• Hoi allemaal,

    Ik heb na lang twijfelen besloten om toch de reeks De kronieken van de onderwereld te gaan kopen. Mijn bieb pasje is verlopen en ik gebruikte hem te weinig maar ik vermoed dat ik deze boeken nog veel ga lezen en vind het fijn om ze dan gewoon thuis te hebben staan.

    Eigenlijk wil ik ze op korte termijn gaan aanschaffen gezien ik momenteel met het warme weer veel lees in mijn zwembad =)

    Boek 1 kwam ik voor max. 5 euro tegen en toen ik verder ging zoeken vond ik al snel dat het tweede boek bij bv. bol.com al 7 euro is en het per boek verder op loopt. Waarom heb ik geen idee, misschien het aanbod.

    Verder heb ik al op boekwinkeltje.nl gekeken maar die heeft alleen deel 1 en ik vind het te duur om voor 1 boek een pakketje te laten sturen. Marktplaats voldoet helaas ook niet aan mijn eissen.

    Ik dacht misschien hebben jullie nog tips, of misschien verkoopt iemand van jullie toevallig wel.

    Ik zou het fijn vinden om max. 5 euro te betalen per boek of 30 euro voor de gehele serie. Nieuw kosten ze 10 euro maar dit vind ik best prijzig als ik ze alle 6 wil nemen. Er mag best wat gebruikssporen aan zitten zolang het er maar fatsoenlijk uitziet en niet vies is ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Boekenkraam.nl mits je het niet erg vind dat er lichte beschadigingen aan zitten 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Boekenkraam.nl mits je het niet erg vind dat er lichte beschadigingen aan zitten 😊

    dankje voor de tip, ik ga eens kijken. Sowieso vind ik dat je dat weet als je tweedehands koopt, dus nee niet heel erg.

    Ik had nu op de slegte.nl ook een paar wat goedkoper gevonden, wel iets duurder dan ik eigenlijk wilde.
    Ik ga morgen naar de kringlopers bij mij in de buurt en in September is er weer een boekenmarkt in de buurt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De oplopende prijs heeft denk ik te maken met het feit dat de boeken steeds nieuwer zijn, dus steeds gewilder? Idk, het zijn in elk geval toffe boeken en I'm kinda sad dat Shadowhunters serie er na komend seizoen mee ophoudt -cry- I know, de boeken zijn nog steeds beter maar dat is in 90% van de gevallen zo denk ik haha

    Anyway, ik lees even mee want ik ben altijd opzoek naar goedkope boeken (:


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    De oplopende prijs heeft denk ik te maken met het feit dat de boeken steeds nieuwer zijn, dus steeds gewilder? Idk, het zijn in elk geval toffe boeken en I'm kinda sad dat Shadowhunters serie er na komend seizoen mee ophoudt -cry- I know, de boeken zijn nog steeds beter maar dat is in 90% van de gevallen zo denk ik haha

    Anyway, ik lees even mee want ik ben altijd opzoek naar goedkope boeken (:


    Dat is inderdaad wel een goede verklaarbare reden. Ik ga morgen naar de kringloop en als ze niks hebben bestellen bij boekenkraam.nl
    De 6 boeken kosten daar samen 32 euro. Als ik ze bij Bol 2ehands doe ben ik 52 euro kwijt dusja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het hangt er vanaf of je ze in het Engels of het Nederlands wil. Voor Nederlands ken ik niet zoveel, maar voor Engelse boeken maak ik vaak gebruik van bookdepository of amazon.


    Stenenlikker

    Stenenlikker schreef:
    Het hangt er vanaf of je ze in het Engels of het Nederlands wil. Voor Nederlands ken ik niet zoveel, maar voor Engelse boeken maak ik vaak gebruik van bookdepository of amazon.
    Ik merk dat ik Engels eigenlijk niet lees. Ik heb Ebooks genomen van dThe Vampire Diaries maar misschien mede omdat ik de serie leuker vind en over de verschillen had gelezen ben ik nooit verder gekomen dan 2 hoofdstukken. Engels is voor mij te veel denkwerk terwijl ik het liefste in de andere wereld kruip.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan