• Ik kom even een quizenserie van mn beste vriendin promoten : ). Haar naam is Julie (Redemption) en is laaaaaaaaaaang geleden een serie begonnen.
    Ik meen het, als je een paar quizen van die serie maakt raak je verslaafd =D.
    Hier is het eerste deel:
    http://www.quizlet.nl/quiz/72573/glamour-glitter-en-bill-1/
    Er zijn tot nu toe 69 delen =).
    xxx


    I recycle my thoughts.

    @ Julie.

    Zeg, jij brent toch geen ongeluk, hoop ik?
    Elke keer als ik op 'verzenden' druk bij het eerste deel, komt er 'error' :"o


    -

    @ Julie.

    Zeg, jij brent toch geen ongeluk, hoop ik?
    Elke keer als ik op 'verzenden' druk bij het eerste deel, komt er 'error' :"o



    Nou, af en toe breng ik wel een beetje ongeluk ja


    MAAR DAT WEET JIJ NIET!


    *muwhahah*


    rules don't stop me

    HAHA :'D
    Ga nu weer verder met 14. *verslaafd*


    -

    Iedereen die eraan begint raakt verslaafd =D


    I recycle my thoughts.

    Danku, danku


    rules don't stop me

    Graag gedaan.


    I recycle my thoughts.

    ben nogsteeds aan het lezen gelijk abo geworden !!!


    muziek altijd overal

    Huh, ik kom er ook achter dat je na drie maanden verder bent gegaan, ik ga het maar maken.:3 *heeft heus geen gemene plannen, hoor.*
    x.


    ok

    ik ga hem ook maken

    ben al bezig. :'D
    Bij 19 ofzo.
    SORRYSORRYSORRY JULIE. Dat ik geen reactie plaats, ik heb daar geen zin in. wil gewoon verder.


    -

    ben al bezig. :'D
    Bij 19 ofzo.
    SORRYSORRYSORRY JULIE. Dat ik geen reactie plaats, ik heb daar geen zin in. wil gewoon verder.

    Eerlijk gezegd denk ik ook dat ze het niet erg vind als je niet bij elke een reactie zet aangezien ze anders 25387 mails krijgt :'D.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Eerlijk gezegd denk ik ook dat ze het niet erg vind als je niet bij elke een reactie zet aangezien ze anders 25387 mails krijgt :'D.


    Haha, inderdaad. Heb dat reacties plaatsen ook een tijdje uitgeschakeld, nu niet meer.


    -