• Ook Anna's hebben soms ideeën

    Nu ik wat actiever op Quizlet ben en momenteel meerdere verhalen heb, heb ik besloten om ook een schrijvers ID aan te maken. Allereest zal ik mezelf zo goed mogelijk proberen te omschrijven. Well, mijn ouders hebben mij de naam Anna gegeven, ik ben achttien jaar en sinds 2014 ben ik bezig met schrijven.
    Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?



    Lopende verhalen

    Goodbye.
    Wanneer een meisje op een vervelende manier wordt benaderd, laat dat littekens achter. Het tekent en achtervolgt je.
    Wat als je dag na dag geconfronteerd wordt met die ene gebeurtenis? Wat als het niet bij een keer blijft?

    Summer heeft een zware periode achter de rug. Eindelijk gaat het beter met haar. Ze is minder vaak afwezig op school, ze lacht meer en voelt zich eindelijk weer normaal. Ze heeft het een plekje gegeven en voelt zich sterker, maar wat ze niet weet, is dat de echte zware periode in haar leven nog niet is begonnen. De periode die haar zal breken, ligt om het hoekje te wachten om toe te slaan.






    Afgeronde verhalen

    Fay
    In hartje Amsterdam woont de zeventienjarige Noah. De jongen heeft het goed voor elkaar. Hij is bijna achttien, hij heeft geld genoeg en zelfs een butler. Elke dag op het Fons Vitae Lyceum ziet er hetzelfde uit; hij gaat naar school, doet wat er van hem gevraagd wordt, chillt met zijn vrienden en gaat weer naar huis. Alles loopt op rolletjes totdat Fay bij hem in de klas komt. Haar aanwezigheid verandert de gang van zaken op de school. Eindelijk hebben de kinderen een nieuw doelwit gevonden. Noah lacht mee, tot hij op een dag achter haar geheimen komt.

    Waterdamp
    Het jaar is 2056 en de derde wereldoorlog is net ten einde gekomen. Er zijn vredesverdragen getekend en zolang men zich aan drie regels houdt, zal de vrede bewaard blijven.
    De drie regels waar de vrede van afhangt:
    ✖ Het is niet toegestaan om de stad te verlaten.
    ✖ Val de overgebleven steden niet aan.
    ✖ Zoek geen contact met de buitenwereld.

    Joshua is achttien jaar en homoseksueel. En dat is iets waar mensen na de oorlog niet meer zo dol op zijn. Josh wordt regelmatig met de dood bedreigd en in zijn ogen zit er maar één ding op...
    Zal Josh het hervatten van de oorlog riskeren om in veiligheid te kunnen leven?





    Tijdelijk gepauzeerd

    Verkleurd
    Jade Cooper is vijftien jaar oud als ze haar ouders verliest aan een tragisch auto-ongeluk. Haar hele wereld stort in en als ze bij haar oom en tante moet gaan wonen, weet ze niet hoe ze hier mee om moet gaan. Jade is nieuw op het eiland waar iedereen elkaar kent. Ze moet naar een nieuwe school en voor haar lijkt het leven waardeloos te zijn. Als ze op school een meisje ontmoet dat thuis ergere problemen heeft dan zij, kan Jade zich ergens anders op focussen.

    Lacuna
    De negentienjarige Jesse zit voor een week onlosmakelijk verbonden aan Romy. Een sociaal experiment. Dat was wat ze zeiden. Dat was ook meteen alles wat ze zeiden. Er werd niet verteld wat er onderzocht werd. Dan zouden de resultaten misschien worden beïnvloed.
          De enige reden dat hij het deed, was voor het geld. Hij hoefde slechts een week aan een meisje vast te zitten en dan zou hij driehonderd euro uitbetaald krijgen.
          Misschien hield hij het wel langer vol. Elke week zou hij er driehonderd piek bij krijgen. Wat hij daar wel niet van kon kopen.
          En Romy? Zij deed het voor de wetenschap. Het geld was een leuke bijkomstigheid, maar ze deed het toch echt om de mensheid aan meer kennis te helpen. Daarnaast zou het haar communicatieve vaardigheden misschien nog wel kunnen opkrikken.

    Op 21 maart was het zover; random werden er paren gemaakt. De klik die te horen was, toen de handboeien vastgemaakt werden, klonk definitief.
    Jesse zat echt aan het mollige meisje vast. Het experiment was nog geen minuut bezig en hij had al spijt. Hoe moest hij een week overleven met het meisje dat niet leek te spreken?


    Soms ook niet
    Mila is een filmmaker. Momenteel is ze een middelbare scholier, maar in haar hart is ze een filmmaker. Als ze door de hallen loopt, ziet ze alle mogelijke scènes voor zich. Mila denkt in film.
          Zaterdagavonden brengen de meeste achttienjarigen door in clubs, maar Mila zit tot diep in de nacht haar laatste meesterwerk te monteren.

    Als Mila de opdracht van school krijgt om een film te maken, gaat ze helemaal los. De ideeën tollen door haar hoofd, vergezeld door de meest creatieve beelden. Uiteindelijk besluit ze een documentaire te maken over een stille dichter genaamd Jochem, maar als ze te diep in zijn leven begint te wroeten, gaat het mis. Is ze wel bestand tegen dat soort geheimen?




    Coming soon

    Politiek & Pannenkoeken
    Diederick is mijn vriend










    [ bericht aangepast op 1 dec 2017 - 21:09 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ziet er goed uit, gurlll!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 18:35 ]


    oi, suzy

    Mooi gemaakt! Jouw verhalen zijn echt goed!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh, wat lief! Dankjewel!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hoofdstuk vier van Waterdamp staat online! ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Epiloog van Waterdamp staat online!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hoofdstuk 1 van Soms ook niet staat online!


    look at the stars, look how they shine for you;

    GOODBYE.

    Wanneer een meisje op een vervelende manier wordt benaderd, laat dat littekens achter. Het tekent en achtervolgt je.
          Wat als je dag na dag geconfronteerd wordt met die ene gebeurtenis? Wat als het niet bij een keer blijft?

    Summer heeft een zware periode achter de rug. Eindelijk gaat het beter met haar. Ze is minder vaak afwezig op school, ze lacht meer en voelt zich eindelijk weer normaal. Ze heeft het een plekje gegeven en voelt zich sterker, maar wat ze niet weet, is dat de echte zware periode in haar leven nog niet is begonnen. De periode die haar zal breken, ligt om het hoekje te wachten om toe te slaan.


    • 16+ In verband met heftige onderwerpen.
    • Dit is een herschreven versie. Het originele verhaal staat nu niet meer online.


    Het proloog van Goodbye. staat nu online!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wow, ik ben weer gemotiveerd.

    Hoofdstuk Drie van Goodbye. staat nu ook online!

    [ bericht aangepast op 3 dec 2017 - 13:09 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Alles tot en met hoofdstuk Negen van Goodbye. staat nu online ^^


    look at the stars, look how they shine for you;