• je kan het maar niet geloven. heeft hij het nou egt uitgemaakt voor jou beste vriendin


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ze heeft blauwe ogen, en geeft haar hand aan jou.

    je zweeft een stukje met haar mee en in de verte zie je een heel mooi paleis aankomen..,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    je voelt dat je langzaam op de witte zachte grond word gezet en dan kijk je recht in het gezicht van de vrouw met de mooie blauwe ogen..,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ze glimlacht naar je en pakt uit haar rode fluwelen handtasje een knal rode lipstick.... ze doet die bij zichzelf op en zegt dan teegen jou..:

    wil je ook ??

    je antwoord :

    uhm...eigenlijk mag ik dat niet...ik ben allergisch voor de kleur...:

    toen zei ze:
    ik heb ook roze wil je die mischien
    toen zei jij:...


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    neeh ik kan er niet tegen als de kleur te fel is dan verblind ik iedereenxD


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    xD
    ik heb ook zacht roze of...
    weet je wat kies zelf maar een mooie kleur uit
    je kijkt in haar knalrode tas en daar zie je......


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    paarse lippenstift. Je twijfelt: zal ik het doen of niet. Uiteindelijk besluit je om


    No growth of the heart is ever a waste

    de paarse en de zacht roze te mengenxD

    dan zie je dat de vrouw door een prachtige poort is gelopen en jou wenkt.,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    je doet snel die lippenstift op en loopt naar haar toe. samen lopen julie door de poort en daar zie je...


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    De paus. Hij staat daar in zijn nieuwe zwemshort..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    de short zat veel te strak zag je..,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~