• People^^

    Sinds een week zit er een nieuwe jongen bij mij in de klas, ik kan daar dus super goe meeh overweg. Dieje maakt mij altijd aan het lache xd. Ik vond dah wel ne mooie en ik zei dah tegen een vriendin. Nu weet bijna heel de klas het xd. Tijdens MO Zat ik dan naast die nieuwe, en nuh zijn ze kei hard aan het roddelen over mij xd Over dah ik daar een koppel mee ben enzo. Terwijl dah helemaal nh is xd Ik vind dah gewoon nh super plezante en chille gast xd
    Die jonge bogon daar daarstraks tegen mij over.
    die zo; Mensen denken dah wij samen zijn.
    Ik: Jahh ik weet het, die van handel denken da ook, gij zijd gewoon neh plezante.
    die; jah wij zijn zo gewoon vrienden
    ik: da is gewoon basisschool gedrag xd
    die; jahh da is.

    Dah is echt irritant dah ze dah doen xd
    x


    We'll never be as young as we are tonight

    dat doen ze altijd -.- tegenwoordig kna je geen jongen meer als vriend hebben en je hbet er gelijk verkeering mee -.-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    dat doen ze altijd -.- tegenwoordig kna je geen jongen meer als vriend hebben en je hbet er gelijk verkeering mee -.-

    Like, so true >.<
    Echt basisschoolgedrag.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat doen ze altijd -.- tegenwoordig kna je geen jongen meer als vriend hebben en je hbet er gelijk verkeering mee -.-


    Echt hé, als ik zo een paar keer iets over dezelfde jongen zeg; "Hoo, Julie ziet hem zitte! Whaa, Julie is verliefd!", fso vn die shit... -.-


    007

    Ja. Heb ik ook gehad :')
    Maar. Was dus ook niet zo, alle mensjes geloofden dat nu ook weer niet. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    idd, en ik heb nog eens het probleem dat ik namen heel snel onthoud en dan wordt ik altijd geplaagt dat ik verliefd ben op die jongen:S


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik kan die gewoon echt nh vatte xd


    We'll never be as young as we are tonight

    dat doen ze altijd -.- tegenwoordig kna je geen jongen meer als vriend hebben en je hbet er gelijk verkeering mee -.-

    IDD. Omg, das zooo irritant, ik ben goed bevriend met Sharif, dat is een jongen van mijn school, en echt gewoon, bevríend, meer niet. En ik fiets vandaag zo met mijn vriendje [ja, hijwel x3] langs twee kiddies die ik niet eens ken, zegtie die ene ineens, 'hé dat is dat meisje dat met sharif had'. Echtechtecht, whatthefack, íedereen dacht dat ik op hem was O.O tuwwingflockzeg o.o
    En, ik leef dus met je mee x]


    Mew <3

    En vandaag weer van dah zelfde -_-'


    We'll never be as young as we are tonight

    Arme schat!
    Weetje laat ze lekker roddelen, ik hou van jou dat is het enige wat telt (A)
    Heb je trouwens een foto ?
    (nerd)


    The soul needs autumn.

    Domm he!
    Ik ken het gevoel als ik op de Bus op iemand Ze sgoot ga zitte krijg ik meteen verwijte naar men kop da ik men lief aan het bedriege ben :O
    wa is daar nu mis mee.? met sgootzitte?


    Your Butt is Mine!

    Mensen zijn kinderachtig ><
    Ik geef altijd alle leuke mensen een knuffel en daar ben ik dan een stel mee >.<
    Echt, hoevaak mensen dat al wel niet tegen me hebben gezegt --'


    bla bla bla

    Ik heb dat ook gehad..

    Gek werd ik ervan..

    T was de 1e van t vmbo
    en die jongen was zo overduidelijk homo.
    Wat ie zelf niet wou toegeven..


    It's heavy but you are not the only one

    geloof me, dat is OVERAL en ALTIJD zo ^^
    ik heb een beste vriend, en IEDEREEN zegt dat ik er een koppel me ben, terwijl wij gewoon SUPER close zijn^^
    zo zitten de mensen nu éénmaal in elkaar, spijtig genoeg ^^

    Dat is gewoon zó irritant. Ik luisterde pas even mee met een vriend, die had z'n iPod mee. En gelijk was ik aan het "flirten" en "verliefd op hem". Like laat me niet lachen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    maar hij en ik..zijn uit elkaar gegroeid..:(


    It's heavy but you are not the only one