• Haiii allemaal,

    Ik kwam even binnen rollen om te melden dat bol. Com momenteel een aanbieding heeft op diverse toffe boeken. Zelf heb ik de beproeving van Apollo deel twee gekocht voor €10 ipv €20.❤️ Er zijn ook boeken zoals de selectie, cinder en carve the mark in de aanbieding 😍
    Natuurlijk zijn er nog veel meer in de aanbieding en niet alleen fantasy, dus even een kijkje nemen als boekenfan kan nooit kwaad natuurlijk 🦄


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeh leuk! Dankjewel voor het melden!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je bent een held! Ik ga direct even een kijkje nemen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Omg ik ga gekijk kijken! Dankjewel Jolijn!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Not to be a buzzkill, maar bol.com is wel echt een beetje de grote boosdoener voor het laten verdwijnen van boekenwinkels. Ik snap dat het goedkoper is en zo, want budget, maar als je graag in boekenwinkels rond hangt raad ik het je aan om daar net die paar euro meer aan uit te geven. Bij veel boekenwinkels kan je namelijk ook alles laten bestellen en zo. (:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ristridin schreef:
    Oeh leuk! Dankjewel voor het melden!


    Graag gedaan (:

    Eiland schreef:
    Je bent een held! Ik ga direct even een kijkje nemen.


    Yesss, super Jolijn tot uw beschikking😜

    Laleah schreef:
    Omg ik ga gekijk kijken! Dankjewel Jolijn!!


    You're welcome Leah 🤗

    Illyrians schreef:
    Not to be a buzzkill, maar bol.com is wel echt een beetje de grote boosdoener voor het laten verdwijnen van boekenwinkels. Ik snap dat het goedkoper is en zo, want budget, maar als je graag in boekenwinkels rond hangt raad ik het je aan om daar net die paar euro meer aan uit te geven. Bij veel boekenwinkels kan je namelijk ook alles laten bestellen en zo. (:


    Het gaat waar ik woon heeft geen fatsoenlijke boekenwinkel, nooit gehad ook :')
    Dichtbijzijnde is Maastricht en dan ben ik met parkeren en er heen lopen al snel een uur kwijt. Als ik er kom neem ik wel vaak eentje mee daar 😍


    You were born original, don't die as a copy.

    Iemand nog eentje aangeschaft? 😊

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 9:25 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaaa, had zelf vorige week bij Bol 2 boeken van Jaye Wells aangeschaft en de Project Persefone-serie :) Beide voor weinig!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    SPECS schreef:
    Iemand nog eentje aangeschaft? 😊


    De combinatie van boeken die ik wilde, gaf niet echt veel korting; 78 cent. Daarnaast heb ik nog veel ongelezen boeken thuis liggen, dus voor mij was het onnodig / onverstandig iets nieuws te kopen, maar het kijken was zeker wel leuk ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    SPECS schreef:
    (...)

    Het gaat waar ik woon heeft geen fatsoenlijke boekenwinkel, nooit gehad ook :')
    Dichtbijzijnde is Maastricht en dan ben ik met parkeren en er heen lopen al snel een uur kwijt. Als ik er kom neem ik wel vaak eentje mee daar 😍

    Je kan ook bestellen via Libris, dan bezorgen ze het thuis (daar vallen veel boekenwinkels onder).


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Eiland schreef:
    (...)

    De combinatie van boeken die ik wilde, gaf niet echt veel korting; 78 cent. Daarnaast heb ik nog veel ongelezen boeken thuis liggen, dus voor mij was het onnodig / onverstandig iets nieuws te kopen, maar het kijken was zeker wel leuk ^^


    Aah ja dat is inderdaad jammer ja, had ik dan ook niet gedaan nee 🙃


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk!
    Zelf koop ik sinds een jaar of twee geen boeken meer. Ik krijg er nog wel een enkele voor kerst/mijn verjaardag, maar ik wil eerst door mijn to read stapel geraken voor ik er nog koop.

    Ik probeer ook de boekenwinkels wat meer te steunen en koop enkel boeken waarvan ik weet dat ik ze goed ga vinden omdat ik echt al wel miskopen heb gedaan. Idk ik snap niet hoe sommige mensen maandelijks 10-20 boeken kunnen kopen. Enkele jaren geleden vond ik het via bol.com ook verleidelijk op veel te komen want wow wat goedkoop??? Maar nu ga ik meer voor kwaliteit ipv kwantiteit. ^^


    The soul needs autumn.

    Illyrians schreef:
    (...)
    Je kan ook bestellen via Libris, dan bezorgen ze het thuis (daar vallen veel boekenwinkels onder).


    Klinkt interessant, als ik voor de volle prijs ene boek wil kopen zal ik zeker daar een kijkje nemen! Bestel namelijk vaak genoeg ook gewoon voor de volle prijs en dan kan ik ook heel goed daar bestellen ☺️


    You were born original, don't die as a copy.

    Grace schreef:
    Wat leuk!
    Zelf koop ik sinds een jaar of twee geen boeken meer. Ik krijg er nog wel een enkele voor kerst/mijn verjaardag, maar ik wil eerst door mijn to read stapel geraken voor ik er nog koop.

    Ik probeer ook de boekenwinkels wat meer te steunen en koop enkel boeken waarvan ik weet dat ik ze goed ga vinden omdat ik echt al wel miskopen heb gedaan. Idk ik snap niet hoe sommige mensen maandelijks 10-20 boeken kunnen kopen. Enkele jaren geleden vond ik het via bol.com ook verleidelijk op veel te komen want wow wat goedkoop??? Maar nu ga ik meer voor kwaliteit ipv kwantiteit. ^^


    OH ja dat snap ik wel hoor haha. Ik heb nu ook een hele stapel liggen maar dat is meer dat ik eerst alle boeken uit een serie wil hebben voor ik ze ga lezen. Heb nu weer een set compleet en dan dadelijk nog laatste deel van de Apollo reeks en dan kan ik ook die gaan lezen 🎉😍
    Snap inderdaad ook niet hoe mensen zoveel kunnen kopen, heb nooit de tijd om zoveel te lezen haha 😂


    You were born original, don't die as a copy.