• Hooi!(:

    In plaats van alles in LJH te droppen, maak ik weer eens een topic aan.^^

    Ze hebben bij de Action zo'n bal met klem zodat je m op je telefoon kan klemmen en een selfie kan nemen met je hond. De bal kan zelfs verwisseld worden voor een andere bal!

    Ik had er eerst niet veel vertrouwen in, maar voor 87cent kon ik weinig fout doen, dacht ik. En de resultaten zijn eigenlijk best geslaagd met Dikkie en Suzy, vind ik zelf. 😂





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AAAAH WAT LEUK!! Wat een moppies ook! Ontzettend leuk om hier te zien, aangezien ik nooit in het LJH kijk. Adorbs.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iva schreef:
    AAAAH WAT LEUK!! Wat een moppies ook! Ontzettend leuk om hier te zien, aangezien ik nooit in het LJH kijk. Adorbs.


    Hahah dankjewel! Ik wil dit ook nog toepassen bij de andere honden. Dus ik zal dit topic waarschijnlijk binnenkort wel meer gaan volspammen met selfies met honden. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaaahw superlief! Willen ze niet de bal uit je handen pakken?


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Aaaaahw superlief! Willen ze niet de bal uit je handen pakken?


    Nee, viel me reuze mee! Het is een soort klem waar een tennisbal in zit. En die klem, zet je op het hoesje van je mobiel. En dan de selfiestand van de camera op je mobiel aan en klaaaaar, je kunt beginnen met het proberen te maken van een selfie met je hond!

    Dikkie is echter geen ballenfan en keek dus per toeval goed in de camera, doordat ze even nieuwsgierig was naar wat het was. Suzy daarentegen vond het ge-wel-dig en ging er dus helemaal omheen springen en wist niet hoe ze erbij kon komen. x'D Dus na afloop heeft ze even met een bal mogen spelen. Een andere dan deze though. xp hahah


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke foto's, vooral in de tweede kijkt de hond grappig. :'D Jij staat er ook goed op! En wat een koopje.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Leuke foto's, vooral in de tweede kijkt de hond grappig. :'D Jij staat er ook goed op! En wat een koopje.


    Dankjewel! Hahah, jaa Suzy is soms ook echt sprékend Dobby! Suzy kijkt eigenlijk altijd best wel grappig. Leuk ding is het. <3
    And merci! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die foto's zijn echt leuk. Bij die tweede foto lijkt het wel alsof je hond lacht.

    Bestaat dit trouwens ook voor katten?
    Ik wou een selfie nemen van mijn kat. Maar het resultaat is...Apart. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Die tweede foto is echt geniaal! Misschien ook eens gaan halen in de action (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nortia schreef:
    Die foto's zijn echt leuk. Bij die tweede foto lijkt het wel alsof je hond lacht.

    Bestaat dit trouwens ook voor katten?
    Ik wou een selfie nemen van mijn kat. Maar het resultaat is...Apart. :')



    HAHAHA. Je kat is echt een genius :')

    Leuke foto’s zijn het! En leuke honden!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Als ik een hond had zou ik meteen zo'n bal kopen ^^. Leuke hond trouwens! Wat is zijn/haar naam?

    Nortia schreef:
    Die foto's zijn echt leuk. Bij die tweede foto lijkt het wel alsof je hond lacht.

    Bestaat dit trouwens ook voor katten?
    Ik wou een selfie nemen van mijn kat. Maar het resultaat is...Apart. :')



    Haha jaaa, die tweede foto vind ik dus ook echt leuk! :3
    Hmm, wel de bal die in de houder erbij zit, zit er eigenlijk los in. Dus je zou eventueel iets anders erin kunnen doen?

    Hahahah geweldige foto! x'D


    Frodo schreef:
    Die tweede foto is echt geniaal! Misschien ook eens gaan halen in de action (:


    Dankjewel!
    Jaa, doen! En dan het resultaat natuurlijk showen! _O_


    aarsvogel schreef:
    (...)

    HAHAHA. Je kat is echt een genius :')

    Leuke foto’s zijn het! En leuke honden!


    Dankjewel! (blush)


    KoningTriton schreef:
    Als ik een hond had zou ik meteen zo'n bal kopen ^^. Leuke hond trouwens! Wat is zijn/haar naam?


    Hahah dankje! De bovenste heet Dikkie en de onderste Suzy. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    leuk ik ga het ook halen