• •

    Jij bent echt een heel fijn iemand om mee te praten ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lieve Xan, je bent echt een van de belangrijkste personen in mijn leven en ik ben je zo dankbaar dat ik altijd bij je terecht kan met mijn vage gedachtes. Je bent een schat van een meid, super getalenteerd en oh zo mooi! (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jij geeft hele lieve complimenten, maar jij bent zelf ook erg lief. Een mooi iemand van binnen en van buiten!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je aesthetics zoooo mooi :3 en je lijkt me heel aardig


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind jouw profielen telkens zo ontzettend aesthetically pleasing! En still- ontzag voor jou en je nieuwe username. I mean- damn girl.


    What’s tasty in Busan?

    Ik heb zooooooooo veel zin in het bts concert - echt super leuk om er met jou heen te gaan! *O*
    Also, you're cute af.

    Laura - jij bent zo'n lieve, aardige, knappe meid en hoe komt het dat we elkaar nog steeds niet hebben gemeet, terwijl de 20 min. van elkaar af wonen!?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik noem jou voortaan Britty? Goed? Omdat je schattig bent en je bent MOOI! Echt mooi. Daarnaast denk ik ook dat je een fijn en een gezellig persoon bent!


    One Who Travels A Higher Path.

    I love your username


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ook al krijg ik soms wel ff angst van je username, vind ik 'm heel vet (:


    I just caught the wave in your eyes

    Wow, hele nieuwe username, Yu. Even aan wennen, maar ik vind je profielpic wel echt heel mooi!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent altijd een gezellige aanwezigheid :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg Rick je nieuwe profiel is echt top & you're just really sweet ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Britt je bent een lieverd :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jouw profiel, Rick! <3 Het is echt prachtig!!!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather