• k merk de laatste tijd aan mezelf dat ik me tot zoveel dingen verplicht voel, dat ik eigenlijk geen moment van rust meer voel. Ik heb altijd zo'n gevoel van, er moet iets gebeuren, en ik merk nu, na een heel stressvol weekend dat 3 mental breakdowns bevatte, dat ik daar vanaf wil. Ik ben nog zo jong, ik moet gewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb, en bovendien aan mezelf werken, want dat is ook handig.
    Hoewel ik Quizlet een hele fijne omgeving vind, is er altijd die druk van 'oh shit, ik moet even Q checken, straks heb ik GB's of PB's of mis ik iets belangrijks of-' en daar wil ik gewoon even vanaf. Van alles. Ik wil Quizlet checken omdat ík daar zin in heb, niet omdat ik me daar verplicht tot voel. Ik wil aan mijn verhalen schrijven omdat ík dat wil, niet omdat 'het anders nooit af komt'. Ik wil aan mijn Sims 3 dagboek werken omdat ík er zin in heb, en niet omdat 'de lezers wachten'. Onlangs ben ik volledig gestopt met mijn fanaccount, mijn educational lgbt/poc/feministisch account en het kookfails account dat ik samen met een vriendin run.
    En ik ga hier ook voorlopig even vaarwel zeggen. In elk geval tot de ergste stressperiode van dit jaar (hiep hoi proefwerkweek) voorbij is. Niet vanwege jullie, niet vanwege de site zelf, gewoon omdat het beter voor me is. Ik stop voorlopig met mijn Sims 3 dagboek. Ik stop voorlopig met schrijven en piano spelen en zingen op momenten dat ik daar geen behoefte aan heb. En ik pak deze dingen pas weer op als ik zelf denk: 'hè, hier heb ik echt zin in'.
    Want ik ga voorlopig een beetje vanuit mezelf denken. Wat wil ík nou eigenlijk? Ik wil gewoon van dat 'maar anderen'- beeld af. En daarom las ik een pauze in. Ik weet niet hoe en wat en hoe lang en alles maar ik weet wel dat ik een stuk gelukkiger terug hoop te komen. Ik hoop dat jullie hier een beetje begrip voor hebben.
    (En ik hoop dat dit hier goed staat).
    I love all of you. xx


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wat een slimme keuze van je. Zo zorg je er denk ook voor dat je er plezier in kunt blijven houden.
    Heel veel succes met je proefwerken, geniet van de rust en hopelijk tot snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat jammer om te lezen dat je zoveel stress meemaakte. Een moedige en goede keuze van je om van alles even afstand te nemen. Dan ga je je vast meer gerust voelen en beter kunnen focussen op dingen waar je wel zin in hebt.

    Ik ben nog zo jong, ik moet gewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb, en bovendien aan mezelf werken, want dat is ook handig.

    Goed dat je dit beseft. Werk aan jezelf maar geniet van het leven. ^^

    Nog veel succes met je proefwerkweek en hopelijk kom je terug met veel minder stress. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Aaah reletable!
    Ik ben er helemaal mee eens dat je gewoon even iets moet doen waar je zin in hebt en absoluut geen dingen moet doen die er voor zorgen dat het een verplichting is.

    Succes. Hopelijk kan het de druk een beetje voor je wegnemen. (:
    Tot ooit! (:


    It's never gonna happen, Guys.