• •

    Jij bent en blijft zo knap, he. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je bent erg aardig tegen iedereen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick jij bent gewoon enorm vriendelijk!
    Ik vind het gezellig om met je te praten en ik hoop je op een dag te mogen meeten!
    (En je gastenboek is awesome)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Hey Lon - jouw droge humor op snapchat is geweldig. Please, don't ever stop being you!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent altijd heel aardig voor iedereen, en dat siert je ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je post ontelbaar vaak een berichtje in dit topic, en dat alleen al bewijst dat je een ontzettend goed hart hebt (;


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vind je sig leuk c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb zoveel respect voor je dat je zo alleen naar Amerika durfde, en je bent een ontzettend lieve meid!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou een hele waslijst kunnen schrijven over hoe leuk en lief ik je vind, Sha, maar ik moet helaas weer verder gaan studeren, maar ik wilde wel even zeggen dat ik je nooit kwijt wil en je bent echt een van de beste mensen in mijn leven op dit moment en ik hou onwijs veel van je <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ondanks dat ok je al een tijdje niet meer gesproken heb, vind ik je nog steeds een leukerd. Je bent een cutie en ik vind het zo stuf dat je journalistiek doet!
    Xannie, I like you.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna - jij bent echt een schatje en ik vond het echt heel leuk dat ik je toen eindelijk gemeet heb! Ik hoop je snel weer een keer te zien!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mooie stories.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Ik vind je foto's die je op socialmedia plaatst echt super tof. Je straalt echt wanneer je speelt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oml het aantal creaties dat jij hebt gemaakt, is echt impressive! En je muzieksmaak is amazing ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ooops te laat..

    Anna jij bent echt super aardig en pretty en je bent gwn enorm gezellig in de snapgroep cuz i love your snaps!!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 18:52 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)