• je kan het maar niet geloven. heeft hij het nou egt uitgemaakt voor jou beste vriendin


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    misgien omdat je net hoorde dat het maar een weddeschap was maar daarna bleek dat niet zo te zijn. niemand kan je horen dus kan je niet vragen waar je bent


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    dan woord je wakker door een paar koude regendruppels,, was je nou huilend in slaap gevallen toen je was gaan zitten??:O


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    je weet eve niet meer wat je moet doen
    je besluit naar kayleigh(je beste vriendin) te gaan en dan alles aan haar uit te legen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    nog wat verwarrend loop je rigting een telefooncel en toetst het nummer van kayleigh in. de telefoon gaat een paar keer over en dan word er opgenomen...,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    'Met Kayleigh' zegt aan zware stem aan de andere kant van de lijn. 'Jij bent Kayleigh niet!' gil ik.


    I am an idiot, I move.

    de gooit de horn op de haak maar die gaat algauw weer over.
    je neemt op en hoor weer die zware stem,,..


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    hallo zegt de stem ,, wat moet je!!!
    ik wil kayleigh spreken wat doe jij met haar engert!!
    als jij nu naar haar huis komt blijft ze in leven!! je hebt 10 minuten om hiet te komen.


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    waarom ben ik nouww de enige:S(huil)(baby)

    je rent naar de net aankomende bus en stapt in richting het station zodat je verder kunt met de trein,, als je het niet haalt is het allemaal jou schuld en dan ,, dan kan je leven je ook niets meer schelen want dan heb je niemand meer!!


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    de trein rijd net voor je ogen weg er komt een jonge aangereden op een moter"wat is er " vraagt dat jog. ik moet binnen 10 min bij mn vriendin zijn anders is ze er geweest hij bied je een rit aan je twijfelt geen moment en stapt achterop

    (sry dat zijn geen 2 regels maar ik had te lang niet gereageert)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    hij brengt je (godseidank) naar het adres van je vriendin je drukt op de bel en die man met doe zware stem doet open "wat moet je" "nou ik moest hier binnen 10 min zijn" hij trekt je naar binnen daar...


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    zit kayleigh vasgebonden op een stoel, ze probeert help te roepen maar er komt geen geluid uit haar mond.
    de man smijt je op de grond en het enigste wat jij kan doen is verschrikt kijken naar je vriendin.


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    je bent bang voor wat er gebeurt gaat hij jou ook vastbinden. met de stoerste stem die je uit je mond kan laten komen zeg je "waneer mag zij hier weg, ik ben op tijd gekomen"


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    de man kijkt je verbaast aan ,, hij had niet verw8 dat jij dat zou gaan zeggen. hij blijft je aankijken en zoo is het een tijdje stil,, maar dan gaat de deurbel..,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    de man doet open en dat kindje loopt naar binne waneer hy de kamer in is gelopen zie je wie het is... joe


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    tranen prikelen achter je ogen je kan hem nu even niet meer zien. "joe loopt naar de keuken van het huisje en komt terug met een glas cola "wat is er alemaal aan de hand" vraag je verward


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..