• Let's talk my babes and dudes ;3




    Wensen jullie trouwens nog enkele NPC's in de rpg? Clubleiders, leerkrachten etc ...



    De regel van de relatielijstjes is geschrapt, alles mag, maar hou het realistisch en ga niet te crazy pls




    CLUBS (Iedereen moet in minstens 1 club zitten, de loserclub en darkside club tellen niet gezien dit geheime clubs zijn)
    FOOTBALLTEAM
    Clyde
    CHEERSQUAD
    Sami
    LOSERCLUB
    Joseph
    Genevieve
    DARKSIDE

    ARTCLUB
    Elysia
    BOOKCLUB
    Joseph
    Genevieve
    SCHOOLPAPER
    Elysia
    Clyde
    Noah
    COMPUTER CLUB
    Joseph
    COOKING CLUB
    Sami
    D&D CLUB
    Joseph
    PARTY COMMITEE
    Clyde Sami
    MUSICAL GROUP

    YEARBOOK COMMITEE
    Genevieve


    ROOMIES

    Noah & Jamie
    Ronnie & Clyde
    Siënna & Genevieve





    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 11:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JudithSuzann schreef:
    @Forgarty, ik denk dat het tussen Beth en Nathan heel erg kan botsen gezien ze allebei toch niet zulke lieverdjes zijn. Maar ze zo nu en dan toch een wapenstilstand kunnen hebben? Evan zou zeker bij de slachtoffers vallen kmdat hij een 'makkelijk' doelwit is. Ronnie weet ik niet zo goed, heb jij daar ideeen bij? Het kan bij Ronnie wel zo zijn dat hij misschien iets meer weet van haar leven, omdat zijn vader decaan is enzo

    @Riggs, Hunter zal (helaas voor hem) toch wel met de grond gelijk gemaakt worden haha. Ik denk dat van zowel Beths als Clydes kant het behoorlijk uit de hand kan lopen zo nu en dan. Maar net als bij Ronnie, kan bij Clyde het wel zo zijn dat hij misschien iets meer weet van haar leven, omdat zijn vader decaan is en zich misschien versproken heeft of wat dan ook


    Haha yep, Hunter moet eraan gaan geloven haha :') Poor boy. Jaa ik denk dat de spanning tussen Beth en Clyde inderdaad heel hoog op kan gaan lopen haha. Ik denk inderdaad ook wel dat Clyde het een en ander over haar weet ja en dat hij daar als het echt naar wordt tussen hun best nogal eens misbruik van wilt maken.


    How far is far


    CLYDE'S IMPRESSIONS

    Tempered asshole sweetheart


    Evan Chester Dale - Uh, you mean the edible pie, right?

    Clyde is niet echt geïnteresseerd in school en al helemaal niet in wiskunde. De enige reden waarom de naam Evan Clyde bekend voorkomt is omdat hij verschillende jongens uit het team bijles geeft. Stiekem heeft Clyde dit zelf ook hard nodig, maar er zin in hebben is een tweede.

    Joseph Peter Miller - Another nerd in the way.

    Genevieve Jemimiah Goldstein - You look like a what again?

    Hunter Logan Adkins - Yeah, I don't care about your Superman, dude.

    Taylor Erica Miller - Rainbow girl, you could be kinda cute.

    Lynn Ivy McCain - Quit already with all the singing.

    Kim Todd Ruari - I get it, you like animals. *whispers* I have a dog.

    Aurora Kayleigh Fracer - Wednesday Addams?

    Kassandra Sophia Taylor - Gotta admit, you're pretty good.

    Izno "Akumu" Williams - Dude, you freak me out.

    Nathan Elias Rousseau - Best bud and also greatest asshole in the world, but I love you.

    Nate en Clyde zijn over het algemeen erg goed met elkaar, maar de laatste tijd botst het nog al eens. Ze zijn beiden even koppig, dominant en willen alle twee graag hun gelijk. Dit resulteerd vaak in heftige ruzies. Nathan wint deze uiteraard met back up van het team, hij is en blijt de Captain. Meestal besluit Clyde dan ook razend weg te lopen om te voorkomen dat het uitloopt dan iets meer dan een heftige woordenwisseling. Toch vergeven de twee elkaar altijd weer. Ze kunnen niet met, maar zeker ook niet zonder elkaar.


    Stevie Meredith Powers - The girl of my best bud, so I will look out for you.


    Penelope "Pippa" Porter - I like you, especially because you listen to me.

    Clyde vind Pippa een lieve meid, iets te lief. Hij heeft door dat ze vatbaar is voor wat mensen van haar denken en weet dat ze niet snel "nee" tegen iemand zou zeggen. Hier maakt Clyde dan ook met alle liefde misbruik van.


    Siënna Marissa Blanchard - I don't even know how many one night stands we've had.

    Clyde en Siënna hebben al meerdere keren het bed met elkaar gedeeld. Dit wordt als niets meer gezien dan mindless seks en er komen verder geen gevoelens bij kijken. Een kenmerk van Clyde zijn stoornis is dat hij zo nu en dan een verhoogd libido heeft waardoor dit perfect voor hem werkt.


    Samara "Sami" Allison Taylor - Bestest friend.

    Sami is Clyde zijn beste vriendinnetje. Hij is dan ook dol op haar en vertrouwt haar door en door. Naast zijn twin is Sami de eerste wie Clyde alles vertelt. Ook brengt hij zijn vrije dagen graag met haar door.


    Jamie Samuel Morris - I don't really like you, but I'll accept you because you are my teammate.


    Gabriel Noah Stanford - Did I do something wrong?

    Integenstelling tot Jamie en Clyde, waren Gabriel en Clyde wel heel close. Toch is dit de laatste tijd enorm afgezakt doordat Gabriel hem steeds meer begon te ontlopen. Clyde weet dat hij soms vreemd doet, maar denkt dat hij hem iets heeft aan gedaan. Dit zorgt voor best wat spanning tussen de twee, zeker nu Gabe ook nog bij Ronnie en hem op de kamer bivakkeert.


    Bethany "Beth" James - An even bigger bitch than me.

    Dit is een beetje hetzelfde verhaal als bij Nathan. Zowel Beth als Clyde kunnen beiden enorm the bitch uit hangen en dat botst nog al eens. Doordat de vader van Clyde decaan is is hij het een en ander te weten gekomen over Beth en is niet bang daar misbruik van te maken om haar koest te houden.


    Vale Mathias Callister - You want to get to Nate? You'll first need to go trough me, fucker.

    Clyde weet dat Nate een verschrikkelijke hekel heeft aan deze jongen en wanneer zijn beste maatje een hekel aan iemand heeft -heeft Clyde dat uiteraard zelf ook.


    Eden Isla Sadler - I don't really know what to think of you...


    Noah Evan Davis - I secretly like what you write, but won't admit it.


    Elysia Rosa Green - Secretly I think your photos are amazing, but I will still make you drop them in the hallway.


    Mirella Ashley Carlson - Kinda jealous of your poetry, but in your face I will make fun of them.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 14:58 ]


    How far is far

    Uh oh, Clyde mag Vale niet en zijn tweelingbroertje en Vale zijn vrienden. Vale is niet aansprakelijk voor het uit elkaar vallen van familiebanden.
    Oh en hij maakt misbruikt van Pippa, start digging a grave Clyde. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 0:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Uh oh, Clyde mag Vale niet en zijn tweelingbroertje en Vale zijn vrienden. Vale is niet aansprakelijk voor het uit elkaar vallen van familiebanden.
    Oh en hij maakt misbruikt van Pippa, start digging a grave Clyde. (cat)

    Hehe, whoops, sounds like Clyde's gonna have a hard time keeping Vale off his back ;p


    How far is far

    Rainbow girl awwww


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb nu voor Izno:
    • Ronnie als rookbuddy.
    • Nathan en Clyde als enemies.
    • Todd sort of friends, as far as they can be.
    • En dan heb ik nog een roomie nodig. @Emzee en @Amren, jullie zochten beide nog een roomie toch? Wie wil?

    Also, moeten The Dark Side losers ook naar de loser club komen? Of horen die daar niet bij?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:41 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.



    ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Het is de droom van iedere debuterende band, een wereld tour. Optreden voor mensen over de hele wereld, jouw fans. Je doet waar je hart ligt en ziet tegelijkertijd de hele wereld. Een ware droom voor de meeste. Voor velen blijft dit ook enkel een droom maar voor de bands die we in deze rpg gaan volgen werd deze droom waarheid.
    De hoofd act heeft al enige ervaring met touren en zit ook al een paar jaar in het vak maar dit is zeker hun grootste tour te noemen.
    Voor de support act is dit hun aller eerste tour. Ze zijn ontdekt door de leden van de hoofd act en zijn meegevraagd op tour om hun bekendheid een boost te geven.
    De twee groepen kennen elkaar nog maar net maar lijken al erg goed met elkaar op te kunnen schieten, iets wat funest is als je dagen lang met elkaar onderweg bent. Toch blijkt de tour niet voor iedereen zo geweldig als ze in eerste instantie misschien dachten. Er zitten zo ook zijn keerzijden aan het rocksterren leventje.
    Je bent maanden lang ver van huis, van je geliefden en hebt ook niet de optie om even terug te vliegen. Ook zitten er voorwaarden verbonden aan het contract. Het is verboden voor de leden om onderling een andere relatie te hebben dan vrienden en ook niet met buitenstaanders, dingen te doen die hun kwaliteit van perfomance kunnen verminderen en ga zo maar door.
    Maar wie houd zich eraan, met zoveel verleidingen onderweg. Als er van alles je aangeboden wordt? Er duizenden knappe fans zijn die je aandacht willen? Men zegt weleens dat het vlees zwak is en dat zal blijken op deze tour. Zo ontstaat er natuurlijk ook wrijving onderling en dreigt de tour stukje bij beetje steeds iets meer in de soep te lopen. Zal het de leden lukken om de vrede te bewaren en hun droom verder uit te laten komen? Of zal het avontuur hier eindigen omdat een leven in de showbizz net iets heftiger leek te zijn dan gedacht...



    DRINK X SEX X PLAY X REPEAT





    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    BUSRULES

    HIER KOMEN ENKELE REGELS

    .


    ROLES




    Naam | status | FC | User | Pagina

    Band 1 [NAME ] Hoofdprogramma


    [R] Name || Leadsinger || FC: || Forky || pg
    Name || Drummer ||FC: || user || pg
    [R] Name || Bassist 1 ||FC: || Hargreeves || pg
    Name || Bassist 2 ||FC: || user || pg
    Name || Gitarist ||FC: || user || pg


    Band 2 [NAME ] Voorprogramma

    Name || Leadsinger || FC: || User || pg
    [R] Name || Drummer ||FC: || Forky || pg
    Name || Bassist 1 ||FC: || user || pg
    Name || Bassist 2 ||FC: || user || pg
    Name || Gitarist ||FC: || user || pg


    Crewmembers/Roadies
    Dit kan van vrienden van de band tot : tour managers, production managers, stage managers, front of house and monitor engineers, lighting directors, lighting designers, lighting techs, guitar techs, bass techs, drum techs, keyboard techs, pyrotechnicians, security/bodyguards, truck drivers, merchandise crew, gaan.

    Name || || FC: || User || pg
    Name || ||FC: || user || pg
    Name || ||FC: || user || pg
    Name || ||FC: || user || pg
    Name || Gitarist ||FC: || user || pg

    LIST



    Rol
    Naam
    Leeftijd { 19-35 als je een andere leeftijd in gedachten had voor je rol, stuur mij of Forky dan een pb }
    Status ( Wat is de rol van je personage op deze tour?)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    Extra



    RULES







    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages (Met overleg van mij en Forky kan evt een derde rol voorzien worden, mits deze tot de crew behoort)
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my topic !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.





    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 18:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    die horen er niet bij c; Ze hebben zegmaar zelf dat clubje opgericht om de populaire even een koekje van eigen deeg te geven ^^ je mag ze gerust laten meeten of Izno kan wat anders doen als hij dat wil ^^ Is helemaal aan jou hehe

    Ahhh zo. Ik dacht dat ze vanuit de loser club saboteerde. Iemand voor Izno dan? (:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    ^ Ik heb Eden eventueel?


    Iemand nog in voor een relatie met haar?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jennifer ik heb Genevieve -als iemand Viv makkelijker vind is dat ook goed- voor je?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Elentiya schreef:
    ^ Ik heb Eden eventueel?


    Iemand nog in voor een relatie met haar?

    Ik stuur hem al naar Bonnie en Clyde, but thanks anyway!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    NAME NAME NAME

    The devil is and wil always be a gentleman




    NAME
    Bran || Irish/Welsh || Raven
    NAME


    ' Hells empty, all demons are here .'

    24 || 21/O2 || Hetero || Mexican/American


    INSIDE

         



    TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKSTTEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST


    ’ Power is the key to a greater life ‘

    OUTSIDE

    TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKSTTEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST

    ’ I'm gods bussines man ‘


    HISTORY

    FATHER
    MOTHER
    TWINSISTER
    YOUNGER BROTHER
    YOUNGER BROTHER
    TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKSTTEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST




    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes
    Dislikes
    Fears
    Talents
    Other
    QUOTE

    [ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 12:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    I love Genevieve haha :'D weet meteen de sfeer wat op de krikken in het naar zweet ruikende hok :')


    Heheh, thanks. She's a ray of sunshine... doorgaans.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Illyrians schreef:
    (...)
    Ik stuur hem al naar Bonnie en Clyde, but thanks anyway!


    Okay! ^^

    Iemand voor Eden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    HUNTER'S IMPRESSIONS

    The comic book geek


    Evan Chester Dale - My absolute best friend.

    Evan is zonder twijfel Hunter zijn beste vriend. Ook al snapt Evan soms niets van zijn geeky uitbarstingen, hij probeert het te begrijpen en is een van de weinige die er naar wilt luisteren. Zo probeert Hunter ook wat van Evan zijn grote liefde te begrijpen; wiskunde. Al wil dit nog niet helemaal lukken. Hunter is in ieder geval blij dat hij iemand heeft om mee te praten en mag Evan enorm graag. Ze zijn niets voor niets roomies.


    Joseph Peter Miller - Hi, we could be friends?


    Genevieve Jemimah Goldstein - I think you're very sweet and I like you very much.


    Taylor Erica Miller - Buddy.

    Hunter benoemt Taylor tot zijn vrienden. Hij mag Taylor graag en praat graag met haar over Marvel. Ook zit ze bij zijn D&D club.


    Lynn Ivy McCain - I like your singing.


    Kim Todd Ruairi - You kinda scare me.


    Aurora Kayleigh Fracer - I think you're very talented.


    Kassandra Sophia Taylor - You're very good.


    Izno "Akumu" Williams - You scare me, like, a lot.


    Nathan Elias Rousseau - I'm not scared of you, but I don't like you either.


    Stevie Meredith Powers - Uh, hi?


    Penelope "Pippa" Porter - You're very kind, I like you.


    Samara "Sami" Allison Taylor - You probably won't notice me, but I like you too.


    Jamie Samuel Morris - For a jock you're ok.


    Gabriel Noah Stanford - *crushes very hard*

    Hunter heeft stiekem al een tijdje een oogje op Gabriel. Waar Hunter eerst dacht dat hij net als iedere andere jock was, is hij er nu achter dat het bij Gabriel wel anders zit. Hij is de jongen eens tegen het lijf gelopen in een stripboekenwinkel, waar de jongen eerst dreeg dat Hunter beter zijn mond hierover dicht kon houden tegenover zijn team. Hunter was sowieso niet van plan anderen hier over te vertellen, daar is hij te zachtaardig voor. Deze ontmoeting heeft ook iets anders tot stand gebracht, namelijk dat Hunter en Gabriel elkaar stiekem steeds meer op zochten om samen geeky dingen te doen zoals gamen en geeky films kijken.


    Charlie "Clyde" Carson Amber - You're insane.

    Hunter is een beetje bang van Clyde. Hij heeft geen idee wat de jongen zijn probleem is en vind hem maar vreemd en onvoorspelbaar.


    Bethany "Beth" James - You're evil.


    Vale Mathias Callister - Please stay away from me, like far, far away.


    Roger "Ronnie" Vincent Amber - I think I like you, but I'm scared of your brother.


    Eden Isla Sadler - I don't really know you, but you're ok.


    Noah Evan Davis - Evan, stop *facepalms*

    Noah is net zoals Hunter gay, wat voor Evan de perfecte reden leek om de twee maar te gaan koppelen. Het is niet dat Hunter Noah niet leuk vind, hij mag hem graag, maar niet op die manier.


    Elysia Rosa Green - I think you're very talented.


    Mirella Ashley Carlson - I think you're cute and like your work.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    How far is far