• Heb jij iets bijzonders?
    bv: een groen oog en een bruin oog?
    een kettingkje wat je altijd draagt met as erin?
    you could see death people? (O.O)

    deel het in deze topic!





    (cool)

    ikzelf heb er ook 1 maar dat zeg ik pas als er iemand reageert.

    (doeg)


    It's heavy but you are not the only one

    ik heb het androgeenongevoeligheidssyndroom dat houd kort gezegt dit in :
    Embryo's met AOS hebben XY-chromosomen, maar reageren dus niet op de mannelijke geslachtshormonen. Hierdoor ontwikkelen zich vrouwelijke geslachtskenmerken.
    Omdat mensen met AOS niet beïnvloed worden door het mannelijke hormonen, zien ze eruit als vrouw en voelen ze zich ook echt vrouw. Er zijn echter een paar verschillen tussen hun lichaam en dat van de gemiddelde vrouw. De belangrijkste zijn:

    * Ze hebben geen baarmoeder en eierstokken en kunnen dus geen kinderen krijgen
    * Ze menstrueren niet
    * Ze hebben geen oksel- en schaamhaar
    * Ze hebben geen acne
    * Ze hebben geen transpiratiegeur

    Van me geboorte heb ik een kromme pink en die is ook echt krom ze hebben die later recht gezet maar dat ging niet echt nu staat die een beetje krom. ik kan mijn pink dan ook niet echt bewegen..

    Mijn opa (vaderskant en die leeft nietmeer) heeft dat ook maar niet zo erg als ik. Mijn oma(moederskant leeft ook niet meer) heeft dat ook maar die was ook niet zo erg..

    ik kan me nog een keer late opereren dan is de conclusie: recht pink maar ik kan die niet normaal bewegen als mijn normale pink..

    Amen(baby)


    verder heb ik niks(denk ik)

    Ik MOET ALTIJD mijn ring bij me hebben !!
    Mijn ring is een hartjes vorm en ligt schuin.
    Ik MOET HET GEWOON BIJ ME HEBBEN!
    Waarom?

    I don't Know >.<.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik kan geesten voelen
    Dus voel altijd een aanwezigheid bijv voel ik dat er iemand van achter naar mij kijk en als ik achter om kijk zie ik niemand staan terwijl ik het hogsteeda voel soms schrik ik van die gevoelens hoor


    You can't touch music but music touch you

    Ik MOET ALTIJD mijn ring bij me hebben !!
    Mijn ring is een hartjes vorm en ligt schuin.
    Ik MOET HET GEWOON BIJ ME HEBBEN!
    Waarom?

    I don't Know >.<.


    Ja! Dat heb ik ook..
    Maar gister is mijn ring geknapt.. En ik kan geen mooie nieuwe vinden,
    maar ik heb hem nog steeds om. ;)


    AAP

    (...)

    Ja! Dat heb ik ook..
    Maar gister is mijn ring geknapt.. En ik kan geen mooie nieuwe vinden,
    maar ik heb hem nog steeds om. ;)

    had dat ook :o
    maar toen is mijn ring helemaal onder de verf geraat dus moest ik hem wel uitdoen :o
    mn moeder zou die schonmaken -wat nog steeds niet is gebeurd en das al 2 maand gelden:o- en nu denk ik nog steeds dat ik nogsteedds een ring draag, ookal zit die ni meer ornd mn vinger:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    jaa.. dat denk ik ook altijd.
    Maar als mijne gemaakt werd, dan is ie duurder dan een nieuwe..
    Maar kan ik geen mooie vinden. :S


    AAP

    jaa.. dat denk ik ook altijd.
    Maar als mijne gemaakt werd, dan is ie duurder dan een nieuwe..
    Maar kan ik geen mooie vinden. :S

    Kzou er ook een nieuwe moeten hebbn, die verf gaat er wss toch niet meer af. :o
    maar heb nogal een rare smaak ofzo, dus zal er niet vlug eentje vinden!:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Soms als ik aan iets denk of iets lees ofzo dan gaat er een heel raar gevoel door me heen. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Het is net dat je hart sprongetjes maakt (zoals nu dus, ma das waarschijnlijk omdak er over bezeg ben xp) en dat daarna mijn hele lichaam daarin meegaat (en ik bedoel niet dat ik nu ook sprongetjes aan het maken ben op men stoel hè x)).

    Voor de rest weet ik nix. Oh ja ik heb het Tokio Hotel syndroom, en 90% van de bevolking heeft het.

    Melig xD!


    ii_COLLAPSExBabii

    Ik zie mensen die er niet zijn.
    En ik droom vaak wat er de volgende dag komt,,:S


    Twilight Love