• Ik niet dus. Ik dacht, fuck it, ik wil het even kwijt, dus waarom niet op Q.
    Nou. Whole story.

    Ik werd in januari ziek, zwaar griep, koorts met ijlen en alles d'r op en d'r aan. Ik ben sinds die tijd niet echt helemaal opgeknapt. Sommige dagen ziek, laatst koorts uit het niets, etc. Hebben we woensdag bloed laten prikken en vandaag kreeg ik de uitslag.
    Hoei, Pfeiffer. Nou, geweldig, ik trakteer op ijs. >__>
    Nou vind ik het niet zo'n drama, omdat ik het waarschijnlijk al wat maanden heb, gezien de symptomen, maar mijn moeder begint nu al dat ik "zeker niet meer mee kan gymmen tot de vakantie aan en daarna misschien ook niet, en.." Daar heb ik dus écht geen zin in. Ik wil geen slachtoffertje spelen. Ja, ik ben doodmoe als ik 's morgens me aankleedt en de trap af loop, maar ik heb de afgelopen maanden toch ook gewoon meegedaan met de gym?
    Oké, ik heb rust nodig, wil het overgaan, maar ik wil nog steeds gewoon meedoen met alles. Ik moet gewoon stoppen als ik moe word. Amirite, guys?

    Zijn er nog meer mensen die het hebben of gehad hebben?

    Oh, ik moet ook even de mensen laten weten van school dat ik dit heb die bijvoorbeeld van mijn waterflesje hebben gedronken. :')

    Ja, ik heb het ook gehad en weet nog hoe slecht ik me die periode voelde.
    Mijn eetlust was weg, ik had nergens nog zin in en ik kon echt overal in slaap vallen.
    Helaas is er niet echt iets dat je er aan kan doen, want rusten hielp ook niet echt bij mij.
    Ik denk dat je gewoon even door moet bijten tot het vanzelf weer weg gaat.
    Maar ik weet wel dat het iets is dat je waarschijnlijk altijd in je bloed kan terugvinden, maar niet opnieuw kan krijgen omdat je lichaam er automatisch antistoffen voor aanmaakt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het ook gehad, we wisten het naderhand pas :')
    Nou, het is niet dat ik er niets van gemerkt heb. Ik werd toen continu ziek en was constant moe. Tja, als je mee wilt doen met Gym, moet je dat vooral gewoon doen. Als je je goed genoeg voelt, moet je maar gewoon meesporten, zolang je maar niet doorgaat tot je neervalt. En je maar niet waterflesje meer uitleent. Maar volgens mij heb je dat zelf dus ook wel door. Ik begrijp wel dat je het irritant vind, trouwens ._.
    Anyway, toch sterkte, en die klasgenoten van je ook -Ik moest er overigens wel om lachen ;P, arme klasgenoten-

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 19:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Beterschap!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik heb het echt nog nooit gehad, maar hopelijk wordt je snel beter!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elliania schreef:
    Beterschap!


    26 - 02 - '16

    Beterschap! Heel veel beterschap! Ik hoop dat je gauw beter wordt en als je nog iets te delen hebt, kun je het kwijt in mijn GB of PB, want die staan altijd open. Mijn vriendin heeft het weleens gehad en mij om raad gevraagd. Zelf weet ik niet precies hoe je je voelt, maar je kan altijd alles bij mij kwijt. Nogmaals beterschap!


    Some people are art and do art at the same time

    Elliania schreef:
    Beterschap!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt. c:

    Dragneel schreef:
    Bedankt. c:
    Graagie gedaanie. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Awh, ik ken best veel mensen met Pfeiffer. Hopelijk gaat het snel over!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Awh, ik ken best veel mensen met Pfeiffer. Hopelijk gaat het snel over!(:

    Ja, blijkbaar hebben best veel mensen het, vooral die het zelf niet weten. Nou, ik weet het dus wel. :')
    Ik hoop alleen dat de mensjes in mijn klas me ook geloven en niet denken dat ik gewoon een attention whore ben. (krul)

    Ik heb zelf ook pfeiffer gehad en was een half jaar gewoon echt dood en doodmoe. Twee meter lopen en ik was ka-pot. Maar hoe kut het ook is: blijf rusten. Als jij je lichaam gaat forceren, zoals met Gym, duurt het proces alleen maar langer..


    To infinity and beyond •

    Ik heb het nooit gehad, dus ik weet niet hoe het voelt. Veel beterschap gewenst!


    Take me to wonderland

    Sorry, dubbele post. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    Bvlgari schreef:
    Ik heb zelf ook pfeiffer gehad en was een half jaar gewoon echt dood en doodmoe. Twee meter lopen en ik was ka-pot. Maar hoe kut het ook is: blijf rusten. Als jij je lichaam gaat forceren, zoals met Gym, duurt het proces alleen maar langer..

    Ja, dat weet ik. :\ Helaas.
    Maar ik denk dat ik het zeker sinds januari heb. Met de piepjestest of de Shuttlerun test moesten we dus "trappen" lopen. Je moest voor een 6 trap 6 halen. Ik haalde nauwelijks 4 en ik was echt doodmoe. Iemand uit mijn klas was zelfs een soort van boos omdat ze wist dat ik beter kon terwijl ik echt kapot was. :'d