• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • PERSONAGES •

    Aaliyah Mae Reyes - Actrice - 1.3 - Maluma
    [R] Mônica Rosário - ? - 1.3 - Hotwing
    Scarlett Cassidy Dakota - Country zangeres - 1.1 - WrittenWords
    Nikia Willishka Marshall - Model - 1.2 - Inerys
    [R] Peyton Emma Brown - Vlogster - 1.4 - Hopps
    Audrey Louisa Charlston - Hardloopster - 1.4 - Kavinsky
    Mia Asrid Thorbjorg - Socialite - 1.3 - Welkin
    Forgarty
    Woordenloos

    Mateo Alejandro Sanchez - Latin zanger- 1.4 - Maluma
    [R] Valentin Drake Mason - Danser - 1.4 - IrisWestAllen
    Keith Steinberg - (Voormalig) Chefkok - 1.3 - Salaryman
    Archie Melbourne - DJ - 1.4 - Eostre
    Daniël Levi Van Helsing - Zanger/gitarist - 1.2 - Sombre
    Sebastian Isaac Banner - Comic book artist - 1.3 - Forgarty
    Asher Xavier Carrington - Tv persoonlijkheid - 1.4 - Kavinsky
    Cipher


    • INVULLEN •

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Bekend door (Wees origineel. Natuurlijk kunnen er meerdere acteurs of modellen etc zijn, maar zorg ervoor dat het niet alleen maar dezelfde soort mensen zijn. Denk bijvoorbeeld ook aan huidige projecten, de geschiedenis etc.)
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan, ofcourse
    • Niemand is perfect!
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 24 aug 2018 - 20:27 ]


    El Diablo.

    Ik zou wel een vrouwelijke rol willen, maar ik ben van de 16e tot 27e op vakantie..dus posten zal dan wat langzaam gaan zeg maar..dus als jij het als TS niet erg vindt dat mijn posts wat langzaam zullen gaan eerst, zou ik dus graag een vrouw willen reserveren. C:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:00 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:37 ]

    Mag ik een vrouw?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zet jullie er zo bij ^^


    El Diablo.

    Oehhh deze lijkt me heel leuk maar ik ben tot de 31ste op vakantie. Denk niet dat dat handig is. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oeh, I love this. Mag ik een vrouw?

    Ik moet erbij zeggen dat ik nog tot 24 augustus in Duitsland om te werken, dus mijn rol kan wat langzaam komen. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is goed! Vakantie maakt trouwens niet uit, ik ben ook redelijk druk tot eind deze maand c:


    El Diablo.

    Mag ik een man. Ik ben wel tot volgende week dinsdag op vakantie, dus zou ik tot dan uitstel kunnen krijgen voor de rol? (:

    Als ik later in moet springen is voor mij in elk geval geen probleem


    Bowties were never Cooler

    Zou ik een man mogen reserveren? 😊


    No growth of the heart is ever a waste

    Natuurlijk! c;


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:37 ]

    Mag ik misschien een man?
    Ik ben ook op vakantie, dus mijn rol komt er zsm aan (:


    We were the forever that didn't last

    Staat erbij ^^


    El Diablo.

    ik twijfel ;o


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Why? c;


    El Diablo.