rol :')

    (hopelijk begrijpen jullie mijn wartaal een beetje hahaha. I'll let you guys know wanneer jullie diepere banden mogen bespreken ;') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil even zeggen dat ik het echt top vind hoe veel moeite je in de uitwerking van deze rp hebt gestopt en dat ik heel tof vind hoe je probeert om alle opties open te houden met de karakters! (als in dat niet al vast staat wie er allemaal bij elkaar komen)


    We've lived in the shadows for far too long.

    WheeIer schreef:
    I am back from school ! :'D who needs help, what did I miss?


    BEN JE OM 20;00 TERUG VAN SCHOOL.


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Phorthos schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik het echt top vind hoe veel moeite je in de uitwerking van deze rp hebt gestopt en dat ik heel tof vind hoe je probeert om alle opties open te houden met de karakters! (als in dat niet al vast staat wie er allemaal bij elkaar komen)


    Spinning around, I'm weightless.

    Phorthos schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik het echt top vind hoe veel moeite je in de uitwerking van deze rp hebt gestopt en dat ik heel tof vind hoe je probeert om alle opties open te houden met de karakters! (als in dat niet al vast staat wie er allemaal bij elkaar komen)

    Holla! Ik ga morgen aan mijn vrouwelijke bully beginnen (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Phorthos schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik het echt top vind hoe veel moeite je in de uitwerking van deze rp hebt gestopt en dat ik heel tof vind hoe je probeert om alle opties open te houden met de karakters! (als in dat niet al vast staat wie er allemaal bij elkaar komen)



    Nahw thank you ! c: Hierbij wil ik ook even Sanne aka Ziegler bedanken met het nachecken van mijn ideetjes en Amber aka adoxography voor het helpen met de layout codes :'D

    Ik doe mijn best gezien ik het voor jullie ook echt een leuke en vlotte rpg wil maken ^^ daarbij is het voor mij ook even ontstressing van school hahah :'D



    Ik hoop vanavond, anders zondag trouwens het schoolplan, de clubs/naschoolse activiteiten, teachers, uurroosters en roomies al wat beter uit te leggen/tekenen noteren etc :') zal waarschijnlijk zondag zijn


    Ik ben er morgen trouwens amper en zaterdag ook niet gezien familie uitstapjes en etentjes eraan komen aah ;'x


    adoxography schreef:
    (...)

    BEN JE OM 20;00 TERUG VAN SCHOOL.


    yap :'D uit vrije wil dan nog *eigenlijk gegijzeld met al mijn schoolwerk*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH