• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan iemand het plaatje wél zien? Want ik heb nu al een tijdje dat als ik zelf een plaatje ergens drop, ik het niet kan zien. Maar de ander vaak wel? It's getting annoying. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Kan iemand het plaatje wél zien? Want ik heb nu al een tijdje dat als ik zelf een plaatje ergens drop, ik het niet kan zien. Maar de ander vaak wel? It's getting annoying. (no_chears)


    Ik kan m zien.
    ~
    Blegh, waarom moet ik nu weer alles gaan oplossen, terwijl ik had aangegeven hiervoor geen tijd te hebben.


    Stenenlikker

    Bah.

    Ik haat blaasontsteking.


    "Ik ga morgen mijn scriptie afmaken" - ik, gisteren, waarop ik vandaag inmiddels nog niks aan mijn scriptie gedaan heb. (Maar ik ben een avondmens, dus dan ga ik gewoon vanavond mijn scriptie afmaken?)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I honestly feel so shitty about this and don't know what to do.


    This ain't no place for no better man.

    Ik vind het heel raar om te zien dat IEDEREEN nu ineens GM is, want ik ben dat niet gewend ;p

    [ bericht aangepast op 29 juni 2018 - 20:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ... Ew dat had ik niet hoeven zien. Al geeft het tbh alleen maar aan hoe je nu eigenlijk in elkaar steekt. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb zo een hongerrr
    Also wat vind ik het toch geweldig dat ik morgen extra verdien omdat het zaterdag is yesyesyes


    A to the Z

    Ik voel me echt een oude, witte bachelor man die miljonair is en aan malibu beach woont in zijn beachhouse met een private beach en die de hele dag naar zwemmende vrouwen kijkt terwijl hij zich verzuipt in wijn omdat hij niets anders te doen heeft met zijn leven, in dit bloesje :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer zelfs een morfine pil niet helpt. 🙃


    omg gratis GM (wbw) (wbw) (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    My bf needs serious anger management.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noooooooh! Ik ben mijn stem bijna helemaal kwijt!
    Kutverkoudheid. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op naar kasteel Doornenburg. Hopelijk vind ik daar mn stem terug, lol. :W
    Mn keel voelt vet kut aan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •