• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAHAHA ik heb gisteren echt opschepperige dronken berichtjes gestuurd haha goals.


    The truth is out there.

    Staan mijn oogleden weer dik van een allergische reactie op makeup great


    A to the Z

    Geslaagd op alles omg, dit had ik niet verwacht :o


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit zijn echt kutdagen gewoon. Ik heb verdomme niet gevraagd om een freaking volledige kennel in mn eentje te runnen. Laat me gewoon eens met rust!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Dit zijn echt kutdagen gewoon. Ik heb verdomme niet gevraagd om een freaking volledige kennel in mn eentje te runnen. Laat me gewoon eens met rust!




    Ontzettend knap van je dat je de volledige kennel in je eentje runt! Ik hoop dat je snel hulp krijgt van iemand. Maar ik ben trots op je dat je dit allemaal doet.


    Physics is awesome

    Ahhh tijd om m'n hele Goodreads om te gooien en te organiseren. My OCD loves this.


    CarIyIe schreef:
    (...)



    Ontzettend knap van je dat je de volledige kennel in je eentje runt! Ik hoop dat je snel hulp krijgt van iemand. Maar ik ben trots op je dat je dit allemaal doet.


    Lief, dankjewel ❤

    De kennel is van mn ouders. Mn pa is door zn rug gegaan, mn moeder is al niet zo sterk en omver gevallen (niet expres) door een van de Boerboels en dr is behoorlijk meer aan de hand dat ik zowel de kennel als t normale huishouden in mn eentje doe.
    Niet wat ik wilde met mn leven. 😅 🙁 🙈
    Maar komt goed, zegt men altijd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    Lief, dankjewel ❤

    De kennel is van mn ouders. Mn pa is door zn rug gegaan, mn moeder is al niet zo sterk en omver gevallen (niet expres) door een van de Boerboels en dr is behoorlijk meer aan de hand dat ik zowel de kennel als t normale huishouden in mn eentje doe.
    Niet wat ik wilde met mn leven. 😅 🙁 🙈
    Maar komt goed, zegt men altijd.


    Graag gedaan, iedereen heeft wel eens een hart onder de riem nodig.

    Wat vervelend voor je pa en je moeder en jij dat hij door z'n rug is gegaan. En dat je moeder is gevallen. Het zit ook niet mee zo te lezen. Zou je misschien aan een ander familielid kunnen vragen of die je een dag in de week kan helpen? Als Karma echt bestaat dan is die van jou harstikke goed en komen er in de toekomst vast mooie dingen op je pad.

    Volgens mij heb ik toen foto's van puppies op mijn facebook voorbij zien komen, ik denk dat die van jouw kennel waren. Ze waren zo ontzettend schattig! Loopt hier alleen een mooie rooie kater rond en die denkt dat het hele huis van hem is. Ma wil wel een hond, alleen pa niet.

    Mocht je ooit wil praten of gewoon je ei kwijt willen, mijn pb staat altijd open! Weet alleen niet wanneer ik antwoord als je een antwoord wil.


    Physics is awesome

    Dat deze username nog vrij was, lol.


    26 - 02 - '16

    Normaal gesproken vind ik het echt niet staan als mannen roze bovenkleding dragen, maar dat roze overhemd staat 'm freaking goed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I wish I could dissapear.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Au mijn buik doet zo'n zeer. D: Also, Zootopia is een geweldige film. Ga ik terug naar Hopps als username?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    when they call u in for work when u were not supposed to wow wat een zaterdag twee dagen hectische drukte i am tired af
    en wanneer je weg gaat je helemaal kapot bent maar je baas zegt 'supergoed gewerkt vandaag meid' yasss
    morgen acht uur werken o m g rip maar ik ben zo trots op mezelf
    money check


    A to the Z

    Ik denk dat ik mijn dermatoloog zwaar en zwaar teleur heb gesteld vandaag. Au.


    She's imperfect but she tries

    Wtf jonge ga mij niet om dating advice lopen vragen doe normaal ofzo. Jezus deze heeft wel echt een iq van -20.


    The truth is out there.