• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gladio schreef:
    (...)

    ik vind dat je dan wel oude noct pf moet nemen (joehoe)

    omg, goed idee c:



    Caution first, always.

    I love how Russia proves already that the second half sure as hell isn't to be called easy. Misschien zijn het ploegen die minder technisch kunnen voetballen, maar met tien man verdedigen en loeren op de counter is nog verdacht tricky.


    She's imperfect but she tries

    Damn. Also bye Spain. Bye bye.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Weet niet waarmee mij bezig te houden. Straks ook eens vroeg gaan slapen en hopelijk een betere week tegemoet dit keer. Even buiten zitten en dan mss mn gedachten wat laten gaan..


    Ik wil een tuin vol egels

    And crying again, great.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Na slootwaterige dat Amstelbier van gisteren is een Grolsch lentebokje zoooo lekler c:

    Zo. Goud bij drie van de vier individuele categorieën voor onze club. We laten maar weer eens goed zien wie de grootste vereniging van het land is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maybe I'm just lost, they said. Maybe I'm just tired, or dead
    Inside, something's wrong with me, maybe that's just how I am.
    Maybe I'm a mess - and I ain't gonna change.


    UGH K VOEL ME ZO KUT. Ik wil dit niet.. Ik wil me niet zo voelen. Ik hoor blij te zijn. Gelukkig. Maar ik ben alles behalve gelukkig. Zij maakt het nog... Bearable, maar ugh ik voel me zo slecht. Ik ben zo bang voor mijn eigen gedachtes. Voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2018 - 20:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Arme Pip. Ik ben heel benieuwd hoe t met dr gaat. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Juist, het is nu al juli en ik moet die afsluiting van internet en elektriciteit nog regelen, ugh. Was het al even vergeten, tijd vliegt ineens voorbij.. En wrs zal ik sws de helft ipv een kwart van de huur moeten betalen ook al lever ik de sleutel een week eerder in. Tja ergens was dat de afspraak dus ik snap het wel, maar volgens mij is ze toch al rijk genoeg van de huur, miljaar. Krijgen we nog een deel trg of zo van de maandelijkse lasten, want ik ben sws geen verspiller en denk dus dat ze daar wel ruimschoots mee konden. Pff al dit gedoe. M’n geld. 😞


    Ik wil een tuin vol egels

    Why am I always the one who takes the initiative?

    ngl. I sometimes regret getting a nose piercing. But mostly I'm like slay bitch. But... I also kind of don't. Cause I really wanted a septum and now I can never get one.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hoop echt dat Pip t gaat redden. Als de dierenarts t al niet snapt... (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Schmeichel be like: my precious.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb gewoon echt zin in een verhaal of film waarin twee mensen verliefd op elkaar zijn en ze gewoon een gelukkig einde krijgen. En ik weet niet waarom. Misschien heb ik gewoon behoefte aan een feel good verhaal.

    En ik moet nog aan Game of Thrones beginnen en toch hoop ik zo dat sommige theorieën waar zijn. Weet niet zeker of Arya en Gendry elkaar weer hebben ontmoet, maar als dat niet zo is dan hoop ik wel op een epische reünie scene in seizoen 8.


    Physics is awesome