• Yo. Tegenwoordig heeft Netflix steeds meer series, en daarbij zijn ook een boel Aziatische series toegevoegd. Which I like. :Y)

    Op dit moment kijk ik zelf naar Black, A Korean Odyssey en Meteor Garden.
    Buiten Netflix om kijk ik nog naar The Bride of Habaek.
    Echt heerlijk cliché series met cringy momenten en humor. Het is gewoon totaal anders van de westerse series lol.

    Zijn er nog meer mensen die kijken? Of mensen die geïnteresseerd zijn? (wbw) Ik heb een vriendin waarmee ik al wel wat samen kijk, maar het is altijd leuk om er met meer mensen over te kunnen praten.
    Zelf kijk ik vooral naar Koreaanse series, maar ik kijk ook graag naar Japanse en Chinese series. ^^

    Er zijn er natuurlijk ontzettend veel (I mean, hallo, Azië), maar op Netflix staan er in ieder geval een paar, wat het al makkelijke maakt om er naar te kijken - tenzij je geen netflix hebt, maar ze staan over het algemeen ook gewoon op internet.

    Ik keek een serie op netflix waarbij een meisje vast zat in een koreaanse soap xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik kijk zoveel jdramas it ain't funny :').


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil hier nog een keer aan beginnen. Heb je wat aan te raden voor newbies? ^^


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Ik wil hier nog een keer aan beginnen. Heb je wat aan te raden voor newbies? ^^
    Ligt er een beetje aan wat je zelf leuk vindt! Meteor Garden is super luchtig en speelt zich vooral veel af in een school. Maar ik weet niet of je anders iets met fantasy elementen wil hebben want dat is ook wel nice met dit soort series hehe.

    Ik zelf moet eerlijk zeggen dat mijn lijst nog niet bijster lang is met series die ik gezien heb. Ik denk dat ik komende week eens even series ga opzoeken en ga categoriseren en in de beginpost ga zetten! Misschien kun je daar dan wat uithalen. ^^

    @rick omg lol dat klinkt echt geweldig, ik ga het eens opzoeken :')

    TaeTae schreef:
    (...) Ligt er een beetje aan wat je zelf leuk vindt! Meteor Garden is super luchtig en speelt zich vooral veel af in een school. Maar ik weet niet of je anders iets met fantasy elementen wil hebben want dat is ook wel nice met dit soort series hehe.

    Ik zelf moet eerlijk zeggen dat mijn lijst nog niet bijster lang is met series die ik gezien heb. Ik denk dat ik komende week eens even series ga opzoeken en ga categoriseren en in de beginpost ga zetten! Misschien kun je daar dan wat uithalen. ^^

    Die ga ik dan een keer opzoeken! Ik ben zelf so far wat meer in de anime (hoewel ik denk dat "wat" inmiddels een understatement wordt...) en daar bij valt fantasy ook wel in mijn straatje.
    Ik wacht de lijst even af, misschien kan ik later zelf nog wat toevoegen c:


    From these ashes, I will rise

    Ik ga voor het eerst een kdrama kijken :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Following. Dit lijkt me wel interessant (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oeh this is my kind of topic.
    Momenteel kijk ik Busted! op Netflix, en als anime meetelt kijk ik ook Attack on Titan en Sword Art Online. Black en Meteor Garden staan nog op mijn lijst!
    Ik ben net deze vakantie begonnen met Switched, waar ik voor zover weet dat het gaat over twee meisjes die van lichaam wisselen (ik heb pas een halve aflevering gezien).
    Voor diegenen die Re:Mind hebben gezien op Netflix; thoughts? Ik heb 2 afleveringen gezien en ik vind het enorm cringey en slecht geacteerd imo. Ik haakte snel af :')


    What’s tasty in Busan?

    MT. Eindelijk een topic waar ik kan fangirlen over Black (aka Song Seung-heon) ^^
    Verder kijk ik naar Meteor Garden en Good Morning Call.

    Baechu schreef:
    Oeh this is my kind of topic.
    Momenteel kijk ik Busted! op Netflix, en als anime meetelt kijk ik ook Attack on Titan en Sword Art Online. Black en Meteor Garden staan nog op mijn lijst!
    Ik ben net deze vakantie begonnen met Switched, waar ik voor zover weet dat het gaat over twee meisjes die van lichaam wisselen (ik heb pas een halve aflevering gezien).
    Voor diegenen die Re:Mind hebben gezien op Netflix; thoughts? Ik heb 2 afleveringen gezien en ik vind het enorm cringey en slecht geacteerd imo. Ik haakte snel af :')


    Ik heb van Re;mind drie afleveringen gekeken toen ik besloot om ook af te haken, zelfde redenen als jou.
    Switched zit ik over te twijfelen of ik die zou kijken.

    Zelf heb ik A korean odyssey gekeken, ice fantasy, Good Morning Call en Erased En dan drie afleveringen van Re:Mind.
    Verder zit ik te twijfelen of ik Meteor Garden, switched en something in the rain zal kijken. ;p

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 17:11 ]

    Yassss elke vrijdag komen er nieuwe afleveringen van Meteor Garden op Netflix, en dit weekend is me niet gelukt om te kijken dus de rest van de week, wanneer ik wat vrije tijd heb, ga ik bingen.

    De lijst van series die ik nog wil maken voor in de beginpost, komt ook zeker nog.

    Hoi,

    Ik kijken ook al een paar jaar Aziatisch drama series en film. Meestal in het Japans of Koreaans. Maar in het Chinees heb ik er ook al een paar gekeken.
    Hier mijn lijst: https://mydramalist.com/dramalist/shirley1994
    Via netflix heb ik eigenlijk maar een paar drama gekeken zoals Good Morning call , Re:Mind , Atelier en nog een paar. Maar ik wil er zeker nog meer gaan kijken.
    Nog aanraders?


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Zelf kijk ik op dit moment naar Avengers Social Club. Ik zit nu bij aflevering 8, maar ik vind hem best wel goed. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
    Dit is mijn dramalijst: Klik

    Rare vraag misschien maar van welke film (of serie) is de tweede gif in het begin topic? Alvast bedankt (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het af en toe wel leuk om jdrama's te kijken, maar ik houd het nooit zo lang vol tbh. Ik heb echt geen attention span gewoon. :')
    Anyway, ik ben bezig met Rich Man, Poor Woman en Pride. Alleen voor Oguri Shun en Kimura Takuya, not gonna lie. :W

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 18:00 ]


    Caution first, always.