• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oef nog maar 40 minuten online, maar de tijd vliegt als je letterlijk om de minuut telefoon krijgt.


    Life is a beautiful struggle

    Wanneer je zo vertrouwt met mensen bent dat je jezelf niet eens stopt om een fandom grap ergens van te maken, terwijl je weet dat ze niet in dat fandom zitten. Oeps. (cat)
    Moeten ze maar niet 'one more day till...' versturen..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ok maar waarom antwoord je nou nooit meer als ik je iets stuur, maar dan vanaf dat jij iets nodig hebt al was het maar een compliment om je ego te voeden ja dan ben je daar? Echt, soms vraag ik me af waarom ik moeite blijf doen. Ik snap het echt niet. Ik ben altijd vriendelijk. Maar i guess dat als ik er wat van zeg dat ik wel weer afgeschilderd zal worden als de bitch nou ok dan
    echt super hoe iedereen ook altijd geïnteresseerd is in wat ik doe. Want ja ik zit maar te studeren aan de hogeschool dus ik ben dom en lui nu volgens jullie. En mijn creatieve bezigheden interesseert jullie ook geen reet want dat is volgens jullie wel een ticket werkloosuitkering. Waar is de tijd dat iedereen nog samen studeerde op de middelbare en mij de slimste vond. Ik ben die persoon ook nog. Ik ben nog altijd even slim. Maar i guess dat als je geen unief studeert tegenwoordig, dat je automatisch als dommer wordt aanzien plots. Echt, daar kots ik van. Ik ben het zo zat. Ik weet dat ik geen verantwoording moet afleggen aan iemand maar het wordt toch wel even afgezaagd dat de conversatie standaard over het verschil tussen hogeschool en unief moet gaan. Zoek eens een andere obsessie.


    A to the Z

    Ik krijg allemaal super cute guys 'n girls die op een date willen en toen was ik zo van hnnngg ik wil niet eens daten en toen vroeg ik me af wat ik dan op Tinder doe en nu zit ik in een midlife crisis

    Ah love me some talks like this. Makes me happy.


    The truth is out there.

    ugh ik ben geen slaaf, ik doe graag dingen omdat ik niet veel te doen heb maar officieel ben ik vrij, dus ik ben niet van plan om veel te doen :')


    Life is a beautiful struggle

    Oké, super leuk dat ik een Montessori school als stamschool heb gekregen, maar ik heb echt 0,0 ervaring met dat soort onderwijs. D:


    ha ik ben zo goed in Engels, maar altijd als ik iemand aan de lijn krijg die Engels is, kan ik het ineens niet meer :W #frustraties


    Life is a beautiful struggle

    Ugh, shady mensen.


    Caution first, always.

    ‘Je moet gewoon eens een grote bek opzetten tegen je moeder, dan houdt ze wel op. Geloof me, als ik een week bij jou thuis zou wonen, zou je ma echt wel indimmen.’
    Like, ik ben dit advies zo spuugzat. Niets helpt tegen mijn moeder, zelfs precies doen wat ze wil niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    u g h het is zo pokkewarm ik kan echt niets doen van de hitte lijkt het


    A to the Z

    Au.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Morgen laatste tentamen. Al denk ik dat ik eind augustus nog wel de herkansing van bedrijfseco mag gaan doen meh. Maar voor nu ben ik er dan wel even klaar mee.

    Allemaal haat op scarlett johansson omdat ze een transgender gaat spelen, en alleen transgenders zouden dat mogen. Ben normaal gesproken heel trots op de lgtbq community, maar nu even niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TaeTae schreef:
    Morgen laatste tentamen. Al denk ik dat ik eind augustus nog wel de herkansing van bedrijfseco mag gaan doen meh. Maar voor nu ben ik er dan wel even klaar mee.

    Heel veel succes! <3


    A to the Z