• Hallo!

    Ik plaats dit topic even met de vraag of er toevallig mensen zijn die even willen luisteren naar mijn verhaal en die eventueel advies zouden kunnen geven. Het liefst zou ik met iemand willen praten die de situatie zelf al eens heeft meegemaakt, namelijk terug samen komen met je ex. Omwille van te lang verhaal zou ik dit willen bespreken in prive bericht.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 14:20 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Niemand? :/


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Het is vandaag een beetje stil op Quizlet, hopelijk ziet er vanavond iemand die je kan helpen! (:
    Zelf heb ik hier geen ervaring mee en heb ik het ook iets te druk met mijn masterproef om momenteel tijd voor je vrij te maken, sorry!


    The soul needs autumn.

    Ik wil best even naar je luisteren, aangezien ik best wat ervaring heb met terug samen komen met me ex, mijn pb staat open :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik het hier niet echt ervaring mee, maar ik ben wel iemand die veel contact houdt met mijn ex-vriendjes en ik heb ook al wat twijfels gehad erover, dus misschien kan ik je wel helpen? Je ziet maar, je mag me sowieso een berichtje sturen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb geen ervaring maar wil je wel helpen!


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Ik heb geen ervaring maar wil je wel helpen!


    -

    Ik heb ervaring, stuur maar.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.