• Duuuuuussss ik heb eergisteren mijn eerste tattoo laten zetten eindelijk! En ik ben er echt super blij mee en ik ben al een tweede tattoo aan het plannen.

    Maar ik wil er toch nog even mee stoefen dus hier is ie (: Het staat aan de buitenkant van mijn been, net boven mijn voet. Wel een pijnlijke plaats maar oh well, het is maar een kleine tattoo dus was snel gezet.



    Maar ik ben dus al van plan een nieuwe tattoo op mijn hand te gaan zetten waarschijnlijk. Maar in ieder geval, tell me about your tattooos (: Heb je er of ben je van plan er nog te zetten?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2018 - 10:10 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    @McSteamyMcSteamy ooohh, een pootje van mijn hond wil ik waarschijnlijk ook nog, het is zo schattig.

    @Caraveo Oh waauuuww, ja zoiets vind ik dus ook super mooi! Ik zou nooit iets echt groot zetten maar bij dit vind ik het wel super niceee!

    @ TaeTae Ja ik twijfel ook al heel lang over iets fandom related, want like lotr en hp zijn heel belangerijk voor me maar ik wil niet gewoon het deadly hallows teken, het moet iets uniek en specialer zijn vind ik dus twijfel daar ook nog over. En thankyouuu!

    @SPECS 50 euroo, dat is de minimumprijs daar voor kleine tattooss

    @Brendon In Westerlo, België (: En haha ja wel wat ideeën, zelf vind ik de pijl en het virgo symbool dan echt twee leuke ideeën voor tattoos (:

    @LittleOwlet, Nee voor mij zijn betekenissen dus juist niet belangrijk. Maar ik ga ook een wereldkaartje nemen op mijn andere enkel misschien dus dan kun je er van maken dat ik graag reis haha. Maar ik snap wel waarom andere mensen het belangrijk vinden, ik wil gewoon iets wat ik leuk vind (: En allebei vind ik echt super cool, love voor the 100 hihi


    made a list of my regrets and you were the first, love