• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zo'n gruwelijke, diepgewortelde hekel aan die momenten waarop je leven ineens BAM er heel anders uitziet. Een telefoontje, een berichtje op FB, een say-hi gesprekje dat uitloopt op zoiets.
    HALLO ik probeer echt te anticiperen op het leven maar het heeft vrij weinig zin om vooruit te plannen als iemand steeds mijn leven een duw geeft en op een volledig ander spoor zet. Would you stop doing that :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2018 - 12:38 ]

    I know I shouldn't take it personal, because it most likely isn't, but that doesn't make it feel less crappy.


    She's imperfect but she tries

    PAK TOCH GODVERDOMME OP
    IK PROBEER OOK MAAR ALLES TE REGELEN MAAR ALS NIEMAND ZIJN TELEFOON OPPAKT DAN GAAT DAT OOK NIET HE VERDOMDE EIKELS
    UGH IK HEB HET GEHAD
    en neen ik hoef geen "excuses" thx


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben zo moe. Het liefst blijf ik in de tuin om een dutje te doen. Ik heb echt slecht geslapen, vanwege gisteren. Vandaag voel ik mij minder leeg dan gisteren. Ik heb nog nooit zo gekwetst/gebroken gehuild. Ik moet het echt leren om het van mij af te zetten, maar hoe?


    One Who Travels A Higher Path.

    O dear god. I think I just made my bf mad with the fact that my father bought a Nintendo Classic Mini. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben niet gemaakt voor dit weer.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil niet meer schrijven


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oof ik ben zo klaar met Duits en school.


    This ain't no place for no better man.

    mmmph ik heb zin in een koekje


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Kutkutkut. Ik wist het... Kut. Klootzak dat het is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kisshoten schreef:
    Ik ben zo moe. Het liefst blijf ik in de tuin om een dutje te doen. Ik heb echt slecht geslapen, vanwege gisteren. Vandaag voel ik mij minder leeg dan gisteren. Ik heb nog nooit zo gekwetst/gebroken gehuild. Ik moet het echt leren om het van mij af te zetten, maar hoe?


    Filiz, als je erover wilt praten staat mijn pb helemaal voor je open he! <333 time to return the favour na alles wat jij al voor mij gedaan hebt xxx


    A to the Z

    JufAnk schreef:
    Ik ben niet gemaakt voor dit weer.


    26 - 02 - '16

    Is het teveel gevraagd om like... Hulp te geven wanneer het gevraagd word? Of gewoon direct nee te zeggen?


    This ain't no place for no better man.

    I don't deserve you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me zo beroerd als maar kan en ben dik verbrand, maar vandaag was leuk en amper tics. Wat me aan t denken zet om tóch weer eens te kijken of ik kan autorijden. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •