• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    WheeIer schreef:
    (...)

    yap :'D uit vrije wil dan nog *eigenlijk gegijzeld met al mijn schoolwerk*


    God en wanneer heb je dan tijd voor mij in deze agenda (ik ben heel veel moeite) 😂😂


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Ik ga zsm aan de slag maar ik ben vreselijk verkouden, koorts en the whole shabang, dus ik hoop maar dat er wat zinnigs uit komt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Soms vergeet ik dat ik een huge spiderman Fangirl ben, maar dan zie ik Tom Holland en i'm reminded of all of his glory


    We've lived in the shadows for far too long.

    MoonchiId schreef:
    Ik ga zsm aan de slag maar ik ben vreselijk verkouden, koorts en the whole shabang, dus ik hoop maar dat er wat zinnigs uit komt.


    Ik begrijp het hoor ^^ Doe maar lekker rustig aan, ik ga zelf mijn rollen niet optijd afkrijgen dus als het iets langer duurt vind ik het niet erg ^^ De 72 uur mark is gewoon zodat ik iedereen een reminder kan sturen, al hier dan niet op geantwoord word haal ik de reservering weg ;3 ziek maar even lekker uit <3



    Phorthos schreef:
    Soms vergeet ik dat ik een huge spiderman Fangirl ben, maar dan zie ik Tom Holland en i'm reminded of all of his glory


    Hehehe gotta love him :'D ik heb nog noveel andere fc's die passen bij deze rpg, maar Tom was hier gewoon te perfect voor




    Trouwens de rol van de King is helaas weer vrijgekomen, en ik twijfel of ik deze rol misschien beter op mezelf zou nemen. Zo kan ik de rpg misschien wat beter leiden gezien hij het personage is die alles verbind zegmaar. Vinden jullie dat oké?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:

    Trouwens de rol van de King is helaas weer vrijgekomen, en ik twijfel of ik deze rol misschien beter op mezelf zou nemen. Zo kan ik de rpg misschien wat beter leiden gezien hij het personage is die alles verbind zegmaar. Vinden jullie dat oké?


    Fine by me :')

    WheeIer schreef:
    (...)

    Hehehe gotta love him :'D ik heb nog noveel andere fc's die passen bij deze rpg, maar Tom was hier gewoon te perfect voor




    Trouwens de rol van de King is helaas weer vrijgekomen, en ik twijfel of ik deze rol misschien beter op mezelf zou nemen. Zo kan ik de rpg misschien wat beter leiden gezien hij het personage is die alles verbind zegmaar. Vinden jullie dat oké?


    Yesss fine by me!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WheeIer schreef:
    (...)

    Hehehe gotta love him :'D ik heb nog noveel andere fc's die passen bij deze rpg, maar Tom was hier gewoon te perfect voor




    Trouwens de rol van de King is helaas weer vrijgekomen, en ik twijfel of ik deze rol misschien beter op mezelf zou nemen. Zo kan ik de rpg misschien wat beter leiden gezien hij het personage is die alles verbind zegmaar. Vinden jullie dat oké?


    Ja tuurlijk!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    MT! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik zal vanavond mijn rol plaatsen!


    How far is far

    Hebben jullie enig idee wanneer dit ongeveer gaat beginnen? Dan weet ik wanneer ik mijn rol af moet maken.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    Hebben jullie enig idee wanneer dit ongeveer gaat beginnen? Dan weet ik wanneer ik mijn rol af moet maken.



    Ik hoop woensdag het speeltopic te openen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sami is zowat af, al moet ik eigenlijk haar karakter nog uitschrijven maar lazy ^^


    El Diablo.

    Ik pas morgen alles aan c; vandaag een familie uitstapje doen! Wat doen jullie vandaag? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Veel plezier! Wij gaan aan het schilderen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'