• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    DE GROOTSTE MT OOIT
    want dit topic is men bloed, men zweet, men tranen, men alles
    I love my bieboe till the end
    (Bonuspunten voor wie dit herkent lol)


    A to the Z

    !Team outcamp vs thuiscamp challenge!
    Stand van Team Thuiscamp van periode dinsdag tot vrijdag: 5 personen, totaal 11808
    (Ik heb de mini wordwars hierbij meegerekend). Dat is gemiddeld 2362 per persoon.
    Good job!

    Team Outcamp: Start writing vanaf vandaag tot en met maandag! Eindstand doorgeven: maandagavond!
    Wie doet er allemaal mee voor team outcamp?

    Vijf personen in team thuiscamp dus gemiddelde wordt dan 2362 per persoon.
    Voorlopig aantal deelnemers voor team Outcamp: 4 (Aarsvogel, Donderwolk, Stenenlikker en Pixielisje)


    ^Ik zet deze hier even in dit topic neer voor het overzicht makkelijk te houden!
    Man, ik suck atm bij mijn eigen challenge. Ik heb nog niets geschreven en ik moet weer even helemaal in de mood van mijn SOTY komen (wat ik overigens ga doen met de nieuwe Qamptivity c:)
    Ik hoop echt dat ik vanavond nog wat kan schrijven!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 19:07 ]


    A to the Z

    Stenenlikker is Hephaistion ^^

    En iemand een wordwar om 19.30 of 20.00?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 19:12 ]


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Stenenlikker is Hephaistion ^^

    En iemand een wordwar om 19.30 of 20.00?


    Ik voorlopig niet. Maar later op de avond misschien wel nog!


    A to the Z

    Ik stop voor vandaag met 1152 woorden en damn, wat een moeite hebben die woorden me gekost, haha.

    Dat maakt dat ik nu een totaal van 4067 woorden heb.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 20:55 ]


    Stenenlikker

    Een mt ^^ kunnen jullie me morgenmiddag dwingen om minimaal 1000 woorden te schrijven? Ik heb echt geen motivatie op het moment (maaaarrr, als het goed is komt dinsdag mijn nieuwe laptop binnen en die moet uiteraard even worden ingewerkt hehe)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik sta momenteel op 6k/10k


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wie wilt nog een wordwar tot 1?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Wie wilt nog een wordwar tot 1?


    Oh, oh, kies mij!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Oh, oh, kies mij!


    Laten we nu een korte doen tot 0:30? Ik heb niet echt een volledig goede schrijfmood omdat ik nog een stuk moet researchen :')
    Morgenavond wil ik wel zeker wordwarrren ook btw!


    A to the Z

    Is goed (: Succes!
    En I'm down voor morgenavond ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    578 woorden (:

    Heb je ook wel eens dat je typt maar eigenlijk sneller denkt, al een stuk verder bent in je hoofd en dat de zin er heel apart uitkomt? Ik had net: 'De lepel aardappelbureau bleef halverwege in de oplader steken.' :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    578 woorden (:

    Heb je ook wel eens dat je typt maar eigenlijk sneller denkt, al een stuk verder bent in je hoofd en dat de zin er heel apart uitkomt? Ik had net: 'De lepel aardappelbureau bleef halverwege in de oplader steken.' :')


    Nou heb ik dus toch tot 1 geschreven bijna. Wat ben ik toch een flut-wordwar tegenstander :')
    Ik heb 1392 woorden, maar het was rond 0u30 maar een povere 350 ofzoiets omdat ik zo afgeleid was even. Dus jij hebt wel gewonnen!

    Hhahahhahaha die zin vind ik geniaal haha. ja, dat heb ik ook wel. Dan vergeet ik woorden zoals ik of vervang ik dan met dat en zo, omdat dat verder in de zin voorkomt. Echt heel vervelend. :')

    Mijn totale wordcount voor deze week is trouwens 16,5k (deze week dus slechts 2k geschreven, maar dat komt dus omwille van het feit dat ik mia was. Dus dat was alsnog 1k per dag aangezien ik 2 dagen geschreven heb, wat nog altijd vet op mijn tempo van q is op dagen dat ik kon schrijven. Dus ik ben wel blij met het feit dat ik een habit aan het opbouwen ben om te schrijven!)


    A to the Z

    KAN IK OOK HEEL EVEN ZEGGEN DAT IK NET EEN HOOFDSTUK AF HEB VAN 5960 WOORDEN.
    LIke ummmm
    en ik heb tot nu toe allemaal hoofdstukken van max 3000 woorden
    maar ik krijg dit hoofdstuk echt niet gesplitst
    dus enerzijds ben ik heel fier op mijzelf cause dang killin it with chapterformat
    anderzijds, vind ik het irritant dat dit mijn chapterformat doorbreekt haha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    KAN IK OOK HEEL EVEN ZEGGEN DAT IK NET EEN HOOFDSTUK AF HEB VAN 5960 WOORDEN.
    LIke ummmm
    en ik heb tot nu toe allemaal hoofdstukken van max 3000 woorden
    maar ik krijg dit hoofdstuk echt niet gesplitst
    dus enerzijds ben ik heel fier op mijzelf cause dang killin it with chapterformat
    anderzijds, vind ik het irritant dat dit mijn chapterformat doorbreekt haha

    Ik vind het soms echt grappig dat mensen zo'n chapterformat hebben haha. Ik schrijf gewoom wat ik moet schrijven en we zien wel waar dat komt :') Ik heb serieus een verhaal (mijn eerste afgeronde verhaal ooit) en dat had hoofdstukken ban bijna 4K woorden... En hoofdstukken van 11 woorden (geen 11K, gewoon 11 XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.