• • Bella Falls •

    Bella Falls is een van de meest luxueuze, exclusieve wijken in de Verenigde Staten. Wat eerst een kleine stad was in het westen van Florida, het type "iedereen kent iedereen", is tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste geheimen onder beroemdheden. Een plek van rust en zonder zorgen. Een plek zonder de eeuwige camera's die je volgen. Alles is binnen handbereik: Van de enorme huizen, tot de sportclub, tot zelfs restaurants en dure winkels. Dit allemaal binnen de hekken van Bella Falls. Het is dan ook geen wonder dat dit de uitgewezen plek is voor een heerlijke break van de glitter & glamour.
    Al jarenlang staat het er hierom bekend dat alles mag en kan, de buitenwereld komt het nooit te weten. Buitenstaanders moeten een geldige reden hebben om binnen te komen en worden daarnaast ook elke keer streng gecontroleerd. Dit geld ook voor de medewerkers in de restaurants, winkels en clubs. Die moeten daarnaast ook een contract tekenen dat er niks wordt gedeeld over deze exclusieve wereld. Dit alles zorgt voor een gevoel van veiligheid en vrijheid. Maar hoelang kan dit nog doorgaan?
    Als er steeds meer roddels de wereld in worden geholpen die wel erg veel weghebben van de harde waarheid, valt langzaam maar zeker het vertrouwen in de mensen en de exclusiviteit weg. Zal het nog zin hebben om af te reizen naar deze gated community of zal het veranderen in een doodnormale villawijk? Zal de rust en vrijheid terugkeren of wordt dit geschiedenis om door te vertellen aan je klein kinderen? Who knows.. Een ding is zeker, deze zomer wordt het weer druk in Bella Falls en worden er verhalen gecreëerd die je je leven bij blijven.

    • PERSONAGES •

    • Aaliyah Mae Reyes - Actrice - 1.3 - Maluma
    • [R] Mônica Rosário - ? - 1.3 - Hotwing
    • Scarlett Cassidy Dakota - Country zangeres - 1.1 - WrittenWords
    • Nikia Willishka Marshall - Model - 1.2 - Inerys
    • [R] Peyton Emma Brown - Vlogster - 1.4 - Hopps
    • Audrey Louisa Charlston - Hardloopster - 1.4 - Kavinsky
    • Mia Asrid Thorbjorg - Socialite - 1.3 - Welkin
    • Forgarty
    • Woordenloos

    • Mateo Alejandro Sanchez - Latin zanger- 1.4 - Maluma
    • [R] Valentin Drake Mason - Danser - 1.4 - IrisWestAllen
    • Keith Steinberg - (Voormalig) Chefkok - 1.3 - Salaryman
    • Archie Melbourne - DJ - 1.4 - Eostre
    • Daniël Levi Van Helsing - Zanger/gitarist - 1.2 - Sombre
    • Sebastian Isaac Banner - Comic book artist - 1.3 - Forgarty
    • Asher Xavier Carrington - Tv persoonlijkheid - 1.4 - Kavinsky
    • Cipher


    • INVULLEN •

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd
    • Bekend door (Wees origineel. Natuurlijk kunnen er meerdere acteurs of modellen etc zijn, maar zorg ervoor dat het niet alleen maar dezelfde soort mensen zijn. Denk bijvoorbeeld ook aan huidige projecten, de geschiedenis etc.)
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan, ofcourse
    • Niemand is perfect!
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 24 aug 2018 - 20:27 ]


    El Diablo.

    In dat geval kan ik nog een vrouwelijke rol krijgen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    In dat geval kan ik nog een vrouwelijke rol krijgen?


    Natuurlijk! C:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Why? c;


    I should work for school :') but it's very tempting


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    (...)

    I should work for school :') but it's very tempting


    Herkenbaar haha :’D
    Nou ja, ik denk dat het een vrij rustige RPG wordt, zeker met iedereen die nu op vakantie is. Maar het blijft je eigen keuze natuurlijk


    El Diablo.

    Ik weet dat ik een eeuwigheid weg ben geweest, maar dit lijkt me wel leuk om in mee te schrijven.

    Mag ik misschien een jongeman? Ik houd het alleen bij dit RPG denk ik.

    In ieder geval tot ik zeker weet dat ik weer 100% voor veel RPG's kan gaan haha. Heb nu geen school meer, dus heb er wel tijd voor.

    xxx


    - thank you for existing -

    Can I still join? :')

    Ik FC Cindy Kimberly even. Ik gebruik een oude rol van me, als dat oké is, die ik uiteraard aanpas aan deze RPG. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik toch een man? :'(


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    FC Brandon Logie :3


    - thank you for existing -

    Nikia Willishka Marshall
    “He smiled and all I could think was
    'Oh shit'.”


         
         
    LEEFTIJD
    24 jaar — Nikia is geboren op 2 augustus.
         
         
    BEKEND DOOR
    Nikia haar carrière begon als kind-model, waarna ze is uitgegroeid tot een jong volwassen model net als haar moeder; waardoor Nikia eveneens bekend staat als de dochter van nu ze ouder is. Ze voert haar vak nog steeds uit, maar vind het de laatste tijd ook leuker om achter de camera te staan, in plaats van ervoor.

    “She's a combination of sensitive and savage.”

    INNERLIJK
          — Flirt.
          — Vrolijk.
          — Rebels.
          — Loyaal.
          — Sociaal.
          — Familiair.
          — Verwend.
          — Eigenwijs.
          — Impulsief.
          — Vindingrijk.
          — Uitdagend.
          — Sarcastisch.
          — Standvastig.
          — Jaloerse trekken.

    Toelichting: Nikia is over het algemeen een vrolijke jonge vrouw die kan genieten van de vele dingen om haar heen. Ze wordt graag omringd door vrienden, waar ze tot op het diepste van haar wezen volledig zichzelf bij durft te zijn, en staat voor hen dan ook klaar wanneer ze haar nodig hebben — hetgeen waarvan ze verwacht dat dit andersom net zo is. Als het aankomt op familie dan is de brunette erg familiair aangelegd en is ze ook graag in hun aanwezigheid te vinden.
          Nikia lijkt met enkele karaktertrekken ontzettend veel op haar vader, een man waar ze enorm veel van houdt en die wellicht nog meer voor haar betekend dan haar moeder. Zo is ze net als hem erg eigenwijs ingesteld en wordt dit eveneens wat aangesterkt door de rebelse vormen die de jonge vrouw door haar aderen heen heeft vloeien. Het zal echter niet voor het eerst zijn als haar eigenwijze trekken een nadelig effect weten te hebben en ze haar neus een stoot.
          Hoewel de brunette behoorlijk verwend is door haar beide ouders en ze allesbehalve ook maar iets te klagen heeft, probeert ze dit niet al te sterk naar voren te laten in haar karakter. Toch kan ze het niet altijd laten een verwende sneer of opmerking te maken en is dit een voorkomen wat vaak bij een onderlinge meningsverschil of ruzie te buiten komt. Haar sarcasme is een gegeven waar ze graag op een plagende manier speelt, maar welke ook in een nijdige vorm over haar lippen heen weten te rollen.
          Jaloezie is iets wat Nikia voornamelijk ervaart op het gebied van liefde en waar ze zelf op sommige momenten dan ook in een constante strijd mee is. Ze is niet het bezitterige type, of iemand die niet ingesteld is op het vertrouwen van, maar na een langdurige vaste relatie te hebben gehad waar ze bedrogen uit is gekomen, heeft ze moeite om een goed vertrouwen te combineren met haar jaloerse trekken.

    GESCHIEDENIS
    • Familie •
    • Vader • Maxwell 'Max' Marshall - 60 jaar.
    • Moeder •Olivia Marshall, Verdan - 54 jaar.


    Nikia werd vierentwintig jaar geleden als eerst en tevens enige dochter geboren binnen het Marshall gezin. Doordat haar ouders een lang traject vooraf hebben gehad is er vrijwel direct na haar geboorte al besloten dat de kleine Nikia geen broertje of zusje in de toekomst zou krijgen, waardoor ze altijd enig kind is gebleven. De brunette zelf heeft dit nooit echt als reuze erg bestempeld, al mist ze op sommige vlakken wel een broer of zus om haar heen.
          Door haar beide ouders enorm in de watten gelegd is Nikia aardig verwend geraakt door de jaren heen. Toch heeft ze geleerd dat sommige dingen je niet op een blaadje aangereikt worden en goed voor gewerkt moet worden wil je het beste in jezelf én je leven naar boven halen. Nikia heeft dan ook de juiste normen en waarde in haar opvoeding meegekregen om zich daar bewust van te zijn — al zal altijd een klein beetje een verwend trekken blijven hebben; wat meer naar voren komt wanneer ze thuis is.
          Dat Nikia een echt papa's kindje is blijkt wel, de brunette is dol op haar vader en het tweetal zijn dan ook zowat twee handen op één buik. Met haar moeder heeft de jonge vrouw iets minder en hoewel ze om haar net zoveel geeft is dit op een lager niveau dan bij haar vader. Het tweetal heeft nooit echt goede raakvlakken gehad, afgezien van kleding, en Nikia's afstand naar haar moeder groeide meer naarmate ze het vermoeden kreeg dat de vrouw eens een affaire heeft gehad. De werkelijke waarheid bleek echter anders, maar voor een beter herstel heeft het niet gezorgd.




    “It's hard to resist a badboy who's a good man.”

    UITERLIJK
    Nikia heeft flinke bos, lang haar welke een zeer donkerbruine kleur hebben en op sommige momenten zelfs naar het zwarte toe lijkt te neigen. Van nature zit hier al een lichte slag in en krullen haar lokken op een subtiele manier om haar gezicht heen. Meestal heeft ze haar haren los hangen, of gedeeltelijk los, maar zo nu en dan weet ze er ook een leuke vlecht in te maken — of steekt ze haar wilde lokken op in een losse knot.
          Haar huid heeft een vederlichte tint en in de zomermaanden kleurt ze dan ook vrij snel nog iets donkerder. Het toeval wil dat ze dit van haar vader gekregen heeft, maar de waarheid is toch echt net iets anders. Toch ziet Nikia hierin wel een voordeel en geniet ze vaak samen met haar vader van de warme zon zonder bang te hoeven zijn dat ze haar huid zal verbranden.
          Groen bruine kijkers worden omrand door een volle rij wimpers, welke regelmatig aangezet worden met een dunne laag mascara. Haar heldere kijkers kunnen een poel aan verschillende emoties zijn en geven in de meeste gevallen al gauw prijs wat er door de jonge vrouw heen gaat — of in wat voor humeur ze zich op dat moment weet te bevinden. Vele binnen haar familiekringen zeggen dan ook dat Nikia een prater is met haar blikken, maar weet ze eveneens ook goed gesloten te houden met wat ze juist niet kenbaar wil maken. Nikia heeft op haar neus en onder haar ogen een licht spoor aan kleine sproetjes staan, die in warme maanden nog net iets meer zichtbaar worden dan in andere maanden. Ook dit gegeven zou ze naar zeggen van een van haar ouders hebben, gezien haar moeder deze ook heeft.
          Qua kledingstijl heeft Nikia geheel een eigen voorkeur voor wat ze graag draagt, of wat juist niet. In de meeste gevallen is dit echter vaak wel merk, maar dat is niet specifiek hetgeen waar de brunette doelbewust op winkelt. Ze is erg veelzijdig in wat ze draagt, als is ze wel iemand die graag op een subtiele manier haar vrouwelijke vormen toont; zij nooit op een ordinaire toon. Ook make-up draagt Nikia vrijwel dagelijks en je zult haar niet gauw zonder de deur uit zien gaan. Over het algemeen draagt ze alleen basic, wat zal bestaan uit mascara, eyeliner, oogpotlood en lipstick. Het laatste is meestal in een donkere kleur, of in zeldzame gevallen een lichte nude tint.

    EXTRA
    • Likes • Dansen — Alcohol — Mannen — Uitgaan — Sarcasme — Tatoeages — Honden — Iced Coffee — Fotografie — Motors
    • Dislikes • Betweters — Leugenaars — Regels — Regen — Thee — Vieze insecten —
    • Seksualiteit • Nikia is voor de volle honderd procent hetero, maar is niet vies van wat flirten met vrouwen.
    • Motors • Hoewel Nikia een echte vrouw is, heeft ze een grote liefde voor Motors. Ze vind het heerlijk om er een ritje op te maken en heeft er dan zelf ook een in bezit waar ze geregeld op rond rijdt.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 15:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sombre schreef:
    Ik weet dat ik een eeuwigheid weg ben geweest, maar dit lijkt me wel leuk om in mee te schrijven.

    Mag ik misschien een jongeman? Ik houd het alleen bij dit RPG denk ik.

    In ieder geval tot ik zeker weet dat ik weer 100% voor veel RPG's kan gaan haha. Heb nu geen school meer, dus heb er wel tijd voor.

    xxx


    Yesss ^^

    xJess schreef:
    Can I still join? :')


    Natuurlijk! ^^

    Forgarty schreef:
    Mag ik toch een man? :'(


    Smart choice :Y)


    Ik ga het topic nu bijwerken c;


    El Diablo.

    Dan wil ik graag een dame c:

    Damn Daniël

    Where words fail, music speaks.



    Name
    Daniël Levi Van Helsing
    Daniël - From the Hebrew name דָּנִיֵּאל (Daniyyel) meaning "God is my judge"
    Levi - Hebrew for "joined in harmony."
    Van Helsing - Swedish surname referring to the Swedish province Hälsingland.



    Age
    ━ Born on August 21st
    ━ 21 years old
    ━ Leo by the stars



    Nationality
    ━ Daniël is geboren in Amerika, maar hij komt uit een Joods gezin. Daniël's grootouders woonden in Zweden, maar de ouders van Daniël wilden weg uit Scandinavië en zijn naar Amerika gegaan. Zowel Daniël's eerste als zijn tweede naam zijn Hebreeuws. De taal uit het Jodendom.

    The fame
    Daniël is opgegroeid in een sterk gelovig gezin. Hij is zelf niet extreem gelovig, maar hij houdt zich redelijk aan de regels. Zijn ouders en hij geloven in de Hebreeuwse bijbel en zijn vader is niemand minder dan de Rabbijn van de synagoge in Daniël's voormalige woonplaats. Daniël's gezin heeft hierdoor veel respect gekregen door de bevolking. Daniël zelf wilt niet in zijn vaders voetsporen treden, hij is heeft namelijk een compleet andere passie. Daniël is een zanger en gitarist, een redelijk grote zelfs. Hij heeft meerdere hits gehad en hij is ontzettend trots op zijn werk. Hij heeft hier heel wat geld mee verdiend en dat doet hij nu nog steeds. Ook heeft hij met zijn uiterlijk hier en daar nog wel eens een shoot voor de cover van een magazine.


    Personality
    ━ exited ━ passionate ━ musical ━ creative ━ social ━ friendly ━ charmer ━ flirty ━ patient ━ caring ━ jealous ━ romantic ━ short temper ━ anger issues ━

    History
    ━ Daniël is geboren en getogen in South Carolina, niet ver van Florida af. Zijn ouders zijn hier een paar jaar voor Daniël's geboorte heen verhuisd. Hij is redelijk streng opgevoed en hij vindt zelf dat hij hier niet slechter van is geworden. Leven volgens de bijbel is misschien wat gek voor buitenstaanders, maar voor hem is het redelijk normaal. Hij is minder streng gelovig dan zijn ouders. Seks voor het huwelijk is een van de regels die hij als muzikant al heeft overtreden en dat vindt hij niet erg. Zijn vader is er minder blij mee, maar hij kan er weinig over inbrengen aangezien Daniël volwassen is.
          Op de middelbare school is Daniël begonnen met muziek. Hij zong in het koor en speelde later gitaar in de band van school. Hij genoot ongelofelijk veel van muziek en ging hier ook diep op in. Hij kocht zijn eigen gitaar en speelde hier thuis ook iedere dag op. Na een paar filmpjes op youtube werd hij aangesproken door een label die hem maar al te graag wilde hebben. Hij is ontzettend gegroeid en is nu een van de grotere artiesten in Amerika. Ook in Europa is hij bekend.


    Appearance
    ━ Daniël is 1,82 en weegt ongeveer 90 kilogram. Hij heeft donkerbruine krullen en volle wenkbrauwen die bij zijn haren passen. Daniël's lichtblauwe kijkers worden gesierd door lange donkere wimpers. Hij heeft een zachte huid en volle lippen. Daniël heeft een getraind lichaam en vindt het niet erg om dat te laten zien.

    Extra's
    ━ Daniël valt op vrouwen, maar hij heeft zelden relatie's gehad. Hij zou graag een keer een dame vinden waar hij zijn leven mee kan delen.
    ━ Daniël zingt het liefst pop-rock, maar hij kan ook hele romantische nummers zingen.
    ━ Daniël houdt van auto's en heeft er twee in zijn bezit. Een Audi A1 en een BMW X6.
    ━ Daniël heeft een oprechte hekel aan te verwaande mensen. Hij houdt er meer van als mensen humble zijn en zich fatsoenlijk gedragen.


    - thank you for existing -

    Oh damn, ik zie dat je al vol zit :c Mocht er iemand uitvallen, zou ik dan een vrouwelijke rol mogen?


    tya

    Welkin schreef:
    Oh damn, ik zie dat je al vol zit :c Mocht er iemand uitvallen, zou ik dan een vrouwelijke rol mogen?


    Het is nog niet vol, maar dan heb jij wel de laatste vrouw c;


    El Diablo.